Βρετανία, Ιούλιος 1962. Ο Έντουαρντ και η Φλόρενς, δύο νιόπαντροι παρθένοι, φτάνουν στο ξενοδοχείο τους στην ακτή του Ντορσέτ. Καθώς ο γάμος τους υπόσχεται ένα ευτυχισμένο μέλλον, οι ίδιοι παλεύουν να καταπνίξουν τους κρυφούς τους φόβους για τη γαμήλια νύχτα που έρχεται. Σε αυτό το ξενοδοχείο με θέα την παραλία Σεσίλ, αυτοί οι φόβοι τους θα καταλήξουν σε ένα φινάλε που δεν θα περίμενε ποτέ κανείς.

Σκηνοθεσία:

Dominic Cooke

Κύριοι Ρόλοι:

Saoirse Ronan … Florence Ponting

Billy Howle … Edward Mayhew

Emily Watson … Violet Ponting

Anne-Marie Duff … Marjorie Mayhew

Samuel West … Geoffrey Ponting

Adrian Scarborough … Lionel Mayhew

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Ian McEwan

Παραγωγή: Elizabeth Karlsen, Stephen Woolley

Μουσική: Dan Jones

Φωτογραφία: Sean Bobbitt

Μοντάζ: Nick Fenton

Σκηνικά: Suzie Davies

Κοστούμια: Keith Madden

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Θετική.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: On Chesil Beach
  • Ελληνικός Τίτλος: Ανεκπλήρωτος Γάμος

Σεναριακή Πηγή

  • Μυθιστόρημα: On Chesil Beach του Ian McEwan.

Παραλειπόμενα

  • Κινηματογραφικό ντεμπούτο για τον θεατράνθρωπο Dominic Cooke.
  • Το 2010 ήταν ο Sam Mendes που υπέγραψε συμβόλαιο με τη Focus Features για τη σκηνοθεσία. Πρώτα όμως ήρθε η καθυστέρηση λόγω του Skyfall για τον Mendes και ακολούθησε η έξοδος από την παραγωγή της Focus. Το 2011 ήρθε η σειρά του Mike Newell να πιάσει το τιμόνι της σκηνοθεσίας, με τον Sam Mendes να παραμένει ως παραγωγό. Οι περαιτέρω καθυστερήσεις έκαναν τους χρηματοδότες να αποτραβηχτούν και το σχέδιο πάγωσε. Έπρεπε να έρθει το 2016, με τη Number 9 Films και την BBC Films να το βάζουν οριστικά μπρος, βρίσκοντας ως σύμμαχο για τη διανομή τη Lionsgate.
  • Η Carey Mulligan ήταν η πρώτη που ήρθε σε συζητήσεις για να αναλάβει τον ρόλο της Φλόρενς, όταν ο Sam Mendes ήταν να το σκηνοθετήσει.
  • Ο πολυγραφότατος νοβελίστας Ian McEwan διασκευάζει για πρώτη φορά στο σινεμά ένα δικό του έργο. Όντας όμως συγγραφέας του Atonement (που έγινε ταινία το 2007 ως Εξιλέωση), είχε δηλώσει από το 2014 ότι θα ήθελε τη Saoirse Ronan για τον κεντρικό ρόλο. Η Ronan, με τη σειρά της, δήλωσε πως από τα αρχικά στάδια της παραγωγής ήθελε τον ρόλο, αλλά ήταν πολύ μικρή ηλικιακά για αυτόν το 2010.

Κριτικός: Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 4/5/2019

Στο κινηματογραφικό του «καλημέρα», ο θεατρικών καταβολών Ντομινίκ Κουκ μοιάζει να ξεχνάει τελείως αυτές του τις καταβολές. Δεν δικαιολογείται αλλιώς ότι ενώ μέσω της κάμερας πετυχαίνει να μας παραδώσει κάποιες αληθινά όμορφες εικόνες εξωτερικών χώρων, ενώ αντιμετωπίζει το κείμενο με μια ελαφρότητα και μια απουσία βάθους που σε κάνουν να απορείς. Δηλαδή, είναι σαν να ξεχνάει ότι επί χρόνια δούλευε με χαρακτήρες, κι εδώ «βγάζει το άχτι του», δουλεύοντας με τοπία και αμιγώς κινηματογραφικά τρικ (στην προκειμένη, τα υπερβολικά του φλας-μπακ, και οι άνισες αλλαγές τόνου στην εικόνα). Κι όμως το κείμενο από μόνο του είναι σαν να φωνάζει ότι έχει να δώσει στον θεατή, αρκεί να μην το βασάνιζε έτσι ο Κουκ. Μέσα σε όλα αυτά, η Σόρσι Ρόναν δεν έχει το παραμικρό πρόβλημα να είναι για μία ακόμα φορά σε ερμηνευτική εντέλεια, αλλά κι αυτό λειτουργεί αυτόνομα ως θετικό στοιχείο.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

12 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *