Δύο 10χρονα αγόρια βρίσκουν εγκαταλελειμμένο ένα περιπολικό σε χωράφι και αντί να ειδοποιήσουν κάποιον, αποφασίζουν να βολτάρουν, ακόμα κι αν δεν έχουν ιδέα πώς να το κουμαντάρουν. Αγνοώντας κάθε κίνδυνο, η κατάσταση αρχίζει να πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο, όταν ο διεφθαρμένος τοπικός σερίφης αποφασίζει να το πάρει πίσω με κάθε κόστος. Τα παιδιά είναι πλέον στο επίκεντρο ενός θανάσιμου παιχνιδιού, το οποίο επί της ουσίας δεν αντιλαμβάνονται, και η μόνη τους λύση είναι να πατάνε το γκάζι δυνατά, όσο δεν πάει.

Σκηνοθεσία:

Jon Watts

Κύριοι Ρόλοι:

Kevin Bacon … σερίφης Kretzer

James Freedson-Jackson … Travis

Hays Wellford … Harrison

Camryn Manheim … Bev

Shea Whigham … ο ματωμένος άντρας

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Jon Watts, Christopher Ford

Παραγωγή: Sam Bisbee, Andrew Kortschak, Cody Ryder, Alicia Van Couvering, Jon Watts

Μουσική: Phil Mossman

Φωτογραφία: Matthew J. Lloyd, Larkin Seiple

Μοντάζ: Megan Brooks, Andrew Hasse

Σκηνικά: Michael Powsner

Κοστούμια: Ruby Katilius

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Θετική.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: Cop Car
  • Ελληνικός Τίτλος: Η Καταδίωξη

Παραλειπόμενα

  • Η φωνή της διαβιβάστριας ανήκει στην Kyra Sedgwick, σύζυγο του Kevin Bacon.
  • Παρά τις θετικές κριτικές, η ταινία δεν πήγε καθόλου καλά στις αίθουσες. Έβγαλε μόλις 143 χιλιάδες δολάρια, κι ενώ κόστισε 5 εκατομμύρια.

Κριτικός: Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 26/8/2017

Καθαρά πάνω στη λογική του «The Hitcher», ο Τζον Γουατς παραδίδει ένα φιλμ με ελάχιστο προς μηδενικό χτίσιμο χαρακτήρων, κάνοντας τον θεατή να παρακολουθεί με τη λογική ενός νεανικού φιλμ τρόμου, παρά μιας ταινίας απαιτήσεων. Αυτό βέβαια βοηθάει στη θριλερική πλευρά του θέματος, αλλά χάνει την ευκαιρία να προσομοιώσει τον θεατή με τους ήρωες. Η επικέντρωση του Γουατς είναι στο να προσφέρει σεναριακές στροφές, δηλαδή να μην παρασυρθεί από το αφαιρετικό του πεδίο και τις επιρροές του στο να κολλήσουν την εξέλιξη της πλοκής του. Τίθεται καθαρά με το ποια οπτική το βλέπεις. Οι φαν του θρίλερ θα νιώσουν ικανοποιημένοι, ίσως και με το παραπάνω. Απλά όταν φεύγει ο ενθουσιασμός των πολλών ανατροπών, μένουν ελάχιστα να κρατήσεις για μετά το φινάλε. Από αυτά που κάποτε στόχευαν άμεσα στον χαρακτηρισμό καλτ, απλά τώρα ο όρος έχει ξεφουσκώσει.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

10 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *