Ένας ιδεαλιστής δικηγόρος, ο Ρόμαν Τζ. Ίσραελ, μάχεται έναν τίμιο αγώνα, ενώ την ίδια ώρα άλλοι παίρνουν τα εύσημα. Όταν ένας συνεργάτης του παθαίνει καρδιακή ανακοπή, ο Ίσραελ βρίσκεται στη θέση του, δηλαδή του μπροστάρη δικηγόρου της φίρμας του. Τότε θα ανακαλύψει κάποια ανησυχητικά στοιχεία που αφορούν υποθέσεις της φίρμας, η οποία φαίνονταν να εξειδικεύεται σε υποθέσεις που αφορούν το γενικό καλό, τα οποία έρχονται σε σύγκρουση με τις αξίες του περί του να βοηθάει τον φτωχό κόσμο, και ξάφνου βρίσκεται εντός μιας υπαρξιακής κρίσης που τον οδηγεί σε ακραία δράση.

Σκηνοθεσία:

Dan Gilroy

Κύριοι Ρόλοι:

Denzel Washington … Roman J. Israel, Esq.

Colin Farrell … George Pierce

Carmen Ejogo … Maya Alston

Lynda Gravatt … Vernita Wells

Amanda Warren … Lynn Jackson

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Dan Gilroy

Παραγωγή: Todd Black, Jennifer Fox, Denzel Washington

Μουσική: James Newton Howard

Φωτογραφία: Robert Elswit

Μοντάζ: John Gilroy

Σκηνικά: Kevin Kavanaugh

Κοστούμια: Francine Jamison-Tanchuck

 

  • Κυριότερη Προβολή στην Ελλάδα: Home Cinema.
  • Παγκόσμια Κριτική Αποδοχή (Μ.Ο.): Μέτρια.

Τίτλοι

Αυθεντικός Τίτλος: Roman J. Israel, Esq.

Ελληνικός Τίτλος: Ο Δικηγόρος

Εναλλακτικός Ελλ. Τίτλος: Στα Όρια [διανομής, ανενεργός]

Κύριες Διακρίσεις

  • Υποψήφιο για Όσκαρ πρώτου αντρικού ρόλου (Denzel Washington).
  • Υποψήφιο για Χρυσή Σφαίρα πρώτου αντρικού ρόλου (Denzel Washington) σε δράμα.

Παραλειπόμενα

  • Μικρή διανομή και μόλις 13 εκατομμύρια δολάρια εισπράξεις, έναντι ενός μπάτζετ των 22.
  • Μέχρι και τα γυρίσματα, η ταινία ονομάζονταν Inner City.
  • Μετά την πρεμιέρα στο φεστιβάλ του Τορόντο, ο σκηνοθέτης και ο Denzel Washington αποφάσισαν να αλλάξουν πολλά επί του φιλμ, με αποτέλεσμα να κοπούν 12 λεπτά διάρκειας.

Εξωτερικοί Σύνδεσμοι

Κριτικός Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 14/7/2018

Δεν νομίζω να θεωρείται επιτυχία για το φιλμ η υποψηφιότητα στα Όσκαρ του Ντένζελ Ουάσιγκτον, μια και είναι από τις ταινίες που φτιάχνονται εξαρχής με απώτερο σκοπό τα μεγάλα βραβεία. Αλλά εδώ ο Νταν Γκιλρόι δεν έχει την ίδια δεινότητα με το «Nightcrawler», για την ακρίβεια ο γνωστότερος ως σεναριογράφος σκηνοθέτης καταφέρνει μονάχα ένα πράγμα: να παρουσιάσει έναν εξαιρετικά ενδιαφέρων χαρακτήρα και τίποτα περισσότερο. Κρίνοντας κι ως καταλύτη την παρουσία του Ουάσιγκτον, ο Ρόμαν Ίσραελ ξέρει πώς να προφέρει ατάκες, πώς να μαγνητίζει τον θεατή του και πώς να μένει στη μνήμη. Σαν όμως να μιλάγαμε για θεατρικό έργο, μάταια αναμένεις κάτι αληθινά να σε τραβήξει από την πλοκή, κι όταν εντέλει έρχεται κάτι να σε ξυπνήσει, μοιάζει απλά με εύρημα για να μπορέσει να υπάρξει ένα κάποιο φινάλε. Μια πολύ καλή σπουδή χαρακτήρα, που δεν βρήκε τόπο και τρόπο δράσης.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

9 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.