Ο Πιέρ και η Μανόν γυρίζουν ντοκιμαντέρ με ελάχιστα χρήματα και ζουν από δουλειές του ποδαριού. Όταν ο Πιερ γνωρίζει μια νεαρή εκπαιδευόμενη ονόματι Ελιζαμπέτ, την κάνει ερωμένη του. Ωστόσο, ο Πιέρ δεν θέλει ν’ αφήσει τη Μανόν, θέλει να κρατήσει και τις δύο γυναίκες. Η Ελιζαμπέτ ανακαλύπτει πως η Μανόν έχει εραστή και το λέει στον Πιερ. Ο Πιερ επιστρέφει στη Μανόν, τη γυναίκα που αγαπάει πραγματικά. Νιώθοντας προδομένος, πέφτει στα πόδια της, αγνοώντας την Ελιζαμπέτ.

Σκηνοθεσία:

Philippe Garrel

Κύριοι Ρόλοι:

Stanislas Merhar … Pierre

Clotilde Courau … Manon

Lena Paugam … Elisabeth

Vimala Pons … Lisa

Louis Garrel … αφηγητής (φωνή)

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Jean-Claude Carriere, Caroline Deruas-Garrel, Arlette Langmann, Philippe Garrel

Παραγωγή: Said Ben Said, Michel Merkt

Μουσική: Jean-Louis Aubert

Φωτογραφία: Renato Berta

Μοντάζ: Francois Gedigier

Σκηνικά: Emmanuel de Chauvigny

Κοστούμια: Justine Pearce

 

  • Κυριότερη Προβολή στην Ελλάδα: Φεστιβάλ.
  • Παγκόσμια Κριτική Αποδοχή (Μ.Ο.): Θετική.

Τίτλοι

Αυθεντικός Τίτλος: L’Ombre des Femmes

Ελληνικός Τίτλος: Στη Σκιά των Γυναικών

Διεθνής Τίτλος: In the Shadow of Women

Άμεσοι Σύνδεσμοι

La Jalousie (2013)

Εραστής για Μία Ημέρα (2017)

Κύριες Διακρίσεις

  • Καλύτερη ταινία στο φεστιβάλ Πανοράματος Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου.

Παραλειπόμενα

  • Η ταινία ανήκει σε μια άτυπη τριλογία της αγάπης, μαζί με τα La Jalousie (2013), Εραστής για Μία Ημέρα (2017).

Εξωτερικοί Σύνδεσμοι

Κριτικός: Σπύρος Δούκας

Έκδοση Κειμένου: 2/12/2015

Γαλλικό ρομαντικό δράμα με ασπρόμαυρη φωτογραφία, που πατάει στα χνάρια της νουβέλ βαγκ. Ο Πιερ είναι δημιουργός ντοκιμαντέρ, παντρεμένος για πολλά χρόνια με την Μανόν. Ερωτεύεται όμως τη νεαρή Ελισάβετ, χωρίς να θέλει να χαλάσει τη σχέση του με τη Μανόν. Ο ίδιος νιώθει έμμεσα τύψεις γι’ αυτό, αλλά πάντα χρησιμοποιεί τον ανδρικό εγωισμό του για να τις θάβει. Μέχρι που θα ανακαλύψει πως και η γυναίκα του τον απατάει και τα πράγματα αναγκαστικά θα χρειαστεί να αλλάξουν.

Το έργο είναι ιδιαίτερα ελαφρύ και ευχάριστο στην παρακολούθηση, με τεχνική απλότητα, φωτογραφία και διαλόγους που παραπέμπουν άμεσα στη νουβέλ βαγκ. Όμορφη αισθητικά είναι και η χρήση ενός αφηγητή που παρεμβάλλεται αραιά, αποδίδοντας με έναν ρομαντικά ποιητικό τρόπο τα συναισθήματα των ηρώων, σαν να πρόκειται για μια αθώα “boy meets girl” ιστορία. Οι χαρακτήρες, όμως, είναι αρκετά πιο συμβατικοί και κοινότυποι από αυτούς που μας έχει συνηθίσει ο Γκοντάρ, με συνέπεια το τελικό αποτέλεσμα να μην επιβιώνει ιδιαίτερα στην κινηματογραφική μνήμη μας. Διαθέτει όμως, μια γοητεία που δεν συναντάμε συχνά πλέον, ενώ η εύστοχα σύντομη διάρκειά του δεν του επιτρέπει να πλατειάσει, ούτε βέβαια και να κουράσει στη θέαση.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

13 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.