Όταν ο σύζυγός της θα την παρατήσει ξαφνικά, η -για όλη της τη ζωή- νοικοκυρά Ντιάνα θα προσπαθήσει να ξεπεράσει τη θλίψη της αποφασίζοντας να επιστρέψει στο πανεπιστήμιο… στην ίδια τάξη με την κόρη της, η οποία δεν μοιάζει ενθουσιασμένη με την ιδέα. Βουτώντας κατευθείαν στα βαθιά στη φοιτητική ζωή, η Ντιάνα, η οποία πλέον αποκαλείται Ντι Ροκ, θα απολαύσει την ελευθερία, τη διασκέδαση και τους συμφοιτητές της με τους δικούς της όρους.
Σκηνοθεσία:
Ben Falcone
Κύριοι Ρόλοι:
Melissa McCarthy … Deanna ‘Dee Rock’ Miles
Molly Gordon … Maddie Miles
Gillian Jacobs … Helen
Maya Rudolph … Christine Davenport
Adria Arjona … Amanda
Matt Walsh … Daniel `Dan` Miles
Julie Bowen … Marcie Strong
Debby Ryan … Jennifer
Stephen Root … Michael ‘Mike’ Cook
Jacki Weaver … Sandy Cook
Ben Falcone … Dale
Christina Aguilera … Christina Aguilera
Κεντρικό Επιτελείο:
Σενάριο: Melissa McCarthy, Ben Falcone
Παραγωγή: Ben Falcone, Chris Henchy, Melissa McCarthy
Μουσική: Fil Eisler
Φωτογραφία: Julio Macat
Μοντάζ: Brian Scott Olds
Σκηνικά: Rusty Smith
Κοστούμια: Louise Mingenbach
Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μέτρια.
Τίτλοι
- Αυθεντικός Τίτλος: Life of the Party
- Ελληνικός Τίτλος: Η Ψυχή του Πάρτι
Παραλειπόμενα
- Τρίτη ταινία που έκανε η Melissa McCarthy σε σκηνοθεσία του συζύγου της, Ben Falcone.
- Το 2020 η παραγωγή μηνύθηκε από την Eva Kowalski, που υποστήριξε ότι η ιδέα για την ταινία είχε προέλθει από ένα σενάριο που είχε καταθέσει στο ίδιο στούντιο το 2014. Ομοιότητες όμως έχουν επισημανθεί και με την κωμωδία Επιστροφή στο Σχολείο (1986) με τον Rodney Dangerfield.
Κριτικός: Σταύρος Γανωτής
Έκδοση Κειμένου: 10/3/2019
Σταθερός στις μετριότητες επιδόσεις του ως σκηνοθέτης, ο Μπεν Φαλκόνε υποχρεώνει σε τρίτη απανωτή αποτυχία τη σύζυγο του, Μελίσα ΜακΚάρθι, και κυρίως αναλώνει το ταλέντο της. Η κατά γενική ομολογία συμπαθέστατη κωμικός μπορεί να είναι ο μόνος λόγος για να δει κανείς αυτό το φιλμ, δεν αρκεί από μόνη της να το ανεβάσει πάνω του μετρίου. Κι αυτό επειδή ακολουθάει κατά γράμμα όλα τα κλισέ μιας παρόμοιας ταινίας, δίχως κιόλας να προσπαθεί αυτό να το μεταμφιέσει σε κάτι που θα ξεγελούσε έναν λιγότερο υποψιασμένο θεατή. Υπάρχει, παρόλα αυτά, υλικό εδώ μέσα που θα μπορούσε να δουλέψει, όχι τόσο από κωμικής πλευράς, αλλά περισσότερο εν μέσω κάποιων μνημάτων, που μια καλή πένα θα πλάσαρε μέσω σάτιρας. Δεν λέμε να τον χωρίσει τον άνθρωπο, αλλά μήπως η αγαπητή Μελίσα να ξανασκεφτόταν τους τρόπους στήριξης προς τον σύζυγο της;
Βαθμολογία: