Ένας άντρας αφέντης βρίσκεται αντιμέτωπος με τη γυναίκα του που απαιτεί ίσα δικαιώματα. Όλα αυτά αρχίζουν από τη στιγμή που έρχεται να τους επισκεφτεί ένα νιόπαντρο νεαρό ζευγάρι φίλων τους, με τη γυναίκα να είναι φεμινίστρια, χειραφετημένη, έξυπνη και καπάτσα. Μόλις αντιλαμβάνεται την κατάσταση που επικρατεί στο σπίτι του άντρα-αφέντη, εξανίσταται και αποφασίζει να ανοίξει τα μάτια της καταπιεσμένης συζύγου.

Σκηνοθεσία:

Όμηρος Ευστρατιάδης

Κύριοι Ρόλοι:

Κώστας Βουτσάς … Κοσμάς Πρίνος

Νίκος Δαδινόπουλος … Σώτος Λαζάρου

Καίτη Παπανίκα … Λούλα Χαρισιάδη-Πρίνου

Τέτη Σχοινάκη … Πέγκυ Λαζάρου

Βασίλης Ζωνόρος … Λεωνίδας ‘Λεό’ Πουσίδης

Κώστας Παπαχρήστος … αστυνόμος

Βίλμα Τσακίρη … ταξιτζού

Γιάννης Φύριος … Κος Πρίνος

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Βύρων Μακρίδης, Νίκος Καμπάνης

Παραγωγή: Γιώργος Καραγιάννης

Μουσική: Γιώργος Θεοδοσιάδης

Φωτογραφία: Πέτρος Καραβίδογλου

Μοντάζ: Κώστας Ραυτόπουλος, Γιώργος Τριανταφύλλου

Σκηνικά: Κώστας Βλαχόπουλος

 

  • Κυριότερη Προβολή στην Ελλάδα: Διανομή στις αίθουσες.
  • Παγκόσμια Κριτική Αποδοχή (Μ.Ο.): Αρνητική.

Τίτλοι

Αυθεντικός Τίτλος: Ο Τελευταίος… Άντρας

Διεθνής Τίτλος: The Last Man

Εναλλακτικός Τίτλος: Ο Τελευταίος Άντρας

Εναλλακτικός Τίτλος: Ο Τελευταίος… Άντρας! [VHS]

Παραλειπόμενα

  • Με 111.317 εισιτήρια, ήρθε στη 17η θέση ανάμεσα σε 45 ελληνικές ταινίες της σαιζόν.

Εξωτερικοί Σύνδεσμοι

Κριτικός: Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 27/5/2016

Ο Όμηρος Ευστρατιάδης ήταν ανέκαθεν σκηνοθέτης που επέλεγε θέματα από την τρέχουσα επικαιρότητα. Το κακό είναι ότι απλά τα αναπαρήγαγε, σε όρια παρωδίας πολλές φορές, παρά είχε να κάνει κάποιο αληθινό σχόλιο, ή ουσιώδη σάτιρα. Εδώ καταπιάνεται με το θέμα του φεμινισμού, αλλά ο καθένας μπορεί να βγάλει διαφορετικά συμπεράσματα από το φιλμ, μια κι έχουμε ακραίες περιπτώσεις χαρακτήρων. Αντίθετα, το 1986 στο «Επάγγελμα Γυναίκα», ο ίδιος σκηνοθέτης παίζει με τις καταστάσεις και βγάζει από το ίδιο θέμα περισσότερο ζουμί. Ο τελευταίος άντρας (απάντηση στην «Τελευταία Γυναίκα» του Μάρκο Φερερί) της ταινίας είναι ο Κώστας Βουτσάς, και όλο το φιλμ στηρίζεται στο κατά πόσο σας ευχαριστεί-διασκεδάζει η περσόνα του. Αλλιώς, ούτε σενάριο σόι υπάρχει, ούτε σπουδαίο καστ, ενώ επικρατεί μια αέναη τάση για -ας το ονομάσουμε- κουλτούρα, που εκεί κι αν χάνεται η μπάλα. Δείτε το καλύτερα ως ρετρό κομεντί, παρά σάτιρα, και κάποιες, έστω και κλισέ, στιγμές γέλιου βγάζει.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

18 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.