Ο Πολ και η Μέριλ Μόργκαν είναι εξαιρετικά επιτυχημένοι στις δουλειές τους και είναι κομμάτι της αφρόκρεμας της Νέας Υόρκης. Ο γάμος τους όμως πλησιάζει στο τέλος του, αφού ζουν χωριστά από τότε που ο Πολ αποδείχτηκε άπιστος σε ένα ταξίδι του στο Λος Άντζελες. Μια νύχτα που συναντιούνται για να λύσουν τις διαφορές τους, θα γίνουν μάρτυρες ενός φόνου που θα ανατρέψει τα πάντα. Μπαίνουν θέλοντας και μη σε πρόγραμμα προστασίας μαρτύρων και μεταφέρονται εσπευσμένα σε μια μικρή πόλη του Γουαϊόμινγκ. Συγκατοικώντας για μια εβδομάδα, θα ανακαλύψουν ξανά τους λόγους για τους οποίους είχαν ερωτευτεί και παντρευτεί ο ένας τον άλλον.

Σκηνοθεσία:

Marc Lawrence

Κύριοι Ρόλοι:

Hugh Grant … Paul Morgan

Sarah Jessica Parker … Meryl Morgan

Sam Elliott … Clay Wheeler

Mary Steenburgen … Emma Wheeler

Elisabeth Moss … Jackie Drake

Michael Kelly … Vincent

Wilford Brimley … Earl Granger

Seth Gilliam … σερίφης Lasky

Dana Ivey … Trish Pinger

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Marc Lawrence

Παραγωγή: Liz Glotzer, Martin Shafer

Μουσική: Theodore Shapiro

Φωτογραφία: Florian Ballhaus

Μοντάζ: Susan E. Morse

Σκηνικά: Kevin Thompson

Κοστούμια: Christopher Peterson

 

  • Κυριότερη Προβολή στην Ελλάδα: Διανομή στις αίθουσες.
  • Παγκόσμια Κριτική Αποδοχή (Μ.Ο.): Αρνητική.

Τίτλοι

Αυθεντικός Τίτλος: Did You Hear About the Morgans?

Ελληνικός Τίτλος: Τα Μάθατε για τους Μόργκαν;

Εξωτερικοί Σύνδεσμοι

Κριτικός: Σταύρος Γανωτής 

Έκδοση Κειμένου: 30/12/2009

Τα μάθατε για την καινούργια ταινία του Marc Lawrence; Ακόμα κι αν παίζεται στο φίνις της δεκαετίας, βάζει πλώρη για το μέγα Χρυσό Βατόμουρο αυτής. Πού να το πιάσεις και πού να το αφήσεις. Αρχικά, σου δίνει την εντύπωση πως θα δεις μια αλά 1980 ξέφρενη κωμωδία, από αυτές που οι πρωτευουσιάνοι πήγαιναν στις εξοχές και μπλέκανε σε τραγελαφικές καταστάσεις. Περνάει μισή ώρα, περνάει άλλα τόση, φτάνουμε στα τέλη, τελειώνει κιόλας το έργο κι ένα γέλιο δεν έχουμε καταφέρει να βγάλουμε ούτε με το ζόρι. Αν τα προβλήματα σταματούσαν σε αυτό, θα τους αθωώναμε τους Μόργκανς…

Καταρχάς, υπάρχει ένα τεράστιο πρόβλημα διανομής στον Hugh Grant. Υποτίθεται ότι το έργο σατιρίζει τον αστό Αμερικανό κι εξυψώνει την απλότητα της επαρχίας. Έλα, όμως, που ο Grant είναι Βρετανός και μάλιστα καθαρόαιμος; Μαζί με τσάμπα και βερεσέ μελοδραματισμούς, που δεν λειτουργούν κιόλας, όλο το «νόημα» πάει περίπατο. Η Sarah Jessica Parker θα έπρεπε να είχε συλληφθεί από την αστυνομία της τέχνης, αφού όταν δεν παίζει στο «είμαι εγώ» Sex and the City, προσφέρει τροφή για τους λέοντες της κριτικής. Μέσα σε αυτά, βάλτε ένα σενάριο γεμάτο τρύπες, προβλεψιμότητα, κωμικές σκηνές σαν να είχαν γραφτεί για τη Μάρθα Βούρτση (στην πολύ παλιά της εκδοχή) κι όλα τα εξοχικά κλισέ, από αρκούδες, γελάδες ως «εδώ αφήνουμε τα κλειδιά στο αμάξι». Αν τα έμαθα για τους Μόργκαν; Για την ακρίβεια, ούτε που θέλω να ξέρω…

Βαθμολογία:


Κριτικός: Χάρης Καλογερόπουλος 

Έκδοση Κειμένου: 31/12/2019

Είναι η περίπτωση της ρομαντικής κομεντί που διδάσκει την συνταγή με αρνητικό τρόπο. Πώς πετυχαίνει; Αν δεν είναι όπως αυτό το φιλμ. Απόλυτα προβλέψιμο στόρι, χιλιοειπωμένο σενάριο με χιλιοειπωμένες ατάκες, μια πρωταγωνίστρια που δεν είναι ηθοποιός (αλλά ένα σύμπτωμα κατάλληλου casting σε τηλεοπτική σειρά) και ένας ζεν πρεμιέ που δεν είναι πλέον ζεν πρεμιέ και κοιτάει να αυγατίσει το κομπόδεμά του με λίγες ακόμα αρπαχτές. Υπάρχουν στιγμές που η Parker αδυνατώντας να ερμηνεύσει τα πιο στάνταρ ψυχολογικά στιγμιότυπα καταφεύγει να κάνει παντομίμα με τα χέρια της ενώ σε μια σκηνή, άβαφτη υπό βροχή, φαίνεται τόσο ρημαγμένη και άχαρη που θα μπορούσε να παίξει (πολύ καλά) δεύτερο ρόλο σε δράμα ως αγρότισσα που ζαλώνεται σακιά και τρώει ξύλο από τον άντρα της. Ο δε Grant μοιάζει σαν να τον βούτηξαν από το Notting Hill κάποιοι «άλλοι» από σίριαλ του J.J. Abrams (ή καλύτερα το μικρό διαστημόπλοιο από το «Η ζωή του Μπράϊαν» των Monty Python) και να τον έριξαν στο Far West. H ρομαντική κομεντί είναι δύσκολο είδος.

Βαθμολογία:


>>>>>>>>> Συνολικές Επισκέψεις: 67 || Επισκέψεις Βδομάδας: 1

Γκαλερι φωτογραφιων

11 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.