Όταν ο Ρόμπερτ Λάνγκτον ξυπνάει σε ένα ιταλικό νοσοκομείο με αμνησία, ενώνει τις δυνάμεις του με τη Σιένα Μπρουκς, μια γιατρό που ελπίζει ότι θα τον βοηθήσει να ανακτήσει τις αναμνήσεις του και να αποτρέψει έναν τρελό από το να ελευθερώσει έναν είδος παγκόσμιου λοιμό που σχετίζεται με την Κόλαση του Δάντη.

Σκηνοθεσία:

Ron Howard

Κύριοι Ρόλοι:

Tom Hanks … Δρ Robert Langdon

Felicity Jones … Δρ Sienna Brooks

Omar Sy … Christoph Bouchard

Ben Foster … Bertrand Zobrist

Sidse Babett Knudsen … Elizabeth Sinskey

Irrfan Khan … Harry ‘The Provost’ Sims

Ana Ularu … Vayentha

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: David Koepp

Παραγωγή: Brian Grazer, Ron Howard

Μουσική: Hans Zimmer

Φωτογραφία: Salvatore Totino

Μοντάζ: Tom Elkins, Daniel P. Hanley

Σκηνικά: Peter Wenham

Κοστούμια: Julian Day

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μέτρια.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: Inferno
  • Ελληνικός Τίτλος: Inferno

Άμεσοι Σύνδεσμοι

Σεναριακή Πηγή

  • Μυθιστόρημα: Inferno του Dan Brown.

Παραλειπόμενα

  • Τρίτο στον κινηματογράφο της μυθιστορηματικής σειράς του Dan Brown με ήρωα τον καθηγητή του Χάρβαρντ, Ρόμπερτ Λάνγκτον. Αναμένεται πάντα το The Lost Symbol, για το οποίο υπάρχει κόλλημα λόγω των πολλών παρόμοιων στοιχείων με το Στα Ίχνη του Χαμένου Θησαυρού.
  • Αρχικά, ο Ron Howard είχε εκδηλώσει την επιθυμία να μη σκηνοθετήσει άλλη ταινία της σειράς και να μείνει ως παραγωγός. Τότε ακούστηκε το όνομα του σκηνοθέτη Mark Romanek. Όταν όμως εκδόθηκε το Inferno και η παραγωγή αποφάσισε να αφήσει το The Lost Symbol (τρίτο στη σειρά βιβλίο) σε εκκρεμότητα, ο Howard επέστρεψε.
  • Η ταινία είναι τρισδιάστατη.
  • Οι κριτικοί δεν το εκθείασαν, αλλά τα έσοδα έφτασαν στα 220 εκατομμύρια δολάρια. Το κόστος ήταν στα 75.

Κριτικός:  Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 11/6/2017

Η τρίτη μεταφορά των περιπετειών του καθηγητή Λάνγκτον στον κινηματογράφο δεν είναι σίγουρα ισάξια με όσα είδαμε ήδη από τον Ρον Χάουαρντ, ο οποίος έχει πάρει σε αποκλειστικότητα τους γρίφους του Νταν Μπράουν. Ίσως εξαρχής το βιβλίο αυτό του Μπράουν να ήταν το πλέον αδύναμο από τα τρία, αλλά σημασία εδώ δεν έχει η ορθή μεταφορά, αλλά ό,τι βλέπουμε στην οθόνη. Καταρχάς, το μυστήριο δεν είναι αυτό που έχει απώτερη σημασία αυτή τη φορά (υπάρχει μέσω των γνωστών αναφορών σε τεχνουργήματα, απλά είναι αποδυναμωμένο), αλλά η δράση. Κι ως προς αυτό, έχει να ανταγωνιστεί καλύτερες περιπτώσεις περιπετειωδών θρίλερ, που δεν θα είχαν και τόσο εξόφθαλμη τη μεγάλη ανατροπή τους. Πέρα βέβαια από αυτά, η ταινία είναι ορθά γυρισμένη τεχνικά, παρέχει τα βασικά μιας ακριβής παραγωγής, κι έχει αυτό το κοσμοπολίτικο στοιχείο που τραβάει έντονα το μάτι.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

11 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *