1979. Μια ιδιωτική ντετέκτιβ που ισχυρίζεται ότι πάσχει από παράνοια πηγαίνει σε ένα ψυχιατρείο για να ερευνήσει τον μυστηριώδη θάνατο ενός άλλου ασθενούς.

Σκηνοθεσία:

Oriol Paulo

Κύριοι Ρόλοι:

Barbara Lennie … Alice Gould

Eduard Fernandez … Δρ Samuel Alvar

Loreto Mauleon … Δρ Montserrat Castell

Javier Beltran … Δρ Cesar Arellano

Pablo Derqui … Ignacio Urquieta

Federico Aguado … Δρ Teodoro Ruiperez

Adelfa Calvo … Δρ Bernardos

Antonio Buil … Ruiz de Pablos

Lluis Soler … Δρ Donadio

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Oriol Paulo, Guillem Clua, Lara Sendim

Παραγωγή: Angel Blasco, Mercedes Gamero, Adrian Guerra, Nuria Valls

Μουσική: Fernando Velazquez

Φωτογραφία: Bernat Bosch

Μοντάζ: Jaume Marti

Σκηνικά: Sylvia Steinbrecht

Κοστούμια: Alberto Valcarcel

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Θετική.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: Los Renglones Torcidos de Dios
  • Ελληνικός Τίτλος: Τα Στρεβλά Λόγια του Θεού
  • Διεθνής Τίτλος: God’s Crooked Lines

Σεναριακή Πηγή

  • Μυθιστόρημα: Los Renglones Torcidos de Dios του Torcuato Luca de Tena.

Κύριες Διακρίσεις

  • Υποψήφιο για πρώτο γυναικείο ρόλο (Barbara Lennie), σενάριο, μουσική, σκηνικά, κοστούμια και μακιγιάζ/κομμώσεις στα Goya.

Παραλειπόμενα

  • Πρόκειται τη δεύτερη κινηματογραφική μεταφορά του πετυχημένου βιβλίου του 1979, μετά από μια -επίσης- ομότιτλη μεξικανική του 1983 από τον Tulio Demicheli.
  • Τα γυρίσματα έγιναν σε διάφορες περιοχές της Καταλονίας, και διήρκησαν 9 εβδομάδες. Για το ινστιτούτο επιστρατεύθηκαν τόσο ένα παλιό κτήριο στην Ταρραγόνα, όσο κι ένα εγκαταλελειμμένο εργοστάσιο αυτοκινήτων της Mercedes στη Βαρκελώνη.
  • Μετά από μια φεστιβαλική πορεία και μια δίμηνη παραμονή στις ισπανικές αίθουσες, ενσωματώθηκε στην πλατφόρμα του Netflix.

Γκαλερι φωτογραφιων

10 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

2 Σχόλια

  1. Γιάννης Γ. 16 Δεκεμβρίου 2023

    Δυνατή ψυχολογική ταινία. Έχει, χωρίς να χρειάζεται, μεγάλη διάρκεια, ενώ οι σκηνές από το ψυχιατρείο επαναλαμβάνονται συνέχεια και κουράζουν. Ο σεναριογράφος, στην προσπάθειά του να κάνει κάτι διαφορετικό από το αριστούργημα "Το νησί των καταραμένων" , βάζει από πολύ νωρίς στους θεατές την ιδέα για την πρωταγωνίστρια, δηλαδή ότι δεν είναι αυτό που φαίνεται. Έτσι σε προκαταλαμβάνει για το τέλος. Παίζει συνέχεια με το ερώτημα "είναι ή δεν είναι ψυχοπαθής;". Αυτό κατά τη γνώμη καταντάει κουραστικό. Στο τέλος,που το ερώτημα απαντιέται, δεν νιώθεις ότι έγινε η μεγάλη ανατροπή. Όπως και να έχει,όμως, είναι μια πολύ αξιόλογη ταινία, από τις πολλές που μας χάρισε ο ισπανόφωνος κινηματογράφος.