Ο ύποπτος φόνος ενός πράκτορα των μυστικών υπηρεσιών θα προκαλέσει το ενδιαφέρον του βετεράνου συναδέλφου του, Πιτ Γκάρισον, ο οποίος όμως είναι δέσμιος ενός θανάσιμου μυστικού. Έχοντας αναλάβει την προστασία της πρώτης κυρίας της χώρας, της πανέμορφης Σάρα Μπάλεντιν, δεν κατάφερε να ξεπεράσει τη γοητεία της και διατηρεί για καιρό τη μυστική ερωτική σχέση μαζί της. Όταν το μυστικό θα πλησιάσει στην αποκάλυψη του, πολλοί είναι εκείνοι που πρόκειται να καταστραφούν.

Σκηνοθεσία:

Clark Johnson

Κύριοι Ρόλοι:

Michael Douglas … Peter ‘Pete’ Garrison

Kiefer Sutherland … David ‘Dave’ Breckinridge

Eva Longoria … Jill Marin

Kim Basinger … Sarah Ballentine

David Rasche … πρόεδρος John Ballentine

Martin Donovan … William ‘Bill’ Montrose

Ritchie Coster … ο εκτελεστής

Blair Brown … σύμβουλος εθνικής ασφαλείας

Raynor Scheine … Walter Xavier

Paul Calderon … υποδιευθυντής Cortes

Clark Johnson … Charlie Merriweather

Gloria Reuben … Κα Merriweather

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: George Nolfi

Παραγωγή: Michael Douglas, Marcy Drogin, Arnon Milchan

Μουσική: Christophe Beck

Φωτογραφία: Gabriel Beristain

Μοντάζ: Cindy Mollo

Σκηνικά: Andrew McAlpine

Κοστούμια: Ellen Mirojnick

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μέτρια.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: The Sentinel
  • Ελληνικός Τίτλος: Σε Επιφυλακή

Σεναριακή Πηγή

  • Μυθιστόρημα: The Sentinel του Gerald Petievich.

Παραλειπόμενα

  • Βασισμένο σε μυθιστόρημα του 2003 από τον Gerald Petievich, που διετέλεσε μυστικός πράκτορας από το 1970 ως το 1985, πριν αφοσιωθεί με επιτυχία στη συγγραφή. Αυτό ήταν το τρίτο του βιβλίο που βρήκε τον δρόμο για τη μεγάλη οθόνη.
  • Αρχικά, προορίζονταν να το αναλάβει ο Barry Levinson.
  • Ο σκηνοθέτης της ταινίας έχει μια κάμεο στην αρχή της ταινίας ως πράκτορας Charlie Merriweather. Άλλωστε έχει γεμάτη φιλμογραφία και ως ηθοποιός.
  • Μέτρια η κίνηση στα ταμεία, αφού με μπάτζετ 60 εκατομμύρια δολάρια, η ταινία εισέπραξε 78,1.

Κριτικός: Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 11/10/2009

Μια ανέλπιστη εμπορική αποτυχία, αφού πολλοί στοιχημάτιζαν στο όνομα του Κλαρκ Τζόνσον («SWAT») και στην επιστροφή του Μάικλ Ντάγκλας στους σκληρούς ρόλους. Ο Τζόνσον φαντάζει ιδανικός στο στήσιμο μιας σκηνής δράσης, αλλά χάνει κάθε επαφή με τις σκηνές διαλόγου, και το όλο σενάριο πέφτει στο κενό. Η προσπάθεια του Μάικλ Ντάγκλας κρύβει μια κούραση πίσω από τον φαινομενικό δυναμισμό, και κάποιοι δεύτεροι ρόλοι τον υπερβαίνουν σε ουσία. Το πατριωτικό θέμα δεν ενοχλεί, λόγω καλής επιλογής «κακών», αλλά παραπέμπει επικίνδυνα στο «In the Line of Fire», χάσκοντας στις συγκρίσεις. Αυτό που θα σώσει κάπως μια γενικά άνευρη για το είδος της ταινία είναι οι λίγες καλές σκηνές δράσης και το επίπεδο της παραγωγής που είναι αρκετά υψηλό.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

11 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *