Την ημέρα της πέμπτης επετείου του γάμου τους, ο Νικ Νταν αναφέρει στην αστυνομία πως η σύζυγος του, Έιμι, εξαφανίστηκε. Κάτω από την πίεση των αστυνομικών, αλλά και του τύπου που δείχνει πιεστικό ενδιαφέρον για την υπόθεση, το πορτρέτο του Νικ ως ένας θλιμμένος σύζυγος καταρρέει. Καθώς ψέματα βγαίνουν στην επιφάνεια, μία είναι η ερώτηση στο στόμα κάθε ενδιαφερομένου: ο Νικ Νταν είναι ο δολοφόνος της συζύγου του;

Σκηνοθεσία:

David Fincher

Κύριοι Ρόλοι:

Ben Affleck … Nick Dunne

Rosamund Pike … Amy Elliott Dunne

Neil Patrick Harris … Desi Collings

Tyler Perry … Tanner Bolt

Carrie Coon … Margo ‘Go’ Dunne

Kim Dickens … ντετέκτιβ Rhonda Boney

Patrick Fugit … αστυνόμος James Gilpin

Missi Pyle … Ellen Abbott

Emily Ratajkowski … Andie Fitzgerald

Lola Kirke … Greta

Boyd Holbrook … Jeff

Sela Ward … Sharon Schieber

Scoot McNairy … Tommy O’Hara

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Gillian Flynn

Παραγωγή: Cean Chaffin, Joshua Donen, Arnon Milchan, Reese Witherspoon

Μουσική: Trent Reznor, Atticus Ross

Φωτογραφία: Jeff Cronenweth

Μοντάζ: Kirk Baxter

Σκηνικά: Donald Graham Burt

Κοστούμια: Trish Summerville

 

  • Κυριότερη Προβολή στην Ελλάδα: Διανομή στις αίθουσες.
  • Παγκόσμια Κριτική Αποδοχή (Μ.Ο.): Θετική.

Τίτλοι

Αυθεντικός Τίτλος: Gone Girl

Ελληνικός Τίτλος: Το Κορίτσι που Εξαφανίστηκε

Σεναριακή Πηγή

  • Μυθιστόρημα: Gone Girl της Gillian Flynn.

Κύριες Διακρίσεις

  • Υποψήφιο για Όσκαρ πρώτου γυναικείου ρόλου (Rosamund Pike).
  • Υποψήφιο για Χρυσή Σφαίρα σκηνοθεσίας, πρώτου γυναικείου ρόλου (Rosamund Pike) σε δράμα, σεναρίου και μουσικής.
  • Υποψήφιο για Bafta πρώτου γυναικείου ρόλου (Rosamund Pike) και σεναρίου.

Παραλειπόμενα

  • Για τον ρόλο της Έιμι, «παρέλασαν» οι: Reese Witherspoon, Charlize Theron, Natalie Portman, Emily Blunt, Rooney Mara, Olivia Wilde, Abbie Cornish και Julianne Hough.
  • Έγινε η πλέον εμπορική επιτυχία του Fincher. Τα κέρδη έφτασαν στα 369,3 εκατομμύρια δολάρια, κι ενώ η ταινία κόστισε 61.

Εξωτερικοί Σύνδεσμοι

Κριτικός: Χάρης Καλογερόπουλος

Έκδοση Κειμένου: 22/8/2015

O πανέξυπνος σκηνοθέτης Ντέιβιντ Φίντσερ έκανε πάλι το θαυματάκι του, μεταφέροντας στην οθόνη το βιβλίο της Τζίλιαν Φλιν με όλο το μυστήριο και το σασπένς που μπορούσε να περιέχει. Το εκπληκτικό είναι το πώς η ιστορία ξεδιπλώνεται ανατρέποντας διαρκώς, αλά Ντέιβιντ Μάμετ, όχι μόνο πάνω στα αστυνομικά δεδομένα, συντρίβοντας όλα τα κλισέ, αλλά αποκαλύπτοντας σταδιακά τον νοηματικό, ιδεολογικό πυρήνα και φτάνοντας σε έναν φοβερό σαρκασμό των μίντια και του αμερικανικού ονείρου, όπου το φαίνεσθαι και η ουσία έρχονται να ταυτισθούν. Αν μέσα από τους κανόνες του θρίλερ ο Χίτσκοκ μελέτησε τον έρωτα τον καιρό της ευμάρειας, εδώ ο Φίντσερ τον αποδομεί στην εποχή της κρίσης.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

17 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.