Ο Άντονι Φέιτ, προικισμένος με έναν ακαταμάχητο συνδυασμό φυσικής δύναμης και άριστης εκπαίδευσης στις πολεμικές τέχνες, είναι αρχηγός μιας συμμορίας επαγγελματιών ληστών και τρέφει μεγάλη αφοσίωση στη δουλειά του. Το μόνο που ξεπερνάει αυτό το πάθος του, είναι η αγάπη για την κόρη του, τη Βανέσα. Όταν όμως φέρνει σε πέρας μια περίπλοκη ληστεία, έρχεται αντιμέτωπος με έναν μυστικό πράκτορα του Ταϊβάν, τον Σου. Αδυσώπητος κι επικίνδυνος, ο Σου κυνηγάει τον Λινγκ, έναν ανελέητο εγκληματία που έχει απαγάγει την Βανέσα με σκοπό να την ανταλλάξει με πολύτιμους λίθους.

Σκηνοθεσία:

Andrzej Bartkowiak

Κύριοι Ρόλοι:

Jet Li … Su Duncan

DMX … Anthony Fait

Gabrielle Union … Daria

Mark Dacascos … Ling

Anthony Anderson … Tommy

Drag-On … Miles

Kelly Hu … Sona

Tom Arnold … Archie

Chi McBride … ‘Jump’ Chambers

Paige Hurd … Vanessa Fait

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: John O’Brien, Channing Gibson

Στόρι: John O’Brien

Παραγωγή: Joel Silver

Μουσική: Damon ‘Grease’ Blackman, John Frizzell

Φωτογραφία: Daryn Okada

Μοντάζ: Derek Brechin

Σκηνικά: David F. Klassen

Κοστούμια: Ha Nguyen

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Αρνητική.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: Cradle 2 the Grave
  • Ελληνικός Τίτλος: Κύκλος Θανάτου

Παραλειπόμενα

  • Κι όμως, το σχέδιο ξεκίνησε με σκοπό να αποτελέσει ριμέικ του κλασικού Μ – Ο Δράκος του Ντίσελντορφ (1931).
  • Αναφέρθηκε ότι ο DMX αργούσε μονίμως στα γυρίσματα, αλλά ήταν κι πρόσφατα απεξαρτημένος από το σοβαρό πρόβλημα του με το κρακ.
  • Ο Jet Li είχε ανεβάσει στον ιστότοπο του έναν “διαγωνισμό” για το ποιον θα ήθελαν οι φαν του να τον δουν να μονομαχεί. Το αποτέλεσμα έδωσε τον ρόλο στον Mark Dacascos.
  • Η Aaliyah θα πρωταγωνιστούσε, αλλά έφυγε έξαφνα από τη ζωή λόγω δυστυχήματος.
  • Σε κάποιο πρώιμο σημείο, ο Arnold Schwarzenegger ήταν υποψήφιος για τον πρώτο ρόλο.

Μουσικά Παραλειπόμενα

  • Ο Eminem, στο πλάι των DMX και Obie Trice, ερμηνεύει για την ταινία το Go to Sleep. Σε σινγκλ όμως βγήκε το X Gon’ Give It to Ya (με τον DMX), σε ένα χρυσό σάουντρακ που έφτασε στο νούμερο 3 των ΗΠΑ.

Κριτικός: Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 18/1/2009

Αν είστε λάτρης του γρήγορου σινεμά από το Χονγκ Κονγκ και των ταινιών με τον Τζετ Λι, αυτή είναι μια πρώτης τάξης επιλογή. Ο πολωνός Αντρέι Μπαρτκόβιακ έχει εγκαταλείψει από το 2000 μια αξιοσέβαστη καριέρα στη φωτογραφία («Speed», «The Devil’s Advocate») κι έχει εξελιχτεί σε σκηνοθέτη ταινιών δράσης, όπως το άμεσα συγγενικό «Ρωμαίος Πρέπει να Πεθάνει», την πρώτη του συνεργασία με τον Λι. Αυτό που τον κάνει και ξεχωρίζει είναι η ιδιαίτερη σημασία που δίνει στο φαίνεσθαι των πραγμάτων, αφού ακόμα και οι μάστορες από την Ασία θα ζηλεύουν την περφεξιονιστική του οπτική, πάντα σύγχρονη και πάντα γρήγορη. Όλα αυτά, βέβαια, δουλεύουν ωραία για το μάτι και τις πολεμοχαρείς μας ορέξεις, αλλά ποιοτικά δεν λένε και πολλά, αφού αν κάποιοι Ασιάτες ενδιαφέρουν και για τη ψυχολογία των ηρώων τους, ο Μπαρτκόβιακ δεν δείχνει ιδιαίτερη σημασία. Εκτός από τις καλές κασκάντες και μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να δείτε τον Μαρκ «Κοράκι» Ντακάσκος στον φυσικό του χώρο, θα αναζητήσετε την ύπαρξη σεναρίου και δεν θα τη βρίσκετε.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

16 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.