Η Βέσνα είναι μια μεσήλικη κατ’ οίκον νοσοκόμα στο Ζάγκρεμπ. Η καθημερινότητα της είναι τόσο ήσυχη, όσο και όμοια: να φροντίσει το παιδί του γιου της, να βοηθήσει την κόρη της στις προετοιμασίες για τον γάμο της. Ξαφνικά, λαμβάνει τηλεφώνημα από τον σύζυγο της, Ζάρκο, που άφησε την οικογένεια στις αυγές του εμφυλίου, για να πολεμήσει για την άλλη πλευρά. Η επανεμφάνιση του προκαλεί απότομη πτώση στη φροντισμένα ανακατασκευασμένη της ζωή, βάζοντας σε κίνδυνο τη νέα της ταυτότητα.

Σκηνοθεσία:

Zrinko Ogresta

Κύριοι Ρόλοι:

Ksenija Marinkovic … Vesna

Lazar Ristovski … Zarko

Tihana Lazovic … Jadranka

Robert Budak … Vladimir

Ivan Brkic … Mato

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Zrinko Ogresta, Mate Matisic

Παραγωγή: Ivan Maloca

Μουσική: Mate Matisic, Simun Matisic

Φωτογραφία: Branko Linta

Μοντάζ: Tomislav Pavlic

Σκηνικά: Tanja Lacko

Κοστούμια: Katarina Zaninovic

 

  • Κυριότερη Προβολή στην Ελλάδα: Φεστιβάλ.
  • Παγκόσμια Κριτική Αποδοχή (Μ.Ο.): Θετική.

Τίτλοι

Αυθεντικός Τίτλος: S One Strane

Ελληνικός Τίτλος: Στην Άλλη Πλευρά

Διεθνής Τίτλος: On the Other Side

Κύριες Διακρίσεις

  • Ειδική μνεία των Label Europa Cinemas για το τμήμα του Πανοράματος στο φεστιβάλ Βερολίνου.
  • Επίσημη πρόταση της Κροατίας για το ξενόγλωσσο Όσκαρ.

Εξωτερικοί Σύνδεσμοι

Κριτικός: Νάνσυ Μιχαηλίδου

Έκδοση Κειμένου: 1/12/2016

Η Βέσνα είναι μια μεσήλικη κατ’ οίκον νοσοκόμα στο Ζάγκρεμπ, που προσπαθεί να αφήσει πίσω της τα φαντάσματα του παρελθόντος και να ασχοληθεί αποκλειστικά με τη δουλειά της και με τα παιδιά της. Έτσι, καθημερινά και παράλληλα με την εργασία της, κοιτάζει το παιδί του γιου της και βοηθάει την κόρη της που ετοιμάζεται να παντρευτεί. Μια μέρα, λαμβάνει ένα τηλεφώνημα από τον σύζυγό της, Ζάρκο, με τον οποίο έχει να μιλήσει πολλά χρόνια, καθώς η επιλογή του να πολεμήσει με την “άλλη πλευρά” κατά τη διάρκεια του εμφυλίου απέβει μοιραία για την οικογενειακή τους ηρεμία.

Θαμμένα μυστικά αλλά και συναισθήματα που αποκαλύπτονται μέσα από μια τηλεφωνική γραμμή ξεδιπλώνουν το κουβάρι μιας οικογενειακής ιστορίας που κρύβει πόνο, ντροπή, αλλά και πολλές ενοχές. Παράλληλα, η κάμερα του Ζρίνκο Ογκρέστα δεν χάνει την ευκαιρία να τρυπώσει πίσω από κάθε πιθανό παράθυρο, τζάμι, στόρι ή κουρτίνα, προσδίδοντας μια ηδονοβλεπτική ατμόσφαιρα στις σκηνές του και προτρέποντας τον θεατή να παρατηρήσει με μεγαλύτερη προσοχή τους κεντρικούς ήρωες και ιδιαίτερα την πρωταγωνίστρια Ξένια Μαρίνκοβιτς που κουβαλάει το μεγαλύτερο βάρος της ταινίας στην πλάτη της. Κι ενώ η ταινία μοιάζει να οδεύει σε αδιέξοδο, μια ανατροπή έρχεται για να προσδώσει σασπένς και εντέλει να συγκεντρώσει πάνω της το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, μεταφέροντας τη βαρύτητα ενός τόσο σοβαρού θέματος στη σφαίρα μιας αυστηρά προσωπικής ιστορίας.

Ο Ζρίνκο Ογκρέστα ξετυλίγει περίτεχνα το νήμα της ιστορίας του, επιτυγχάνοντας να μεταφέρει το ενδιαφέρον από την “άλλη πλευρά” του εμφυλίου στην… άλλη πλευρά της τηλεφωνικής γραμμής, και το κυριότερο, να διαπραγματευτεί την έννοια της συγχώρεσης σε μια μεταπολεμική πρώην Γιουγκοσλαβία.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

7 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *