Η φωτογράφος μόδας Λόρα Μαρς, πασίγνωστη για τα ερωτικά πορτραίτα της σε πόζες στυλιζαρισμένης βίας, γίνεται το επίκεντρο μιας σειράς παράξενων φόνων. Όλα τα θύματα είναι άνθρωποι που η Λόρα γνωρίζει. Σε κάθε φόνο γίνεται μάρτυρας μέσα από τα μάτια του μυαλού της, σαν να τον παρακολουθεί μέσα από τον φακό της φωτογραφικής της μηχανής. Αυτό το τρομερό χάρισμα φέρνει τη Λόρα κοντά στον ντετέκτιβ Τζον Νέβιλ, ο οποίος καθώς ερευνάει την υπόθεση, κάνει μια τρομερή ανακάλυψη. 

Σκηνοθεσία:

Irvin Kershner

Κύριοι Ρόλοι:

Faye Dunaway … Laura Mars

Tommy Lee Jones … υπαστυνόμος John Neville

Brad Dourif … Tommy Ludlow

Rene Auberjonois … Donald Phelps

Raul Julia … Michael Reisler

Frank Adonis … ντετέκτιβ Sal Volpe

Darlanne Fluegel … Lulu

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: John Carpenter, David Zelag Goodman

Στόρι: John Carpenter

Παραγωγή: Jon Peters

Μουσική: Artie Kane

Φωτογραφία: Victor J. Kemper

Μοντάζ: Michael Kahn

Σκηνικά: Gene Callahan

Κοστούμια: Θεώνη Βαχλιώτη

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μέτρια.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: Eyes of Laura Mars
  • Ελληνικός Τίτλος: Τα Μάτια της Λόρα Μαρς

Παραλειπόμενα

  • Ο John Carpenter είχε γράψει ένα 11σέλιδο στόρι με τίτλο Eyes, και το αγόρασε ο παραγωγός Jack H. Harris με σκοπό να γίνει μια ανεξάρτητη ταινία με πρωταγωνίστρια τη Roberta Collins. Έτυχε όμως να το διαβάσει ο φίλος του και συνάδελφος Jon Peters και ενθουσιάστηκε, θεωρώντας ότι ήταν κατάλληλο για τον τότε δεσμό του, την Barbra Streisand. Αφού όμως τράβηξε το ενδιαφέρον της Columbia βρίσκοντας την αναγκαία χρηματοδότηση, η Streisand έκανε πίσω λόγω του τολμηρού περιεχομένου. Παρόλα αυτά, το κείμενο άρεσε τόσο στην Columbia, που αποφάσισαν να βρουν κάποια άλλη στη θέση της. Ακόμα κι έτσι, απαίτησαν την παρέμβαση του David Zelag Goodman επί του τελικού σεναρίου.
  • Ο Jon Peters είχε αρχικά προσλάβει τον Michael Miller για τη σκηνοθεσία, αλλά προέκυψαν δημιουργικές διαφορές.
  • Στις υποψήφιες για τη Λόρα Μαρς μετά την άρνηση της Streisand ήταν και οι: Catherine Deneuve, Jane Fonda, Goldie Hawn και Diane Keaton.
  • Για τον Carpenter, αυτή ήταν επίσημα η πρώτη του επαφή με μεγάλο στούντιο του Χόλιγουντ.
  • Ο μονόλογος του Tommy Lee Jones ήταν γραμμένος από τον ίδιο τον ηθοποιό.
  • Το φωτογραφικό πορτφόλιο της ηρωίδας έχει την υπογραφή του Helmut Newton.
  • Γυρίστηκε μέσα σε 56 ημέρες, εξολοκλήρου σε Νέα Υόρκη και Νιου Τζέρσεϋ.
  • Οι κριτικές δεν ήταν ιδιαίτερα θερμές, αλλά αρκετοί είδαν το φιλμ ως πρότυπο αμερικανικής εκδοχής του ιταλικού giallo. Έγινε επίσης γνωστό για το ανατρεπτικό του φινάλε και το καλό “κρύψιμο” του δολοφόνου. Πήγε, δε, καλά στα ταμεία, με κέρδη 20 εκατομμύρια δολάρια έναντι κόστους των 7.

Μουσικά Παραλειπόμενα

  • Ακόμα κι αν δεν θέλησε να βρίσκεται στο καστ, η Barbra Streisand ερμήνευσε το τραγούδι του φιλμ, με τίτλο Love Theme (Prisoner). Το τραγούδι έγινε επιτυχία στις ΗΠΑ, φτάνοντας ως το νούμερο 21 των Billboard.

Γκαλερι φωτογραφιων

18 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *