Όταν ο μεγιστάνας ακινήτων Ντάμιαν Χέις μαθαίνει ότι έχει καρκίνο σε τελικό στάδιο, τον προσεγγίζει κρυφά ο μυστηριώδης Δρ Αλμπράιτ. Ο γιατρός τού προσφέρει την ευκαιρία να συνεχίσει να ζει με τη βοήθεια μιας διαδικασίας που μεταφέρει τη δική του συνείδηση σε ένα ξένο σώμα. Η μόνη προϋπόθεση είναι ότι, για τη διατήρηση του απορρήτου του προγράμματος, ο Ντάμιαν θα χρειαστεί να κόψει όλους τους δεσμούς του με την προηγούμενη ζωή του, συμπεριλαμβανομένης της κόρης του.

Σκηνοθεσία:

Tarsem Singh

Κύριοι Ρόλοι:

Ryan Reynolds … Damian Hale/Mark Bitwell

Natalie Martinez … Madeline Bitwell

Matthew Goode … Albright/Δρ Jensen

Ben Kingsley … Damian Hale

Derek Luke … Anton

Victor Garber … Martin O’Neill

Melora Hardin … Judy O’Neill

Michelle Dockery … Claire Hale

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Alex Pastor, David Pastor

Παραγωγή: Ram Bergman, Peter Schlessel, James D. Stern

Μουσική: Antonio Pinto

Φωτογραφία: Brendan Galvin

Μοντάζ: Robert Duffy

Σκηνικά: Tom Foden

Κοστούμια: Shay Cunliffe

 

  • Κυριότερη Προβολή στην Ελλάδα: Home Cinema.
  • Παγκόσμια Κριτική Αποδοχή (Μ.Ο.): Αρνητική.

Τίτλοι

Αυθεντικός Τίτλος: Self/less

Ελληνικός Τίτλος: Εκτός Εαυτού

Εναλλακτικός Τίτλος: Selfless

Παραλειπόμενα

  • Παρότι βρίσκεται ψηλά στα κρέντιτ, ο Ben Kingsley εμφανίζεται μονάχα για 15 λεπτά.
  • Παρότι οι παραγωγοί του ανέμεναν εμπορική επιτυχία, η ταινία ίσα που έβγαλε τα λεφτά της. Συνολικά έφτασε στα 30,5 εκατομμύρια κέρδη, αλλά με κόστος 26.

Εξωτερικοί Σύνδεσμοι

Κριτικός: Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 7/8/2016

Θα μπορούσε κανείς να μιλήσει για έξυπνο αρχικό υλικό, αλλά μάλλον θα έχει κλείσει τα μάτια σε ένα σωρό παραγωγές από τη δεκαετία του 1990 ως σήμερα (του στυλ, πχ, «Απόλυτη Ευφυΐα»), που πάνω-κάτω τα ίδια λένε. Για να μη μιλήσουμε για το Σατανική Επιχείρηση (1966) του Frankenheimer, μία από τις καλύτερες δουλειές του. Αλλά δεν παύει να είναι ιντριγκαδόρικο και επιτέλους μια ταινία από τον Τάρσεμ Σιν που βλέπεται ευχάριστα. Αυτό που αληθινά το σώζει είναι η ενσωμάτωση του μυστηρίου στην πλοκή, η οποία ξεκολλάει τον θεατή από την αρχική ιδέα. Του δίνει λόγους να δει παρακάτω. Επίσης, θετικό είναι ότι αυτή τη φορά ο Σιν, μάλλον επειδή θεωρεί ότι έχει ένα σενάριο που περπατάει παρά τις κάποιες στατικές στιγμές του, δεν εξαντλεί το φιλμ του σε ζογκλερισμούς που θα πρόσθεταν ακόμα ένα βίντεο-κλιπ στη φιλμογραφία του. Μην το ψάξετε φιλοσοφικά, όπως ίσως και να ήθελε το ίδιο, δείτε το ως ένα ενδιαφέρον ψυχαγωγικό πακέτο και δεν θα χάσετε.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

15 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *