Κινγκ: Μια Ιστορία Εκδίκησης
- Message from the King
- 2016
- Μ. Βρετανία
- Αγγλικά
- Αστυνομική, Δράσης, Θρίλερ, Νουάρ
Ο νοτιοαφρικανός Τζέικομπ Κινγκ είναι ένας ξένος σε ξένη γη. Αντί να λουφάζει κάτω από τον καυτό ήλιο της Πόλης των Αγγέλων, αυτός περιδιαβαίνει στο άναρχο, κολασμένο αστικό τοπίο, ανάμεσα σε συμμορίες του δρόμου και αγριότητες. Η αδελφή του έχει σκοτωθεί. Επιζητεί απαντήσεις, επιζητεί εκδίκηση. Και πάνω από όλα αυτά, θέλει αίμα.
Σκηνοθεσία:
Fabrice du Welz
Κύριοι Ρόλοι:
Chadwick Boseman … Jacob King
Luke Evans … Δρ Paul Wentworth
Teresa Palmer … Kelly
Natalie Martinez … Trish
Alfred Molina … Mike Preston
Tom Felton … Frankie
Dale Dickey … Κα Lazlo
Jake Weary … Bill
Chris Mulkey … Frank Leary
Tom Wright … Waylon
Sibongile Mlambo … Bianca King
Anna Diop … Becca
Ava Kolker … Boot
Κεντρικό Επιτελείο:
Σενάριο: Oliver Butcher, Stephen Cornwell
Παραγωγή: Simon Cornwell, Stephen Cornwell, David Lancaster
Μουσική: Vincent Cahay
Φωτογραφία: Monika Lenczewska
Μοντάζ: Beatrice Sisul
Σκηνικά: Melanie Jones
Κοστούμια: Alexis Scott
Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μέτρια.
Τίτλοι
- Αυθεντικός Τίτλος: Message from the King
- Ελληνικός Τίτλος: Κινγκ: Μια Ιστορία Εκδίκησης
Παραλειπόμενα
- Ο Chadwick Boseman είχε δηλώσει πως την προσφορά του Νοτιοαφρικανού που είχε ως Black Panther, την είχε διδαχτεί από αυτή την ταινία.
- Ενώ κόστισε 10 εκατομμύρια δολάρια, το φιλμ έβγαλε από τα ταμεία μόνο 315 χιλιάδες. Αυτό έδωσε την ευκαιρία στο Netflix να το ενσωματώσει γρήγορα στην πλατφόρμα του.
Κριτικός: Σταύρος Γανωτής
Έκδοση Κειμένου: 10/3/2018
Οι ιστορίες εκδίκησης-αυτοδικίας έχουν γίνει πλέον μοτίβο στον κινηματογράφο, και μάλιστα συνηθίζουν να έχουν το ίδιο αλά νουάρ ύφος. Εδώ, η σκηνοθετική άποψη του Φαμπρίς ντι Βελτζ είναι να δώσει ένα φιλμ δύσκολο προς παρακολούθηση, και το πετυχαίνει τόσο ηθελημένα, όσο όμως κι άθελα του. Έχει σκηνές σκληρές για το μάτι και γενικά τις αισθήσεις, αλλά και την ίδια ώρα δεν κάνει χάρες σε ένα συνηθισμένο στα αμερικανικού τύπου θρίλερ κοινό, αφήνοντας το συναίσθημα στον αέρα και όχι στην εικόνα. Κι ενώ με όλα αυτά μπορείς να πεις ότι όλα πηγαίνουν ρολόι για ένα ευρωπαϊκού-αλά Τζάρμους τύπου νουάρ, το σενάριο τα αναποδογυρίζει όλα και ο ντι Βελτζ χάνεται στις υποπλοκές και στο ίδιο του σκοτάδι. Έτσι, ο θεατής πλάνο με πλάνο απομακρύνεται από το έργο που μοιάζει πλέον χαοτικό, μακριά από την απλότητα που υπόσχονταν στην αρχή του.
Βαθμολογία: