Η ιστορία ενός νεαρού διπλωμάτη που διορίζεται από τα Ηνωμένα Έθνη στη Βαγδάτη, όπου θα εισέλθει σε έναν κόσμο ασύλληπτης διαφθοράς και σκανδάλων. Αποκτά πρόσβαση σε απόρρητες πληροφορίες σχετικά με ένα σχέδιο που αφορά τα αποθέματα πετρελαίου στο Ιράκ, αλλά οι προσπάθειες του να διαλευκάνει την υπόθεση και να αποκαλύψει όσους εμπλέκονται θα έχουν επικίνδυνες συνέπειες, ενώ η κατάσταση θα περιπλακεί ακόμη περισσότερο όταν τα στοιχεία θα στραφούν εναντίον του ίδιου του αφεντικού.

Σκηνοθεσία:

Per Fly

Κύριοι Ρόλοι:

Theo James … Michael Sullivan

Ben Kingsley … Costa Passaris (Pasha)

Jacqueline Bisset … Christina Dupre

Brian Markinson … Rasnetsov

Belcim Bilgin … Nashim

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Per Fly, Daniel Pyne

Παραγωγή: Daniel Bekerman, Malene Blenkov, Lars Knudsen, Nikolaj Vibe Michelsen, Jay Van Hoy

Μουσική: Todor Kobakov

Φωτογραφία: Brendan Steacy

Μοντάζ: Morten Giese

Σκηνικά: Niels Sejer

Κοστούμια: Ruth Secord

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μέτρια.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: Backstabbing for Beginners
  • Ελληνικός Τίτλος: Διπλό Παιχνίδι

Σεναριακή Πηγή

  • Βιβλίο: Backstabbing for Beginners: My Crash Course in International Diplomacy του Michael Soussan.

Παραλειπόμενα

  • Αρχικά ήταν να παίξει ο Josh Hutcherson τον βασικό ρόλο, αλλά όταν του γνωστοποιήθηκε πως τα γυρίσματα θα γίνουν σε Μαρόκο και Ιορδανία, αποσύρθηκε για λόγους ασφάλειας.
  • Βασίζεται σε αληθινά γεγονότα.

Κριτικός:  Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 20/1/2019

Ο Περ Φλάι ήταν ένας δημιουργός που είχαμε επενδύσει πάνω του για το μέλλον, κι ο ίδιος είχε επενδύσει πάνω στο ατόφιο. Αυτή δεν είναι η πρώτη του φάλτσα νότα στη φιλμογραφία του, όμως είναι η πρώτη που έτσι κι αλλιώς δεν θα μπορούσε να αποφύγει. Καθαρό αμερικανικό σινεμά από έναν καθαρό δανό σκηνοθέτη. Το αποτέλεσμα είναι απλά μακριά από τα νερά του Φλάι, τον οποίο δύσκολα διακρίνεις ακόμα και στις κινήσεις της κάμερας. Η ταινία, βασικά, δεν σε τραβάει ποτέ σεναριακά. Κυρίως στο γεγονός ότι είναι καμωμένη ως δράμα, ενώ επιχειρεί κατά βάθος ως πολιτικό θρίλερ. Το ένα καπελώνει το άλλο, με χαρακτήρες να μένουν αφανείς ενώ χρειάζονταν, και να μην υπάρχει κάτι το πειστικά δαιδαλώδες για να τιμήσει το θέμα του. Χειρότερο όμως όλων το γεγονός ότι ποτέ δεν πείθει ότι μιλάει για μια αληθινά σοβαρή υπόθεση.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

11 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *