
Ένας συντετριμμένος σύζυγος ορκίζεται να τιμωρήσει τους υπεύθυνους για τον θάνατο της γυναίκας του, προστατεύοντας παράλληλα τη μοναδική οικογένεια που του έχει απομείνει, την κόρη του.
Σκηνοθεσία:
Brian Andrew Mendoza
Κύριοι Ρόλοι:
Jason Momoa … Ray Cooper
Isabela Merced … Rachel Cooper
Manuel Garcia-Rulfo … Amos Santos
Amy Brenneman … Diana Morgan
Adria Arjona … Amanda Cooper
Justin Bartha … Simon Keeley
Raza Jaffrey … Vinod Shah
Reggie Lee … Δρ Wu
Brian Howe … Pete Micelli
Κεντρικό Επιτελείο:
Σενάριο: Gregg Hurwitz, Philip Eisner
Παραγωγή: Jeffrey Fierson, Brian Andrew Mendoza, Jason Momoa, Brad Peyton
Μουσική: Steven Price
Φωτογραφία: Barry Ackroyd
Μοντάζ: Matt Chesse, Michael McCusker
Σκηνικά: Andrew Menzies
Κοστούμια: Michael Ground, Luca Mosca
Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μέτρια.
Τίτλοι
- Αυθεντικός Τίτλος: Sweet Girl
- Ελληνικός Τίτλος: Sweet Girl
Παραλειπόμενα
- Πρώτη μεγάλου μήκους ταινία για τον Brian Andrew Mendoza.
- Το Netflix είχε αναλάβει τη διανομή του φιλμ με την πρώτη ανακοίνωση της δημιουργίας του.
Κριτικός: Νίκος Ρέντζος
Έκδοση Κειμένου: 23/8/2021
Ο Ρέι Κούπερ είναι ένας άνδρας που ζούσε ευτυχισμένα με τη γυναίκα του και την κόρη τους. Οι τρεις τους ήταν πολύ δεμένοι, και ο Ρέι αγαπούσε υπερβολικά τις δύο γυναίκες της ζωής του. Όλα αυτά μέχρι που η αγαπημένη του διαγνώστηκε με καρκίνο. Η μάχη ενάντια στην ασθένεια ήταν μεγάλη, κι εκεί που όλα φάνηκαν να χάνονται, ένα νέο φάρμακο θα κυκλοφορούσε που θα έσωζε της ζωή της γυναίκας. Το φάρμακο όμως αυτό αποσύρθηκε αμέσως και χιλιάδες ασθενείς έχασαν την ελπίδα τους και πολλοί τη ζωή τους. Όπως συνέβη και με τη γυναίκα του Ρέι. Τώρα, ο Ρέι ζει με τη μονάκριβη κόρη του και ένα τηλεφώνημα από έναν δημοσιογράφο αναστατώνει ξανά τη ζωή τους. Μια μεγάλη οικονομική πλεκτάνη κρύβεται πίσω από τη απόσυρση της κυκλοφορίας του φαρμάκου, και ο δημοσιογράφος έχει στοιχεία που μπορούν να βοηθήσουν τον Ρέι. Κατά τη συνάντησή τους όμως και ενώ ο δημοσιογράφος αποκαλύπτει ονόματα, ένας τύπος τον μαχαιρώνει. Ο Ρέι προσπαθεί να τον σταματήσει, αλλά σύντομα βρίσκεται κι αυτός κυνηγημένος μαζί με την κόρη του. Μόνοι τους πρέπει τώρα να βρουν την άκρη του νήματος.
Παλιάς υφής περιπέτεια, η οποία κινδυνεύει να χάσει τον θεατή νωρίς, καθώς συμβαίνουν πράγματα που θεωρητικά πιστεύεις ότι δεν θα έπρεπε να γραφτούν τόσο “άτσαλα”. Ο λόγος που υπάρχουν αρκετές τέτοιες στιγμές στην ταινία, αποκαλύπτεται λίγο πριν το φινάλε κι εκεί μπορείς τελικά να δώσεις λίγους πόντους παραπάνω, άλλα χωρίς και πάλι να μπορείς να δικαιολογήσεις όλα τα σεναριακά ευρήματα που προσπαθούν να καλύψουν αυτό που πραγματικά συμβαίνει.
Την ταινία κρατά ουσιαστικά η χημεία του Τζέισον Μομόα και της Ιζαμπέλα Μέρσεντ. Πατέρας και κόρη επί της οθόνης, δουλεύουν αρκετά καλά και η ταινία τούς αφήνει λίγο χώρο να ερμηνεύσουν και να βγει λίγο συναίσθημα παραπάνω. Στο κομμάτι της δράσης ούτως ή άλλως ο Μομόα είναι καλός, τον ξέρουμε.
Σαφώς και δεν πρέπει να περιμένετε πολλά. Είναι η πρώτη σκηνοθετική δουλειά του Μπράιαν Άντριου Μεντόζα, ο οποίος δείχνει μερικά καλά στοιχεία στις σκηνές δράσης, ενώ και το σενάριο κινείται γύρω από τα οικονομικά παιχνίδια της φαρμακοβιομηχανίας. Γενικά όμως όλα κινούνται με αρκετά συμβατικό τρόπο στην ταινία. Μεγαλύτερο μειονέκτημα είναι ίσως ο τρόπος που φαίνεται να διαχειρίζεται τους υπόλοιπους ηθοποιούς και ειδικά τους κακούς του, στους οποίους φορτώνει αρκετά “κλισέ”.
Ταινία για την τηλεόραση, με λίγα λόγια, χωρίς κινηματογραφικές αρετές, παρά μόνο για χάζι στο σπίτι. Θα βρείτε και καλύτερα σίγουρα, ωστόσο δεν είναι από αυτές που τις λες και για πέταμα.
Βαθμολογία: