Ο συνθέτης Πιερ Βεσελρέν προτιμάει την μποέμικη ζωή από τη δημιουργία. Κατακαλόκαιρο, περιπλανιέται στο Παρίσι, ανέμελος και αργόσχολος, ζώντας με την προσμονή μιας κληρονομιάς. Όμως, μοναδικός κληρονόμος τελικά αποδεικνύεται ο ξάδελφός του, ο Κριστιάν. Έτσι, ο Πιερ βρίσκεται ξαφνικά μόνος κι άφραγκος, και αρχίζει να ζει σαν αλήτης. Μα ο αστερισμός του τον προστατεύει…
Σκηνοθεσία:
Eric Rohmer
Κύριοι Ρόλοι:
Jess Hahn … Pierre Wesselrin
Michele Girardon … Dominique Laurent
Jean Le Poulain … Toto
Van Doude … Jean-Francois Santeuil
Francoise Prevost … Helene
Paul Bisciglia … Willy
Gilbert Edard … Michel Caron
Stephane Audran … η ξενοδόχος
Κεντρικό Επιτελείο:
Σενάριο: Eric Rohmer, Paul Gegauff
Παραγωγή: Claude Chabrol
Μουσική: Louis Saguer
Φωτογραφία: Nicolas Hayer
Μοντάζ: Anne-Marie Cotret, Marie-Josephe Yoyotte
Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Θετική.
Τίτλοι
- Αυθεντικός Τίτλος: Le Signe du Lion
- Ελληνικός Τίτλος: Στον Αστερισμό του Λέοντα
- Διεθνής Τίτλος: Sign of the Lion
Παραλειπόμενα
- Ντεμπούτο για τον Eric Rohmer, και μία από τις ταινίες που σύστησαν το γαλλικό Νέο Κύμα.
- Το φιλμ ολοκληρώθηκε μέσα στο καλοκαίρι του 1959, αλλά χρειάστηκε να περιμένει ως το 1962 για να βρεθεί στις αίθουσες. Παρότι εκθειάστηκε από συναδέλφους του, δεν είχε επιτυχία στα ταμεία, αλλά κι εκτός της χώρας του προβλήθηκε για πρώτη φορά το 1966 (Μεγάλη Βρετανία) κι έπειτα το 1970 (ΗΠΑ). Όλα αυτά είχαν απογοητεύσει τον Rohmer, που χρειάστηκε να έρθει το 1967 για να κάνει την επόμενη μεγάλου μήκους ταινία του.
- Γυρίστηκε σε κάδρο 1.66, κι όχι το 1.37 που θα ακολουθήσει ο δημιουργός σχεδόν σε όλες τις επόμενες ταινίες του. Υπάρχουν όμως κι άλλες διαφορές σε σχέση με αυτά που επακολούθησαν στη φιλμογραφία του Rohmer. Υπάρχει αυθεντική μουσική, το σενάριο δεν έχει μόνο τη δική του υπογραφή, ενώ η πλοκή επικεντρώνεται σε αντρικά πρόσωπα.
- Jean-Luc Godard (φίλος της μουσικής), Jean-Pierre Melville (πελάτης) και Alain Resnais (πελάτης) έχουν περάσματα από το φιλμ.
- Ντεμπούτο για τη νεαρή τότε Macha Meril σε πολύ μικρό ρόλο.