Η Τζιλ Κόνγουεϊ επιστρέφει στο σπίτι της έπειτα από τη νυχτερινή της βάρδια, και ανακαλύπτει πως η αδελφή της έχει εξαφανιστεί. Η ίδια η Τζιλ υπήρξε θύμα απαγωγής στο παρελθόν ενός ψυχοπαθούς δολοφόνου, απ’ τον οποίο όμως κατάφερε να ξεφύγει, και πιστεύει πως η αδελφή της έχει πέσει θύμα του ίδιου ανθρώπου. Αναφέρει την εξαφάνιση στην αστυνομία, αλλά κανείς δεν την πιστεύει. Η Τζιλ πλέον έχει λίγες ώρες μπροστά της μέχρι το ξημέρωμα, για να βρει την αδελφή της ζωντανή.

Σκηνοθεσία:

Heitor Dhalia

Κύριοι Ρόλοι:

Amanda Seyfried … Jillian ‘Jill’ Conway

Wes Bentley … ντετέκτιβ Peter Hood

Sebastian Stan … Billy

Daniel Sunjata … αστυνόμος Powers

Jennifer Carpenter … Sharon Ames

Nick Searcy … Κος Miller

Emily Wickersham … Molly Conway

Joel David Moore … Nick Massey

Katherine Moennig … ντετέκτιβ Erica Lonsdale

Michael Pare … υπαστυνόμος Ray Bozeman

Hunter Parrish … Trey

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Allison Burnett

Παραγωγή: Dan Abrams, Sidney Kimmel, Gary Lucchesi, Tom Rosenberg, Chris Salvaterra

Μουσική: David Buckley

Φωτογραφία: Michael Grady

Μοντάζ: John Axelrad

Σκηνικά: Charisse Cardenas

Κοστούμια: Lindsay McKay

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Αρνητική.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: Gone
  • Ελληνικός Τίτλος: Μυστηριώδης Εξαφάνιση

Παραλειπόμενα

  • Ο Heitor Dhalia δήλωσε σε εφημερίδες της πατρίδας του, της Βραζιλίας, ότι δεν είχε κανέναν έλεγχο επί του φιλμ, κι όλα έτρεχαν από το στούντιο. Δεν είχε καν την ευκαιρία να δει την Amanda Seyfried πριν ξεκινήσουν τα γυρίσματα, ώστε να γίνει κάποια πρόβα. Αρχικά ήθελε να βγάλει το όνομα του από τα κρέντιτ, αλλά εντέλει αποφάσισε να μην το πράξει.
  • Πρώτη δουλειά του Heitor Dhalia στις ΗΠΑ.
  • Στις ΗΠΑ δεν έγινε δημοσιογραφική προβολή για τους κριτικούς, οι οποίοι όμως αργότερα την είδαν την ταινία και την καταρράκωσαν. Αποτυχία και στα ταμεία, με έσοδα μόλις 18,1 εκατομμύρια δολάρια.

Κριτικός: Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 6/3/2012

Έχουμε μια σαφέστατη αποτυχία του Heitor Dhalia να περπατήσει σε χολιγουντιανά χαλιά, όχι πως θα δήλωνα και φαν του Όταν Έρχονται τα Σύννεφα, κάνοντας με να απορώ που του έδωσε το ακριβό διαβατήριο. Το θέμα, όμως, με αυτή την αποτυχία είναι πως έχει μερικά θεματικά στοιχεία που το κάνουν θελκτικό για τις νεαρές ηλικίες και διόλου άδικα. Βασικά, έχει την Amanda Seyfried, ακόμη κι αν αυτή είναι σε συνέχεια κάποιων αρνητικών της εμφανίσεων (πχ, Κοκκινοσκουφίτσα), επιμένοντας να μην εξαργυρώνει τις καλές πρώτες εντυπώσεις. Δεν είναι μονάχα λαμπερή, ακόμα, αλλά λειτουργεί κι ως σύμβολο μιας νεολαίας που πρέπει να το παλέψει μόνη της, αφού η γηραιότερη γενιά φαντάζει ανίκανη. Ακόμη χειρότερα, στέκεται εμπόδιο στη λύση του μυστηρίου. Αυτός ο διάκοσμος, όμως, είναι αρκετός για να κάνει μια ταινία καλή; Δυστυχώς, έχουμε ένα καλό παράδειγμα της απάντησης «ούτε κατά διάνοια»!

Έχουμε Seyfried, αλλά δεν έχουμε ούτε χαρακτήρα, ούτε ερμηνεία. Παίζει λες και βγήκε από τηλεοπτικό κοινωνικό μελό, κι ο σεναριογράφος την πιάνει από παντού (με εμμονή στα «αλαλούμ» φλας-μπακ), αφήνοντας όμως αναπάντητα όλα τα βασικά που θα την ανέλυαν διεξοδικότερα. Η ταινία θα τελειώσει κι εμείς δεν έχουμε πάρει χαμπάρι το αληθινό πρόσωπο της. Ο δε βραζιλιάνος σκηνοθέτης ξέχασε να διαβάσει κάπου (δεν ήξερε, δεν ρώταγε;) τα βασικά για να φτιάξεις ένα θρίλερ. Το εξής ένα, δηλαδή, το… θρίλερ! Καμία σοβαρή αγωνία, ανακρίβειες παντού, μηδενικές εκπλήξεις, κι ένας κακός που μόνο η συγκεκριμένη ηρωίδα θα είχε πρόβλημα να αποκαλύψει. Σαν κακό μυθιστόρημα του James Patterson. Επί του συνόλου, μια απλοϊκή νεανικής υφής ταινία (θα ήθελε να είναι σύνθετη…) που θα εκτιμήσει μονάχα η μερίδα της νεολαίας που δεν κάνει κέφι να ψαχτεί ιδιαίτερα και γουστάρει όλα τα προϊόντα που απευθύνονται αποκλειστικά σε αυτήν. Και καλά κάνει, στο κάτω-κάτω, αλλά το συγκεκριμένο προϊόν θα το έχει ξεχάσει κι αυτή με το «έβγα»…

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

15 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.