Στη σύγχρονη Νέα Υόρκη, ο Σαμ, ένας νεαρός ψυχίατρος, αναλαμβάνει τη δύσκολη περίπτωση ενός ασθενούς, του Χένρι Λέθαμ, που ένα πρόσφατο ατύχημα τού έχει δημιουργήσει ένα οξύ πρόβλημα αμνησίας. Η κατάσταση θα περιπλεχτεί ακόμη περισσότερο από τη στιγμή που ο ασθενής ανακοινώνει στον γιατρό του πως σκοπεύει να αυτοκτονήσει τη νύχτα των 21ων γενεθλίων του, που έρχονται σε τρεις μόλις ημέρες. Ο Σαμ αμέσως θα ξεκινήσει μια ριψοκίνδυνη διαδρομή στο παρελθόν του ευαίσθητου Χένρι, προκειμένου να αποσοβήσει το μοιραίο.

Σκηνοθεσία:

Marc Forster

Κύριοι Ρόλοι:

Ewan McGregor … Δρ Sam Foster

Ryan Gosling … Henry Letham

Naomi Watts … Lila Culpepper

Bob Hoskins … Δρ Leon Patterson

Janeane Garofalo … Δρ Beth Levy

Elizabeth Reaser … Athena

BD Wong … Δρ Bradley Ren

Kate Burton … Maureen Letham

Amy Sedaris … Toni

Isaach De Bankole … ο καθηγητής

Mark Margolis … ιδιοκτήτης βιβλιοπωλείου

Sterling K. Brown … Frederick/Devon

Michael Gaston … σερίφης Kennelly

Jessica Hecht … η μητέρα του Henry

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: David Benioff

Παραγωγή: Eric Kopeloff, Tom Lassally, Arnon Milchan

Μουσική: Tom Scott, Thad Spencer

Φωτογραφία: Roberto Schaefer

Μοντάζ: Matt Chesse

Σκηνικά: Kevin Thompson

Κοστούμια: Frank L. Fleming

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μέτρια.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: Stay
  • Ελληνικός Τίτλος: Stay

Παραλειπόμενα

  • Η ταινία είχε γυριστεί από το 2003, αλλά ο Marc Forster προτίμησε να πάρει ένα διάλλειμα από το μοντάζ, ώστε να βγάλει πρώτα το Ψάχνοντας τη Χώρα του Ποτέ.
  • Το Letham είναι αναγραμματισμός του Hamlet, κάτι που παραπέμπει σε σημεία της πλοκής.
  • Σε κάποιο σημείο, ο David Fincher συζητούσε να το αναλάβει.
  • Η έντονη χρήση του χρώματος του κίτρινου δεν γίνεται τυχαία.
  • Μεγάλη αποτυχία στα ταμεία, αφού ενώ κόστισε 50 εκατομμύρια δολάρια, έβγαλε μόλις 8,48.

Κριτικός: Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 15/11/2009

Χωρίς να αναζητήσετε θρίλερ αλά «Έκτη Αίσθηση», ακόμα κι αν παραπέμπει, θα πιαστείτε να αισθάνεστε αγωνία ακόμα και με το μικρό. Ένα θρίλερ που τουλάχιστον επιδιώκει να προτάσσει πάντα τη λογική, παρότι έχει μεταφυσικά στοιχεία, με μεγάλη βοήθεια από το σενάριο του Ντέιβιντ Μπένιοφ («25η Ώρα»). Ενώ όμως παίρνει και καλές βοήθειες από την ορθή καθοδήγηση του Μαρκ Φόρστερ (έχει κέφια εδώ), δεν μπορεί να ξεκολλήσει από τον όρο «ενδιαφέρουσα» και να πάει ψηλότερα. Ο λόγος είναι πως δεν σε πείθει ότι παρακολουθείς κάτι το αληθινά σημαντικό, και δεν είναι η ταινία που σου μένει, παρά το θέμα που θα μπορούσε να σε αγγίξει εύκολα. Όταν τελειώνει, το φιλμ τείνει να μείνει στη μνήμη ως μια αλλόκοτη κι όμορφη εικόνα δίχως όμως προκείμενο, και σίγουρα δεν είναι Χαμένη Λεωφόρος που θέλει να παραπέμψει (μεταξύ αρκετών άλλων συγγενικών). Καλοί όλοι οι ηθοποιοί, αλλά τη διαφορά την κάνει ο Ράιαν Γκόσλινγκ, έναν χρόνο πριν γίνει διάσημος.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

18 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *