Το Θαύμα της Αλάσκας
- Big Miracle
- 2012
- ΗΠΑ
- Αγγλικά
- Αισθηματική, Βιογραφία, Δραματική, Εποχής, Οικογενειακή, Περιπέτεια
1988, κι ενώ ακόμα επικρατεί ο Ψυχρός Πόλεμος. Ένας ρεπόρτερ μιας μικρής εφημερίδας μιας μικρής πόλης, ο Άνταμ Κάρλσον, γράφει για τρεις γκρίζες φάλαινες που έχουν παγιδευτεί σε μια τρύπα πάγου στον αρκτικό κύκλο. Αυτό θα αναγκάσει τη συνεργασία των ΗΠΑ και της ΕΣΣΔ. Με την πλευρά των πρώτων είναι και η Ρέιτσελ Κράμερ, μέλος της Greenpeace, η οποία θα τραβήξει το αισθηματικό ενδιαφέρον του Άνταμ.
Σκηνοθεσία:
Ken Kwapis
Κύριοι Ρόλοι:
John Krasinski … Adam Carlson
Drew Barrymore … Rachel Kramer
Ahmaogak Sweeney … Nathan
John Pingayak … Malik
Kristen Bell … Jill Jerard
Vinessa Shaw … Kelly Meyers
Stephen Root … κυβερνήτης Haskell
Ted Danson … J.W. McGraw
Dermot Mulroney … συνταγματάρχης Scott Boyer
Kathy Baker … Ruth McGraw
Rob Riggle … Dean Glowacki
James Le Gros … Karl Hootkin
Michael Gaston … Porter Beckford
Tim Blake Nelson … Pat Lafayette
Mark Ivanir … Dimitri
Andrew Daly … Don Davis
John Michael Higgins … Wes Handrick
Bruce Altman … διευθυντής προσωπικού
Shea Whigham … πιλότος Conrad
Κεντρικό Επιτελείο:
Σενάριο: Jack Amiel, Michael Begler
Παραγωγή: Tim Bevan, Liza Chasin, Eric Fellner, Steve Golin, Michael Sugar
Μουσική: Cliff Eidelman
Φωτογραφία: John Bailey
Μοντάζ: Cara Silverman
Σκηνικά: Nelson Coates
Κοστούμια: Shay Cunliffe
Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Θετική.
Τίτλοι
- Αυθεντικός Τίτλος: Big Miracle
- Ελληνικός Τίτλος: Το Θαύμα της Αλάσκας
Σεναριακή Πηγή
- Βιβλίο: Freeing the Whales: How the Media Created the World`s Greatest Non-Event του Tom Rose.
Παραλειπόμενα
- Τα κεντρικά γεγονότα αναφέρονται σε μεγάλη επιχείρηση διάσωσης του 1988, γνωστή ως Operation Breakthrough, που είχε απασχολήσει έντονα τον τύπο. Το 1989 γράφτηκε το βιβλίο του Tom Rose, που περιγράφει επακριβώς την ιστορία και πάνω σε αυτό βασίζει τις πηγές του το σενάριο.
- Αρχικά ήταν να τιτλοφορηθεί Everybody Loves Whales, μια φράση που ακούγεται συχνά επί της ταινίας.
- Η δημοσιογράφος Sarah Palin έχει ένα γκεστ-σταρ πέρασμα ως ο εαυτός της.
- Η αλυσίδα τροφίμων Burger King συμμετείχε στην προώθηση μέσω παιχνιδιών.
- Το κόστος έφτασε στα 40 εκατομμύρια, αλλά οι εισπράξεις ήταν απογοητευτικές (24,7).