Προερχόμενος από οικογένεια αστυνομικών, ο Τομ Χάρντι καταλήγει να αντιμετωπίσει τον θείο του μετά τον φόνο του πατέρα του. Ο Τομ πιστεύει πως ο δράστης είναι κι αυτός αστυνομικός, και καταθέτει επίσημα τις υποψίες του. Υποβιβάζεται όμως σε λιμενοφύλακα και μαζί με τη νέα συνεργάτη του, Τζο Κρίστμαν, περιπολούν τους τρεις ποταμούς ψάχνοντας για στοιχεία και ανακαλύπτοντας πτώματα. Αυτή τη φορά τα θύματα είναι γυναίκες που γνώριζε ο Τομ, και πρέπει να βρει τον δολοφόνο για να αποδείξει την αθωότητά του.
Σκηνοθεσία:
Rowdy Herrington
Κύριοι Ρόλοι:
Bruce Willis … ντετέκτιβ Thomas ‘Tommy’ Hardy
Sarah Jessica Parker … αστυνομικός Jo Christman
Dennis Farina … αστυνόμος Nick Detillo
Tom Sizemore … ντετέκτιβ Danny Detillo
Brion James … ντετέκτιβ Eddie Eiler
Robert Pastorelli … ντετέκτιβ Jimmy Detillo
Timothy Busfield … αστυνομικός Tony Sacco
John Mahoney … αστυνόμος Vince Hardy
Andre Braugher … εισαγγελέας Frank Morris
Tom Atkins … αστυνόμος Fred Hardy
Κεντρικό Επιτελείο:
Σενάριο: Rowdy Herrington, Marty Kaplan
Παραγωγή: Hunt Lowry, Arnon Milchan, Tony Thomopoulos
Μουσική: Brad Fiedel
Φωτογραφία: Mac Ahlberg
Μοντάζ: Pasquale Buba, Mark Helfrich
Σκηνικά: Gregg Fonseca
Κοστούμια: Betsy Cox
Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Αρνητική.
Τίτλοι
- Αυθεντικός Τίτλος: Striking Distance
- Ελληνικός Τίτλος: Σε Απόσταση Βολής
Παραλειπόμενα
- Από τις πλέον προβληματικές παραγωγές της Sony Pictures, της περιόδου που στην ηγεσία ήταν οι Jon Peters, Peter Guber. Αφού χρειάστηκε 13 βδομάδες για να γυριστεί, έγινε η δοκιμαστική προβολή με οικτρά αποτελέσματα. Έτσι, όλοι μπήκαν ξανά στη διαδικασία νέων γυρισμάτων, με την πλοκή να αλλάζει σε πολλά σημεία. Οι αναφορές λένε ότι το πιο απογοητευτικό από όλα στην πρώτη εκδοχή ήταν το φινάλε, που προκαλούσε ακόμα και γέλια. Τα στοιχεία αυτά που έκαναν τη ζημιά είχαν προστεθεί στο σενάριο από τον ίδιο τον Willis.
- Ο πρόεδρος της Columbia, Mark Canton, απέκρυψε από τον τύπο τα προβλήματα και την ύπαρξη δοκιμαστικής προβολής, στοιχηματίζοντας δημόσια ότι πάνε για εμπορική επιτυχία. Εντέλει, παρότι το κόστος ήταν στα 30 εκατομμύρια δολάρια, τα έσοδα περιορίστηκαν στα 24.
- Ο κεντρικός ρόλος προορίζονταν αρχικά για τον Ed Harris, και έπειτα για τον Robert De Niro.
Κριτικός: Σταύρος Γανωτής
Έκδοση Κειμένου: 11/8/2016
Φιλόδοξη περιπέτεια που εκμεταλλεύεται σκέτα-νέτα την περσόνα που είχε αναπτύξει ο Μπρους Γουίλις, ως ήρωας δράσης. Σε αυτή την περσόνα, όμως, συμμετείχε και το χιούμορ, κάτι που όχι απλά εδώ λείπει, αλλά επικρατεί και μια σοβαροφάνεια που καταντάει βαρετή, όταν στην εικόνα έχεις τον συγκεκριμένο ηθοποιό. Μοιάζει και με πνευματικός διάδοχος της «Σιωπής των Αμνών» (και όχι μόνο), αλλά εν πλω (!!), στην οποία ο ψυχολογικός παράγοντας του κεντρικού ήρωα θέλει, αποτυχημένα, να παίξει μείζονα ρόλο. Η ταινία υπολείπεται από σκηνοθετικής πλευράς, δεν έχει τις στάνταρ αρετές ενός χολιγουντιανού θρίλερ, αλλά δεν θα απογοητεύσει τους πολύ πιστούς φίλους του Γουίλις, αφού και εδώ είναι αρκούντως πιστικός.
Γενικά, έχουμε έναν αχταρμά επιρροών που όχι μόνο δεν ανανεώνει το είδος, αλλά προσπαθεί να προσαρμόσει στην εικόνα του ό,τι είχαμε δει μέχρι εκεί από αστυνομικά θρίλερ. Ακόμα κι έτσι, παρόλα αυτά, η ώρα περνάει αφού τα στάνταρ της παραγωγής που δεν κάνει το «μοιραίο λάθος» υπερκαλύπτουν τις σκηνοθετικές αδυναμίες, και ευτυχώς δεν είμαστε ακόμα στην εποχή που ο Γουίλις απλά ξεπετούσε τις εμφανίσεις του.
Βαθμολογία: