Ο Λουκάς Μπόμπολας έζησε για πολλά χρόνια στην Αφρική, δουλεύοντας σκληρά για να συντηρήσει την οικογένειά του, που την άφησε πίσω στην Ελλάδα. Μετά από καιρό αποφασίζει να επιστρέψει πίσω χωρίς πρώτα να τους ειδοποιήσει, έχοντας μαζί του τον πιστό του υπηρέτη. Καταφθάνοντας όμως στο σπίτι του, βρίσκει ανθρώπους που δεν τον αισθάνονται πια ως οικογένεια.

Σκηνοθεσία:

Κώστας Καραγιάννης

Κύριοι Ρόλοι:

Λάμπρος Κωνσταντάρας … Λουκάς Μπόμπολας

Καίτη Πάνου … Ελένη Μπόμπολα

Γιώργος Μούτσιος … Χουσεΐν

Έλια Καλιγεράκη … Αλίκη Μπόμπολα

Μήτση Κωνσταντάρα … Μαργαρίτα

Λαυρέντης Διανέλλος … Σταμάτης

Πάνος Τουλιάτος … Ανδρέας Μπόμπολας

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Αλέκος Σακελλάριος, Χρήστος Γιαννακόπουλος

Μουσική: Δημήτρης Κωνσταντάρας

Φωτογραφία: Βασίλης Βασιλειάδης

Μοντάζ: Ανδρέας Ανδρεαδάκης

Σκηνικά: Πέτρος Καπουράλης

 

  • Κυριότερη Προβολή στην Ελλάδα: Διανομή στις αίθουσες.
  • Παγκόσμια Κριτική Αποδοχή (Μ.Ο.): Αρνητική.

Τίτλοι

Αυθεντικός Τίτλος: Ο Άνθρωπος που Γύρισε από τη Ζέστη

Διεθνής Τίτλος: The Man Who Returned from the Heat

Σεναριακή Πηγή

  • Θεατρικό: Οι Δικοί μας Άνθρωποι του Χρήστου Γιαννακόπουλου.

Παραλειπόμενα

  • Στο θεατρικό της δεκαετίας του 1950, πρωταγωνιστής ήταν ο Βασίλης Λογοθετίδης.
  • Με 92.400 εισιτήρια, ήρθε στην 22η θέση ανάμεσα σε 64 ελληνικές ταινίες της σαιζόν.

Μουσικά Παραλειπόμενα

  • Η Νέλλη Γκίνη ακούγεται στο Πείσμα στο Πείσμα, ενώ στους τίτλους έναρξης είναι ο Γιώργος Μούτσιος που ερμηνεύει το αγγλόφωνο Come Down.

Εξωτερικοί Σύνδεσμοι

Κριτικός: Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 27/5/2016

Δεν είναι από τις πιο πετυχημένες στιγμές του Λάμπρου Κωνσταντάρα, διαμέσου της πλέον παραγωγικής του περιόδου, αλλά δεν παύει να παρακολουθείται με ευχάριστη διάθεση. Ο Χρήστος Γιαννακόπουλος, μέσω του θεατρικού του, προσπαθεί να θίξει τα νέα ήθη του σύγχρονου Έλληνα (αναχρονιστικώς βέβαια, μια και γράφτηκε 20 χρόνια πίσω), αλλά χωρίς θάρρος και σίγουρα χωρίς να στοχεύει επί του πολιτικού καθεστώτος. Το τελευταίο δεν ισχύει στη μικρή περίπτωση ενός τραγουδιού που ακούγεται υπό μιούζικαλ μορφή, κι αυτό πονηρά ανατρέχει στην πολιτική κατάσταση. Λίγο κιτς οι αναφορές στη Μαύρη Ήπειρο, αλλά ο Γιώργος Μούτσιος ως έγχρωμος υπηρέτης πετυχαίνει καλή εμφάνιση. Προσοχή, όμως, δεν είναι ούτε καθαρή σάτιρα, ούτε καθαρή κωμωδία. Πιο πολύ μια γλυκόπικρη ματιά σε στυλ ιταλικού σινεμά είναι. Μάλιστα, παραπέμπει και σε ταινία ερμηνειών, αλλά από μόνος του ο Κωνσταντάρας δεν έχει τη δραματική υπόσταση να το κρατήσει ολόρθο, παρότι δείχνει να πιστεύει στο κείμενο.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

20 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.