
Όταν ο Ρόμπερτ Λάνγκτον ξυπνάει σε ένα ιταλικό νοσοκομείο με αμνησία, ενώνει τις δυνάμεις του με τη Σιένα Μπρουκς, μια γιατρό που ελπίζει ότι θα τον βοηθήσει να ανακτήσει τις αναμνήσεις του και να αποτρέψει έναν τρελό από το να ελευθερώσει έναν είδος παγκόσμιου λοιμό που σχετίζεται με την Κόλαση του Δάντη.
Σκηνοθεσία:
Ron Howard
Κύριοι Ρόλοι:
Tom Hanks … Δρ Robert Langdon
Felicity Jones … Δρ Sienna Brooks
Omar Sy … Christoph Bouchard
Ben Foster … Bertrand Zobrist
Sidse Babett Knudsen … Elizabeth Sinskey
Irrfan Khan … Harry ‘The Provost’ Sims
Ana Ularu … Vayentha
Κεντρικό Επιτελείο:
Σενάριο: David Koepp
Παραγωγή: Brian Grazer, Ron Howard
Μουσική: Hans Zimmer
Φωτογραφία: Salvatore Totino
Μοντάζ: Tom Elkins, Daniel P. Hanley
Σκηνικά: Peter Wenham
Κοστούμια: Julian Day
Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μέτρια.
Τίτλοι
- Αυθεντικός Τίτλος: Inferno
- Ελληνικός Τίτλος: Inferno
Άμεσοι Σύνδεσμοι
- Κώδικας Da Vinci (2006)
- Illuminati: Οι Πεφωτισμένοι (2009)
Σεναριακή Πηγή
- Μυθιστόρημα: Inferno του Dan Brown.
Παραλειπόμενα
- Τρίτο στον κινηματογράφο της μυθιστορηματικής σειράς του Dan Brown με ήρωα τον καθηγητή του Χάρβαρντ, Ρόμπερτ Λάνγκτον. Αναμένεται πάντα το The Lost Symbol, για το οποίο υπάρχει κόλλημα λόγω των πολλών παρόμοιων στοιχείων με το Στα Ίχνη του Χαμένου Θησαυρού.
- Αρχικά, ο Ron Howard είχε εκδηλώσει την επιθυμία να μη σκηνοθετήσει άλλη ταινία της σειράς και να μείνει ως παραγωγός. Τότε ακούστηκε το όνομα του σκηνοθέτη Mark Romanek. Όταν όμως εκδόθηκε το Inferno και η παραγωγή αποφάσισε να αφήσει το The Lost Symbol (τρίτο στη σειρά βιβλίο) σε εκκρεμότητα, ο Howard επέστρεψε.
- Η ταινία είναι τρισδιάστατη.
- Οι κριτικοί δεν το εκθείασαν, αλλά τα έσοδα έφτασαν στα 220 εκατομμύρια δολάρια. Το κόστος ήταν στα 75.
Κριτικός: Σταύρος Γανωτής
Έκδοση Κειμένου: 11/6/2017
Η τρίτη μεταφορά των περιπετειών του καθηγητή Λάνγκτον στον κινηματογράφο δεν είναι σίγουρα ισάξια με όσα είδαμε ήδη από τον Ρον Χάουαρντ, ο οποίος έχει πάρει σε αποκλειστικότητα τους γρίφους του Νταν Μπράουν. Ίσως εξαρχής το βιβλίο αυτό του Μπράουν να ήταν το πλέον αδύναμο από τα τρία, αλλά σημασία εδώ δεν έχει η ορθή μεταφορά, αλλά ό,τι βλέπουμε στην οθόνη. Καταρχάς, το μυστήριο δεν είναι αυτό που έχει απώτερη σημασία αυτή τη φορά (υπάρχει μέσω των γνωστών αναφορών σε τεχνουργήματα, απλά είναι αποδυναμωμένο), αλλά η δράση. Κι ως προς αυτό, έχει να ανταγωνιστεί καλύτερες περιπτώσεις περιπετειωδών θρίλερ, που δεν θα είχαν και τόσο εξόφθαλμη τη μεγάλη ανατροπή τους. Πέρα βέβαια από αυτά, η ταινία είναι ορθά γυρισμένη τεχνικά, παρέχει τα βασικά μιας ακριβής παραγωγής, κι έχει αυτό το κοσμοπολίτικο στοιχείο που τραβάει έντονα το μάτι.
Βαθμολογία: