Ο Ρέι Γκάρισον, ένας στρατιώτης που πρόσφατα σκοτώθηκε σε μια μάχη, έρχεται πίσω στη ζωή ως ο υπεράνθρωπος Bloodshot. Με μια στρατιά νανοτεχνολογίας να ρέει στις φλέβες του, είναι μια ασταμάτητη κι ατρόμητη δυναμική μηχανή που έχει την ικανότητα να επουλώνει αμέσως τις πληγές του. Όμως, ελέγχοντας το σώμα του, η RST παράλληλα εξουσιάζει και το μυαλό του. Τώρα, ο Ρέι αδυνατεί να ξεχωρίσει τι είναι αληθινό και τι όχι, και αυτή είναι η τωρινή του αποστολή.

Σκηνοθεσία:

Dave Wilson

Κύριοι Ρόλοι:

Vin Diesel … Ray Garrison/Bloodshot

Eiza Gonzalez … Katie/KT

Sam Heughan … Jimmy Dalton

Toby Kebbell … Martin Axe

Guy Pearce … Δρ Emil Harting

Lamorne Morris … Wilfred Wigans

Talulah Riley … Gina Garrison

Johannes Haukur Johannesson … Nick Baris

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Eric Heisserer, Jeff Wadlow

Στόρι: Jeff Wadlow

Παραγωγή: Vin Diesel, Toby Jaffe, Neal H. Moritz, Dinesh Shamdasani

Μουσική: Steve Jablonsky

Φωτογραφία: Jacques Jouffret

Μοντάζ: Jim May

Σκηνικά: Tom Brown

Κοστούμια: Kimberly A. Tillman

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μέτρια.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: Bloodshot
  • Ελληνικός Τίτλος: Bloodshot

Σεναριακή Πηγή

  • Σειρά κόμικς (χαρακτήρες): Bloodshot των Bob Layton, Don Perlin, Kevin VanHook.

Παραλειπόμενα

  • Ντεμπούτο στη σκηνοθεσία για τον Dave Wilson, που έχει ειδικευτεί σε ειδικά εφέ βιντεοπαιχνιδιών.
  • Το 2012, η Columbia Pictures πήρε τα δικαιώματα του κόμικ της Valiant Comics, με τον Jeff Wadlow να προσλαμβάνεται για το σενάριο. Το 2015 ήταν η Sony Pictures που επέκτεινε τη συμφωνία με τις εκδόσεις για πέντε ταινίες με ήρωες της, μεταξύ αυτών και του Bloodshot.
  • Αρχικά είχαν προσληφθεί οι Chad Stahelski και David Leitch για τη σκηνοθεσία, αλλά αποφάσισαν έπειτα να αποχωρίσουν.
  • Το 2017 ήταν ο Jared Leto που είχε έρθει σε συνομιλίες για τον ομώνυμο χαρακτήρα.
  • Ο Michael Sheen ήταν ο αρχικός Δρ Χάρτινγκ, αλλά είχε προβλήματα με τον προγραμματισμό και την οικογένεια του.
  • Λόγω της πανδημίας, δύο μόλις εβδομάδες μετά την ελεγχόμενα απογοητευτική έξοδο στις αίθουσες, η ταινία κυκλοφόρησε σε ψηφιακό on-demand.

Κριτικός: Νίκος Ρέντζος

Έκδοση Κειμένου: 26/3/2020

Σε μια εποχή που οι πάντες προσπαθούν να δημιουργήσουν κινηματογραφικά σύμπαντα, έρχεται και η σειρά της Valliant Comics να ανιχνεύσει το έδαφος και να ρίξει ένα από τα δυνατά της χαρτιά. Ο Bloodshot ζωντανεύει λοιπόν με τη μορφή του Βιν Ντίζελ, αλλά το best-seller κόμικ δεν θα έχει την ίδια μοίρα στην κινηματογραφική μεταφορά του.

Πεζοναύτης ονόματι Ρέι Γκάρισον επιστρέφει στην αγκαλιά της γυναίκας του μετά από αποστολή στην Αφρική. Το ίδιο βράδυ πέφτουν θύματα απαγωγής από έναν τύπο που ονομάζεται Μάρτιν Αξ, ο οποίος ζητά πληροφορίες για την τελευταία αποστολή του πεζοναύτη. Απαντήσεις δεν παίρνει και σκοτώνει πρώτα τη γυναίκα και μετά τον εξαγριωμένο στρατιωτικό. Τον Ρέι όμως επαναφέρει στη ζωή ο Δρ. Εμίλ Χάρτινγκ, ο οποίος ηγείται μυστικών πειραμάτων, στην προσπάθεια να δημιουργηθεί ο υπέρτατος στρατιώτης. Ο Ρέι έχει πια υπεράνθρωπη δύναμη και την ικανότητα της αυτοΐασης, καθώς νανίτες (ρομπότ σε απίστευτα μικρό μέγεθος) έχουν εισαχθεί στο αίμα του. Παρότι ο Ρέι δεν θα έπρεπε να θυμάται τίποτα από την προηγούμενη ζωή του, η ανάμνηση της γυναίκας του και του δολοφόνου τους υπάρχει ακόμα, και ως γνήσιος Αμερικανός ήρωας, ο αναβαθμισμένος πεζοναύτης βγαίνει για εκδίκηση.

Δεν έχουμε ακριβώς μια ταινία εκδίκησης εδώ κι ας φαίνεται ως τέτοια. Στον πυρήνα της υπάρχει αυτή η λογική, όχι όμως για τους αρχικούς λόγους που όλοι φανταζόμαστε. Αυτό σημαίνει βέβαια ότι υπάρχει κάποια ανατροπή και οι ανατροπές συνήθως βοηθάνε τις ταινίες. Εδώ όμως δεν συμβαίνει αυτό. Μέχρι περίπου τα σαράντα πέντε λεπτά διάρκειας, η ταινία που σκηνοθετεί ο Ντέιβ Γουίλσον κυλάει ως μια παλιομοδίτικη περιπέτεια, με αναμενόμενη μεν πλοκή αλλά αξιοπρεπές επίπεδο γενικότερα. Το πρόβλημα αρχίζει από τη στιγμή που έρχεται η ανατροπή. Κάπου εκεί λοιπόν αρχίζει να κυλά λίγο πιο αργά ο χρόνος, σταματά η δράση, έρχονται αμήχανες σκηνές που σκοπό έχουν να κάνουν μεγαλύτερο το δράμα του πρωταγωνιστή, αλλά για να συμπάσχεις με τον ήρωα πρέπει να υπάρχει λογική ή έστω συναίσθημα σε ό,τι συμβαίνει στην οθόνη. Εδώ δεν υπάρχει τίποτα από τα δύο, και μιλάω πάντα έχοντας στον νου μου μια συγκεκριμένη σκηνή που θα έπρεπε να είναι κομβική, αλλά περνά εντελώς αδιάφορα από τα μάτια μας.

Ο Βιν Ντίζελ είναι ο γνωστός Βιν Ντίζελ των τελευταίων χρόνων, δηλαδή μια παραλλαγή του Ντομινίκ Τορέτο από τα Fast & Furious. Ειδικά την τελευταία δεκαετία φαίνεται να βαριέται αφόρητα, αλλά δεν βλέπω να κάνει και κάτι να για ξεκολλήσει από αυτό το είδος. Τουλάχιστον παλιότερα έδειχνε μια τάση με κάποιους ρόλους να “ψαχτεί”, πλέον όμως το έχει παρατήσει. Και πάλι δεν θα έβρισκα ιδιαίτερο πρόβλημα σε αυτό, αλλά το θέμα είναι ότι δεν εμφανίζεται στην οθόνη τόσο χαρισματικός όσο άλλοι action-heroes της γενιάς του, οπότε μάλλον πρέπει να βρει έναν τρόπο να κρατήσει την καριέρα του και στη μετά Fast & Furious εποχή, η οποία βέβαια καλά κρατεί ακόμα.

Η πανέμορφη Έιζα Γκονζάλεζ , ο Γκάι Πιρς και ο Λαμόρν Μόρις είναι οι τρεις άλλοι ηθοποιοί που ξεχωρίζουν κάπως. Ο Μόρις είναι η κωμική νότα της ταινίας, η Γκονζάλεζ το ερωτικό ενδιαφέρον και ο Γκάι Πιρς είναι ο κακός της ταινίας. Τίποτα ιδιαίτερο σαν ρόλοι, απλώς οι ηθοποιοί που τους ενσαρκώνουν τούς δίνουν κάτι, ο καθένας με τον τρόπο του.

Θα μπορούσες να το πεις κακό στο σύνολό του το Bloodshot, αλλά το δίκαιο είναι να το τοποθετήσεις κάπου στις μέτριες δημιουργίες. Ξεκινά με ένα σχετικό ενδιαφέρον, βολοδέρνει στο ενδιάμεσο και σου προσφέρει ένα φασαριόζικο φινάλε. Αν τώρα είσαι τύπος που βλέπει με συμπάθεια τις ταινίες δράσης της δεκαετίας του 1990, θα βρεις εδώ πράγματα γνωστά και μάλλον περισσότερο στοχεύει εσένα η ταινία. Τη γενιά των υπερηρωικών ταινιών της Μάρβελ, δεν νομίζω ότι θα την αγγίξει.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

17 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *