Αγαπώντας τον Πάμπλο
- Loving Pablo
- Escobar
- 2017
- Ισπανία
- Αγγλικά, Ισπανικά
- Αστυνομική, Βιογραφία, Γκανγκστερική, Δραματικό Θρίλερ, Εποχής, Ιστορική
- 21 Ιουνίου 2018
Όταν η δημοφιλής δημοσιογράφος και τηλεπαρουσιάστρια Βιρτζίνια πρωτοσυναντάει τον Πάμπλο Εσκομπάρ, μαγεύεται από το φυσικό του χάρισμα, τη φιλανθρωπική του δράση και τα πολυτελή δώρα που της προσφέρει. Δεν ενδιαφέρεται να διερωτηθεί το από πού προέρχονται τόσα χρήματα, ή με ποιο κόστος αποκτήθηκαν. Με τον καιρό, η ερωτική της τρέλα αντικαθίσταται από μια τρομερή ανησυχία. Όταν ο Πάμπλο εξαπολύει πόλεμο ενάντια στην κολομβιανή κυβέρνηση, ξεκινώντας μια περίοδο πρωτοφανούς βίας, η καριέρα της Βιρτζίνια καταστρέφεται και η ίδια αρχίζει να λαμβάνει απειλητικά σημειώματα. Η μόνη της ελπίδα είναι να συνεργαστεί με τους Αμερικανούς στην καταδίωξη του Εσκομπάρ.
Σκηνοθεσία:
Fernando Leon de Aranoa
Κύριοι Ρόλοι:
Javier Bardem … Pablo Escobar
Penelope Cruz … Virginia Vallejo
Peter Sarsgaard … Shepard
Julieth Restrepo … Maria Victoria Henao
David Valencia … Santos
Oscar Jaenada … Santoro
Juan Sebastian Calero … Carlos Corral
Atanas Srebrev … πράκτορας Holland
Manuel Jose Chaves … Samuel Elizondo
Κεντρικό Επιτελείο:
Σενάριο: Fernando Leon de Aranoa
Στόρι: Jeff Zimbalist, Michael Zimbalist
Παραγωγή: Javier Bardem, Ed Cathell III, Kalina Kottas, Miguel Menendez de Zubillaga, Dean Nichols, John Thompson
Μουσική: Federico Jusid
Φωτογραφία: Alex Catalan
Μοντάζ: Nacho Ruiz Capillas
Σκηνικά: Alain Bainee
Κοστούμια: Loles Garcia Galean
Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μέτρια.
Τίτλοι
- Αυθεντικός Τίτλος: Loving Pablo
- Ελληνικός Τίτλος: Αγαπώντας τον Πάμπλο
- Διεθνής Εναλλακτικός Τίτλος: Escobar
Άμεσοι Σύνδεσμοι
- Χαμένος Παράδεισος (2014)
Σεναριακή Πηγή
- Απομνημονεύματα: Loving Pablo, Hating Escobar της Virginia Vallejo.
Κύριες Διακρίσεις
- Υποψήφιο για γυναικεία (Penelope Cruz) και αντρική (Javier Bardem) ερμηνεία στα βραβεία Goya.
Παραλειπόμενα
- Ο Javier Bardem χρειάστηκε να πάρει αρκετά κιλά για τον ρόλο, αλλά κι επί των γυρισμάτων κυκλοφορούσε με προσθετική κοιλιά. Αυτά αναφέρθηκε ότι δεν χαροποίησαν καθόλου τη σύζυγο του, Penelope Cruz.
- Προτάσεις για να ερμηνεύσει τον διαβόητο βαρόνο ναρκωτικών είχε αρκετές κι επί χρόνια ο Javier Bardem, αλλά πάντα αρνούνταν. Ο λόγος που εδώ δέχτηκε ήταν ότι ο χαρακτήρας τού φάνηκε ανθρώπινος στο σενάριο και όχι μονοδιάστατος.
- Η παγκόσμια πρεμιέρα του έγινε στο φεστιβάλ Βενετίας, όπου όμως προβλήθηκε εκτός συναγωνισμού.
Κριτικός: Σταύρος Γανωτής
Έκδοση Κειμένου: 23/5/2019
Ήδη το θέμα του διαβόητου Εσκομπάρ έχει πιαστεί αρκετές φορές από την τέχνη, παρά ταύτα, από τον Φερνάνδο Λεόν ντε Αρανόα περιμέναμε ελπιδοφόρα να μας πει και τη δική του πλευρά των πραγμάτων. Πόσο μάλλον, που έχει και το ζευγάρι Χαβιέ Μπαρδέμ-Πενέλοπε Κρουζ ως αιχμή, οι οποίοι, όπως αναμένονταν, δεν μας απογοητεύουν. Η απογοήτευση επέρχεται εντέλει από τον Αρανόα, που δεν φαίνεται να έχει ξεκάθαρη άποψη πάνω στο θέμα. Ή, για να το θέσουμε καλύτερα, μοιάζει να μην ξέρει ποια άποψη να ενστερνιστεί. Με έναν τεχνικά φορτωμένο τρόπο, από τη μία στέκεται με δέος μπροστά στο φαινόμενο της βίας, από την άλλη κάνει κυριολεκτικά πλάκα με όσα την περιβάλλουν. Αν αυτά μπορούσε να τα δέσει, βέβαια, θα μιλούσαμε αλλιώς. Αυτό όμως που απομένει είναι κάτι που δεν εκφέρει καθαρότητα στην ολότητα του, αφήνοντας ξεκάθαρα μονάχα τα βιογραφικά στοιχεία, τα οποία όμως μπορούσαμε να μάθουμε και δίχως όλο αυτό το ανομοιογενές καλλιτεχνικά αποτέλεσμα.
Βαθμολογία: