Η ιστορία της ζωής του Δρ Γουίλιαμ Μούλτον Μάρστον, ψυχολόγου του πανεπιστημίου του Χάρβαρντ, που έμεινε στη μνήμη για δύο επιτεύγματα του κατά τη δεκαετία του 1940: ως εφευρέτης του ανιχνευτή ψεύδους και ως δημιουργός της Wonder Woman. Τη σούπερ-ηρωίδα του που υπερασπίστηκε επί των κατηγοριών για «σεξουαλική διαστροφή», ενώ την ίδια ώρα διατήρησε κρυφό ένα μυστικό που θα μπορούσε να τον καταστρέψει. Κρυφά από το κοινό, η έμπνευση του Μάρστον για την ηρωίδα του ήταν η σύζυγος του, Ελίζαμπεθ, και η ερωμένη τους, Όλιβ Μπιρν, δύο δυναμικές γυναίκες από τον κλάδο της ψυχολογίας, που αψήφησαν τις συμβάσεις, κι έχτισαν μια μυστική ζωή με τον δόκτορα που ανταγωνίστηκε τις σπουδαιότερες από τις μεταμφιέσεις υπερηρώων.
Σκηνοθεσία:
Angela Robinson
Κύριοι Ρόλοι:
Luke Evans … William Moulton Marston
Rebecca Hall … Elizabeth Holloway Marston
Bella Heathcote … Olive Byrne
Monica Giordano … Mary
JJ Feild … Charles Guyette
Oliver Platt … Max C. Gaines
Connie Britton … Josette Frank
Κεντρικό Επιτελείο:
Σενάριο: Angela Robinson
Παραγωγή: Terry Leonard, Amy Redford
Μουσική: Tom Howe
Φωτογραφία: Bryce Fortner
Μοντάζ: Jeffrey M. Werner
Σκηνικά: Carl Sprague
Κοστούμια: Donna Maloney
Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Θετική.
Τίτλοι
- Αυθεντικός Τίτλος: Professor Marston and the Wonder Women
- Ελληνικός Τίτλος: Ο Καθηγητής Μάρστον και η Wonder Woman
- Εναλλακτικός Τίτλος: Professor Marston & the Wonder Women
Παραλειπόμενα
- Η εγγονή των William και Elizabeth Marston, η Christie Marston, κριτίκαρε την ταινία, λέγοντας ότι η παρουσίαση των Elizabeth και Olive Byrne ως εραστών είναι καθαρά μυθοπλαστική. Επίσης, παρότι η ταινία αναφέρεται ως αληθινή ιστορία, δεν λήφθηκε ποτέ κάποια συμβολή από τους συγγενείς, ούτε κάποιος προσπάθησε να επικοινωνήσει μαζί τους.
Κριτικός: Σταύρος Γανωτής
Έκδοση Κειμένου: 16/9/2018
Για τα κυβικά της Άντζελα Ρόμπινσον («Herbie Fully Loaded»), μόνο θετικά μπορεί κανείς να εκλάβει αυτή την ενδιαφέρουσα βιογραφία. Αλλά ποτέ δεν σου φεύγει από τον νου ότι το υλικό αυτή της ιστορίας θα μπορούσε κάλλιστα να αποτελέσει τις βάσεις για μια αληθινά νευρώδη, πολυσύνθετη και σίγουρα πιο αναλυτική ψυχολογικά ταινία. Η Ρόμπινσον σκουπίζει την επιφάνεια του θέματος, και η εικόνα που αποκαλύπτει είναι όντως θελκτική. Με απλά νοήματα, και όμορφες σαν τους πρωταγωνιστές της εικόνες, κερδίζει το μάτι και τη συμπάθεια, θα μπορούσαμε να πούμε ίσως κι άμεσα. Μα κάνει και το λάθος να υπονοήσει αυτά που δεν τολμάει να δείξει. Κι αυτό αφήνει στο φινάλε ένα «σβήσιμο» συναισθημάτων από πλευράς του θεατή, που εντέλει δεν είδε κάτι παραπάνω από μια ορθή ταινία εποχής. Λουκ Έβας, Μπέλα Χίθκοτ και Ρεμπέκα Χολ σε όμορφη συζυγία, αλλά ποτέ αυτή δεν γίνεται απόλυτα εκμεταλλεύσιμη.
Βαθμολογία: