Αφού δηλητηριάζεται, μια αδίστακτη εγκληματίας έχει στη διάθεσή της λιγότερες από 24 ώρες για να πάρει εκδίκηση. Στην πορεία αναπτύσσει έναν απροσδόκητο δεσμό με την κόρη ενός εκ των παλιών της θυμάτων.
Σκηνοθεσία:
Cedric Nicolas-Troyan
Κύριοι Ρόλοι:
Mary Elizabeth Winstead … Kate
Miku Patricia Martineau … Ani
Woody Harrelson … Varrick
Tadanobu Asano … Renji
Jun Kunimura … Kijima
Michiel Huisman … Stephen
Miyavi … Jojima
Κεντρικό Επιτελείο:
Σενάριο: Umair Aleem
Παραγωγή: Patrick Newall, Bryan Unkeless
Μουσική: Nathan Barr
Φωτογραφία: Lyle Vincent
Μοντάζ: Sandra Montiel, Elisabet Ronaldsdottir
Σκηνικά: Dominic Watkins
Κοστούμια: Audrey Fisher
Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μέτρια.
Τίτλοι
- Αυθεντικός Τίτλος: Kate
- Ελληνικός Τίτλος: Κέιτ
Παραλειπόμενα
- Δεν μπορεί να θεωρηθεί ριμέικ, αλλά έχει την ίδια κεντρική πλοκή με το Σκότωσα τον Δολοφόνο μου (D.O.A.) του 1949. Ομοιότητες εντοπίστηκαν και με το Νικίτα του Luc Besson.
- Μετά τον θόρυβο που σήκωσε το όνομα του με το ντεμπούτο του, Ο Κυνηγός: Η Μάχη του Χειμώνα, αυτή είναι η επόμενη ταινία για τον Cedric Nicolas-Troyan, μετά από 5 έτη.
- Μόλις την πρώτη ημέρα των γυρισμάτων στην Ταϊλάνδη, η Mary Elizabeth Winstead τραυματίστηκε, και ενώ είχε περάσει εκτεταμένη εκπαίδευση για τον ρόλο, χρειάστηκε να επιστρατευτούν κασκαντέρ για τις δύσκολες σκηνές της.
- Μετά την πρεμιέρα στο φεστιβάλ του Ντόβιλ, το Netflix ανέλαβε την αποκλειστική διανομή του μέσω της πλατφόρμας του.
Μουσικά Παραλειπόμενα
- Η γνωστή ιαπωνική ροκ μπάντα των Band-Maid εμφανίζεται ζωντανά επί της ταινίας, κι ερμηνεύουν το Blooming και το Choose Me.
Κριτικός: Νίκος Ρέντζος
Έκδοση Κειμένου: 30/9/2021
Η Κέιτ είναι επαγγελματίας εκτελεστής εκπαιδευμένη από μικρή ηλικία από τον μέντορά της, Βάρικ. Μια αποστολή της Κέιτ δεν θα πάει όπως ακριβώς θα έπρεπε, καθώς στο πεδίο της εκτέλεσης ενός στόχου βρίσκεται ένα νεαρό κορίτσι, που δεν είναι άλλο από την κόρη του ανθρώπου που πρέπει να εκτελεστεί. Παρά τους ενδοιασμούς, η Κέιτ συνεχίζει αλλά λίγους μήνες αργότερα, στην επόμενη αποστολή, προκύπτει ένα ζήτημα που έχει άμεση σχέση με εκείνο το κορίτσι. Η Κέιτ βρίσκεται ναρκωμένη και σύντομα ανακαλύπτει ότι κάποιος τη δηλητηρίασε με ραδιενεργή ουσία στην οποία δεν μπορεί να χορηγηθεί αντίδοτο. Στις λίγες ώρες που έχει προσπαθεί να βρει τον δολοφόνο της και να σώσει το κορίτσι.
Η ταινία, που σκηνοθέτησε ο έμπειρος σε θέματα οπτικών εφέ, Σέντρικ Νίκολας-Τρόγιαν, έχει αρκετά θετικά στοιχεία. Έχει εξαιρετικές σκηνές δράσης και κάμερα που χορεύει μαζί με τους ηθοποιούς στις μονομαχίες, βοηθώντας έτσι τις πολύ καλές χορογραφίες. Έχει γρήγορους ρυθμούς και έξυπνο μοντάζ καθώς κι ένα σενάριο όσο πρέπει προσεγμένο, που δίνει βάση στις συνδεδεμένες κατά κάποιο τρόπο ιστορίες της πρωταγωνίστριας και του νεαρού κοριτσιού. Εδώ βοηθάει και η χημεία της Μαίρη Ελίζαμπεθ Γουίνστεντ με τη μικρή Μίκου Πατρίσια Μάρτινο.
Προφανώς οι ηθοποιοί προσθέτουν πόντους στην ταινία. Πέρα από τη Γουίνστεντ και την πιτσιρίκα Μάρτινο, έχουμε τους έμπειρους Γούντι Χάρελσον και Τζουν Κουνιμούρα σε ρόλους κλειδιά. Οι δυο τους παίζουν ένα παιχνίδι με τους θεατές, το οποίο είναι μεν προβλεπόμενο αλλά δεν μπορείς να έχεις παράπονο από τον τρόπο που το αποδίδουν οι δύο βετεράνοι.
Το Kate είναι ουσιαστικά ένα “βίαιο ζαχαρωτό” με ρυθμικά ξεσπάσματα και αρκετή ενέργεια, στο μεγαλύτερο μέρος του. Το έχεις ξαναδεί κάπου το έργο, αλλά υπάρχει ένα γενικά υψηλό επίπεδο παραγωγής και εκτέλεσης που δεν σε αφήνει αδιάφορο.
Βαθμολογία: