Ανοιχτοί Λογαριασμοί
- Hit & Run
- Outrun
- 2012
- ΗΠΑ
- Αγγλικά
- Αστυνομική, Δράσης, Κωμωδία, Ταινία Δρόμου
- 04 Ιουλίου 2013
Ο Τσάρλι Μπρόνσον, ένας συμπαθητικός τύπος με αμφιλεγόμενο παρελθόν, θέτει σε κίνδυνο τα πάντα όταν παρεκκλίνει από το πρόγραμμα προστασίας μαρτύρων που συμμετέχει, για να πάει την αρραβωνιαστικιά του στο Λος Άντζελες ώστε να μη χάσει την ευκαιρία της ζωής της. Το ταξίδι τους περιπλέκεται όταν το FBI εξαπολύει κυνηγητό… και γίνεται όλο και πιο επικίνδυνο όταν η πρώην συμμορία του Τσάρλι, μια ομάδα από γκάνγκστερ, τους ανακαλύπτει κι αποφασίζει να τους εξοντώσει.
Σκηνοθεσία:
David Palmer
Dax Shepard
Κύριοι Ρόλοι:
Dax Shepard … Yul Perrkins/Charles Bronson
Kristen Bell … Annie Bean
Tom Arnold … σερίφης Randy Anderson
Kristin Chenoweth … Debby Kreeger
Michael Rosenbaum … Gil Rathbinn
Bradley Cooper … Alex Dmitri
Joy Bryant … Neve Tatum
David Koechner … Sanders
Ryan Hansen … Allen
Beau Bridges … Clint Perrkins
Jason Bateman … σερίφης Keith Yert
Κεντρικό Επιτελείο:
Σενάριο: Dax Shepard
Παραγωγή: Andrew Panay, Nate Tuck, Kim Waltrip
Μουσική: Robert Mervak, Julian Wass
Φωτογραφία: Bradley Stonesifer
Μοντάζ: Keith Croket, Dax Shepard
Σκηνικά: Emily Bloom
Κοστούμια: Brooke Dulien
- Κυριότερη Προβολή στην Ελλάδα: Διανομή στις αίθουσες.
- Παγκόσμια Κριτική Αποδοχή (Μ.Ο.): Μέτρια.
Τίτλοι
Αυθεντικός Τίτλος: Hit & Run
Ελληνικός Τίτλος: Ανοιχτοί Λογαριασμοί
Εναλλακτικός Τίτλος: Outrun
Εναλλακτικός Τίτλος: Hit and Run
Παραλειπόμενα
- Αρχικά ήταν να τιτλοφορηθεί Outrun, αλλά το στούντιο τού άλλαξε τον τίτλο.
- Το φιλμ κόστισε 2 εκατομμύρια δολάρια, με τα μισά να πηγαίνουν για να εξασφαλιστούν τα δικαιώματα για τα τραγούδια που ακούγονται.
- Λόγω του πολύ χαμηλού μπάτζετ, οι περισσότερες κασκάντες πραγματοποιήθηκαν από τους ίδιους τους ηθοποιούς.
- Τα πιο πολλά από τα αυτοκίνητα της ταινίας ανήκουν στην προσωπική συλλογή του Dax Shepard.
Εξωτερικοί Σύνδεσμοι
Κριτικός: Σταύρος Γανωτής
Έκδοση Κειμένου: 2/7/2013
Από την αρχή κάτι σε ωθεί να το συμπαθήσεις. Δεν είναι κάτι το αδιόρατο, μιλάμε για τη χιουμοριστική ανάπτυξη των χαρακτήρων, ταχύτερη από ό,τι θα επιτρέπονταν, αλλά περιεκτική. Μαζί προσθέτεις ένα επιτελείο ηθοποιών που διεκπεραιώνει τη δουλειά του μια χαρά. Ειδικά το «χημικό» ταίριασμα-αντίθεση του Dax Shepard με την Kristen Bell (ζευγάρι και στην πραγματικότητα) είναι «ταμάμ». Και όλα αυτά θα λειτουργούσαν υπέροχα, αν σχετικά νωρίς δεν συνειδητοποιούσες ότι βλέπεις ντεφορμέ Tarantino! Με την ίδια επακριβώς λογική του δημιουργού από το Νόξβιλ, το σκηνοθετικό ντουέτο του «Ανοιχτοί Λογαριασμοί» προσπαθεί να ξαναδιαβάσει τις αυτοκινητο-b-movies των 1970, με ελάχιστο μοντερνισμό, τουλάχιστον δράμι περισσότερο από ό,τι έτσι κι αλλιώς πρόσφεραν εκείνες οι ταινίες.
Κακή κόπια δεν είναι, μια και θα ήταν το λιγότερο υπερτιμημένο να πούμε πως κι εκείνες οι ταινίες ήταν δα αριστουργήματα. Έχει κάποιους διαλόγους που παίζουν με την ηθική και βγάζουν γέλιο (γενικά, μη δείτε την ταινία ως περιπέτεια, αλλά ως πεντακάθαρη κωμωδία). Έχει χαρακτήρες που παίζουν μεταξύ του κλισέ και του αντισυμβατικού και εν μέρει σε κερδίζουν. Αλλά όλα αυτά μέχρι ενός σημείου και… μέχρι ενός σημείου. Μεταφράζοντας τη διττή φράση μου, όλα λειτουργούν διασκεδαστικά αλλά μέσα σε ένα όριο που δεν προσπερνιέται ποτέ. Και όσο πάμε προς το φινάλε, αντί να ανεβαίνουμε, μάλλον απογοητευόμαστε με την ευκολία που οι δύο σκηνοθέτες καθαρίζουν, ξεπλένουν και τελειώνουν. Συνολικά, όλα συνοψίζουν μια ανέμελη «μία ώρα και κάτι λίγο», αλλά τίποτα παραπάνω. Μέχρι εκεί. Και ξέρετε ποιο είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα της ταινίας, που ίσως δεν σας περάσει από τον νου; Ότι δεν πήγαινε παραπάνω. Με αυτή τη δομή, και πάλι καλά που αφήνει αυτές τις εντυπώσεις. Ευκολότατα, θα μπορούσε να είναι το απόλυτο μηδενικό, και αυτό το αποφύγαμε.
Βαθμολογία: