Ένας ήσυχος άντρας προσγειώνεται στην Μπανγκόκ, φαινομενικά για διακοπές. Παραλαμβάνει από μια μυστική τοποθεσία ένα πακέτο που τον περίμενε εκεί, και καλεί ταξί μέσω μιας εφαρμογής. Όταν το ταξί έρχεται, ο άντρας υπόσχεται στην οδηγό να της δώσει 5.000 € για να τον μεταφέρει όλη νύχτα μέσα στην πόλη, κάνοντας τέσσερις στάσεις και χωρίς να πάρει κανέναν άλλο επιβάτη. Εκείνη δέχεται, όμως στη δεύτερη στάση συνειδητοποιεί ότι ο επιβάτης της κάθε φορά που σταματούν διαπράττει μια δολοφονία! Τώρα είναι πια αργά για να κάνει πίσω, και οι αποφάσεις που θα πάρει θα αλλάξουν ολόκληρη τη ζωή της.

Σκηνοθεσία:

Wych Kaosayananda

Κύριοι Ρόλοι:

Mark Dacascos … Kai Kahale

Vanida Golten … Fha

Kane Kosugi … ο ντετέκτιβ

Prinya Intachai … Korn

Sahajak Boonthanakit … Κος Davies

Julie Condra … Κα Davies

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Wych Kaosayananda

Παραγωγή: Scott Clayton, Mark Dacascos, Wych Kaosayananda, Adam Zachary Smith

Μουσική: Justin Katz

Φωτογραφία: Wych Kaosayananda

Μοντάζ: Thunchanok Suthanintr

Σκηνικά: Toey Jaruvaateekul

Κοστούμια: Nattakitta Piyatap

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μέτρια.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: One Night in Bangkok
  • Ελληνικός Τίτλος: Μια Νύχτα στην Μπανγκόκ

Παραλειπόμενα

  • Χωρίς να υπάρχει αναφορά περί ριμέικ, η πλοκή είναι πολύ κοντινή με του Collateral: Η Διαδρομή (2004).
  • Πρώτη κινηματογραφική εμπειρία για τη συμπρωταγωνίστρια Vanida Golten.
  • Η ταινία βγήκε σε ελάχιστες χώρες στη μεγάλη οθόνη. Στη χώρα της κατέληξε άμεσα στο DVD.

Κριτικός: Νίκος Ρέντζος

Έκδοση Κειμένου: 13/7/2021

Αν τυχόν είσαι μεγαλωμένος στη δεκαετία του 1990 και έχεις παρακολουθήσει ταινίες δράσης της εποχής, τότε κατά πάσα πιθανότητα γνωρίζεις αν όχι το όνομα, έστω τη φυσιογνωμία του Μαρκ Ντακάσκος. Ο Ντακάσκος είναι ηθοποιός και μάστερ πολεμικών τεχνών, ο οποίος στα τέλη του 1980 έκανε το πέρασμα του μπροστά από την κάμερα, αρχικά με κάποιες τηλεοπτικές παραγωγές και σιγά -σιγά πέρασε και στον κινηματογράφο αναζητώντας την τύχη του την περίοδο που ακόμα υπήρχε ζήτηση επί της οθόνης για action-heroes, ικανούς στις πολεμικές τέχνες. Ο ρόλος που ίσως τον γνωρίζουν οι περισσότεροι είναι αυτός στην Αδελφότητα Των Λύκων, το 2001. Από εκεί κι έπειτα, όπως η πλειοψηφία των action-heroes των ’80ς και των ’90ς, η καριέρα του συνεχίστηκε σε δεύτερες παραγωγές, οι περισσότερες κατευθείαν για την αγορά του DVD.

Παρακολουθώντας μια συνέντευξη του Ντακάσκος στο κανάλι του Σκοτ Άντκινς, στο YouTube, λίγο καιρό πριν, σε μια σειρά εκπομπών με τίτλο, The Art Of Action (αναζητήστε το, έχει ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις), εκτός του ότι ο Ντακάσκος φάνηκε ένας πολύ προσγειωμένος και ήρεμος άνθρωπος, έγινε αναφορά στην τελευταία του ταινία, One Night In Bangkok. Τα σχόλια του Άντκινς ήταν θετικά για την ταινία και για το πόσο καλός ήταν ο Ντακάσκος αλλά μάλλον λόγω ευγένειας ειπώθηκε η μισή αλήθεια. Ο Ντακάσκος είναι όντως καλός αλλά η ταινία απογοητεύει σε δύο επίπεδα, τα οποία αναλύουμε παρακάτω.

Πρωταγωνιστής εδώ είναι ο Κάι, ένας τύπος ευγενικός, μειλίχιος, ο οποίος προσγειώνεται στην Μπανγκόκ, φαινομενικά για διακοπές. Παίρνει ένα ταξί, πηγαίνει σε ένα καφέ κι εκεί, στην τουαλέτα, τον περιμένει ένας σάκος γεμάτος με όπλα, τα οποία φαίνεται ότι ξέρει να τα χρησιμοποιεί άριστα. Καλεί μέσω εφαρμογής ένα αυτοκίνητο και στην πρώτη στάση κάνει μια εξαιρετική πρόταση στην οδηγό. Θα της δώσει 5.000 δολάρια, για να κάνει τέσσερις ακόμα στάσεις στην πόλη, αρκεί να κλείσει την εφαρμογή στο κινητό της. Η οδηγός δέχεται όμως στη δεύτερη στάση συνειδητοποιεί ότι ο Κάι κουβαλά μαζί του όπλα κι ότι σε κάθε στάση θα σκοτώνει και κάποιον. Μια ιδιότυπη ειλικρινής σχέση δημιουργείται μεταξύ τους και ο Κάι της λέει όλη την αλήθεια, αφήνοντας ελεύθερη τη νεαρή να αποφασίσει αν θα πάει μαζί του ή όχι. Υπάρχει όμως κάτι που τους συνδέει πολύ βαθύτερα, το οποίο δεν αργεί να αποκαλυφθεί.

Αυτό που περιμένεις αρχικά από την ταινία είναι να είναι μια ταινία δράσης. Δεν είναι όμως ακριβώς αυτό κι εκεί απογοητεύει σε πρώτο επίπεδο. Είναι όμως πολύ καλός ο Ντακάσκος στο ρόλο του. Οπότε εκεί λες, δεν πειράζει που δεν υπάρχει αρκετή δράση, φαίνεται να υπάρχει ψωμί στην ερμηνεία του Ντακάσκος και στη σχέση που χτίζει με τη νεαρή οδηγό του. Γρήγορα όμως απογοητεύεσαι κι εκεί γιατί ο σκηνοθέτης φαίνεται να μην μπορεί να χειριστεί καλά ούτε αυτό το κομμάτι.

Έχουμε λοιπόν μια ταινία που ξεδιπλώνεται αργά και που ελπίζεις ότι θα σε ανταμείψει, αλλά κι αυτή η ελπίδα χάνεται περίπου στο πρώτο μισό της διάρκειας. Καλοί διάλογοι και μονόλογοι χάνονται στην επόμενη σκηνή, εκεί που είτε θα έρθει μια αμήχανη, κακοστημένη σκηνή δράσης, είτε θα υπάρχουν διάλογοι παντελώς αδιάφοροι. Κρίμα για τον Ντακάσκος γιατί δείχνει ότι έχει πράγματα να πει και σαν ηθοποιός, πέρα από τις ταινίες δράσης (είναι και στα 57 πλέον), αλλά εδώ ότι υπάρχει γύρω από αυτόν δεν μπορεί να στηρίξει την προσπάθειά του.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

7 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *