Δεκαετία του 2010. Ο Λιου, ένας πρώην άσος των πολεμικών τεχνών, είναι σήμερα ένας φιλήσυχος άνδρας. Ζει σε ένα χωριό, όπου έχει κάνει μια καινούρια αρχή, αφήνοντας πίσω του το παρελθόν. Ο Σου είναι ένας έμπειρος αστυνομικός που ερευνά τη δολοφονία δυο κακοποιών, οι οποίοι είχαν επιχειρήσει μια ένοπλη ληστεία, αλλά σκοτώθηκαν από τύχη από τον Λιου. Ο Μάστερ είναι ο αρχηγός των «72 Δαιμόνων», μιας ομάδας βίαιων πολεμιστών με εξαιρετικές ικανότητες στις πολεμικές τέχνες. Οι δρόμοι των τριών αυτών ανδρών θα συναντηθούν με βίαια αποτελέσματα.

Σκηνοθεσία:

Peter Ho-Sun Chan

Κύριοι Ρόλοι:

Donnie Yen … Liu Jinxi

Takeshi Kaneshiro … Xu Baijiu

Wei Tang … Yu (A-Yu)

Wu Jiang … ο Μάστερ

Kara Wai … Shisan Niang

Wu Jiang … Tanzi

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Oi Wah Lam

Παραγωγή: Peter Ho-Sun Chan, Jianxin Huang, Yuet-Jan Hui

Μουσική: Kwong Wing Chan, Peter Kam, Chatchai Pongprapaphan

Φωτογραφία: Yiu-Fai Lai

Μοντάζ: Derek Hui

Σκηνικά: Li Sun

Κοστούμια: Dora Ng

 

  • Κυριότερη Προβολή στην Ελλάδα: Home Cinema.
  • Παγκόσμια Κριτική Αποδοχή (Μ.Ο.): Θετική.

Τίτλοι

Αυθεντικός Τίτλος: Wu Xia

Ελληνικός Τίτλος: Ο Δράκος

Διεθνής Τίτλος: Dragon

Διεθνής Εναλλακτικός Τίτλος: Swordsmen

Κύριες Διακρίσεις

  • Βραβείο μουσικής, φωτογραφίας και σκηνικών στα Ασιατικά Βραβεία. Υποψήφιο για ειδικά εφέ.

Παραλειπόμενα

  • Για την προώθηση της ταινίας, άναψε μια πινακίδα που το μέγεθος της έσπασε το ρεκόρ στο βιβλίο Γκίνες. Ήταν 3591 τετραγωνικά μέτρα.
  • Ξεκίνησε ως ριμέικ της κλασικής wuxia ταινίας του 1967, One-Armed Swordsman (στα ελληνικά: Ο Μονόχειρας Εκδικητής Εναντίον Κουνγκ-Φου), αλλά το σχέδιο αυτό εγκαταλείφθηκε στη συνέχεια.
  • Κριτικές το συνδέουν με το Τέλος της Βίας (2005) του David Cronenberg.

Εξωτερικοί Σύνδεσμοι

Κριτικός: Χάρης Καλογερόπουλος

Έκδοση Κειμένου: 30/7/2015

Ο διαπρεπής κινέζος σκηνοθέτης και παραγωγός Πίτερ Τσαν σε αυτό το φιλμ συνδυάζει τη βασική ιδέα του «Τέλους της Βίας» (2005) του Κρόνενμπεργκ (ένας φιλήσυχος τύπος που κρύβει δυναμικό παρελθόν), την αστυνομική έρευνα υπό την έννοια της σήμανσης αλά CSI, εκμεταλλευόμενος τις εναλλακτικές θεωρίες του ενεργειακού σώματος (βελονισμός κ.λπ), το δραματικό έπος της κινεζικής παράδοσης και φυσικά τις σκηνές wuxia δράσης, όλα αυτά με δραματικό ψευδοσαιξπηρικό τρόπο που κι αν δεν είναι ιδιαίτερα βαθύς, ωστόσο φαίνεται τέτοιος, όσο χρειάζεται για να σε βοηθήσει να το απολαύσεις. Το δίλημμα του αστυνομικού (τυφλή δικαιοσύνη ή έλεος;) που αφηγείται την ιστορία, δίνει και μια διάσταση νουάρ που η ένταξη της στο αγροτικό περιβάλλον της Κίνας των αρχών του 20ου αιώνα, αυξάνει τη γοητεία της ιστορίας. Ο ήρωας θα διεκδικήσει την ειρηνική ζωή του απλού ανθρώπου, έχοντας να παλέψει με την πανίσχυρη δολοφονική φυλή του, έτοιμος να πληρώσει το τίμημα του κακού παρελθόντος. Η πλανοθεσία, η φωτογραφία, η μουσική και οι σκηνές πάλης (χορογραφημένες από τον γνώστη πρωταγωνιστή Ντόνι Γιέν) είναι όλα άψογα και κάνουν τελικά το έργο να ξεχωρίζει από τα κοινά φιλμ δράσης του είδους.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

12 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *