Η Σαμ, μιας ειδικός στην αντιτρομοκρατία, αναλαμβάνει την προστασία της Ζόι, μια νεαρής και πλούσιας κληρονόμου. Αν και φαινομενικά η δουλειά μοιάζει σαν babysitting, μια βίαιη απόπειρα απαγωγής αναγκάζει και τις δυο γυναίκες να τραπούν σε φυγή. Τώρα, θα πρέπει να αφαιρέσουν κάποιες ζωές ή να χάσουν τις δικές τους.

Σκηνοθεσία:

Vicky Jewson

Κύριοι Ρόλοι:

Noomi Rapace … Sam Carlson

Sophie Nelisse … Zoe Tanner

Eoin Macken … Conall Sinclair

Indira Varma … Rima Hassine

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Vicky Jewson, Rupert Whitaker

Παραγωγή: Vicky Jewson, Jason Newmark, Rupert Whitaker

Μουσική: Marc Canham

Φωτογραφία: Malte Rosenfeld

Μοντάζ: Richard Smither

Σκηνικά: Luke Hull

Κοστούμια: Hayley Nebauer

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μέτρια.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: Close
  • Ελληνικός Τίτλος: Κοντά

Παραλειπόμενα

  • Ο χαρακτήρας της Σαμ έχει βασιστεί πάνω στην Jacquie Davis, μία εκ των κορυφαίων γυναικών σωματοφυλάκων στον πλανήτη, με πελάτες σαν την J.K. Rowling, τη Nicole Kidman, αλλά και μέλη της βρετανικής βασιλικής οικογένειας.
  • Η Noomi Rapace δεν χρειάστηκε κανέναν κασκαντέρ ως σωσία της για τις δύσκολες σκηνές.
  • Η ταινία πήρε διανομή αποκλειστικά μέσω της πλατφόρμας του Netflix.

Κριτικός: Νίκος Ρέντζος

Έκδοση Κειμένου: 17/2/2019

Η καλή ηθοποιός Νόομι Ραπάς προσπαθεί να πάρει στην πλάτη της την ταινία που σκηνοθέτησε η Βίκυ Τζούσον αλλά η σκηνοθέτις την προδίδει και καταλήγει να περιφέρεται σε μια ταινία που δεν ξέρει ούτε τι ηρωίδα θέλει να έχει, ούτε τι θέλει να δώσει στο θεατή. Δεν είναι ταινία δράσης, δεν είναι θρίλερ, δεν είναι δράμα. Είναι κάτι που προσπαθεί να μπλέξει όλα αυτά, χωρίς να κάνει τίποτα από αυτά σε ικανοποιητικό βαθμό.

Η Ραπάς παίζει μια σωματοφύλακα με πληγωμένο παρελθόν, προσωπικό κι επαγγελματικό, η οποία αναλαμβάνει την προστασία της κόρης ενός εκατομμυριούχου που μόλις έχει πεθάνει. Η κόρη ζει με την μητριά της, η οποία ασχολείται με τις επενδύσεις του συζύγου. Ένα σχέδιο για επένδυση στο Μαρόκο είναι αυτό που προκαλεί την αναστάτωση καθώς όλα φαίνεται να κινούνται για την κατάρριψη του και την πτώση των μετοχών της εταιρείας του μακαρίτη. Μια απόπειρα απαγωγής που αποτρέπει η σωματοφύλακας, φέρνει προστάτη και προστατευόμενο κυνηγημένους στους δρόμους του Μαρόκο, να προσπαθούν να ανακαλύψουν ποιος κρύβεται πίσω απ’ όλα αυτά.

Αργή, πάρα πολύ αργή εξέλιξη σε ένα φιλμ που φαίνεται να ξεκίνησε με άλλες προοπτικές, επιθυμώντας να γίνει ένα θρίλερ κυνηγητού και πολιτικών διαστάσεων αλλά στο δρόμο κάτι δε λειτουργεί. Πέρα από μια σκηνή έντασης, όχι πολύ καλά δοσμένη αλλά που βγαίνει μια προσπάθεια, δεν υπάρχει τίποτα άλλο που να σου προκαλεί, έστω και λίγη, αγωνία.

Το σενάριο προσπαθεί να στήσει μια ιστορία που ποντάρει στη σχέση σωματοφύλακα και προστατευόμενης αλλά δε μπορεί να τους δώσει ουσιαστικά καλούς διαλόγους κι έτσι μένει να κάνουν ότι μπορούν οι ηθοποιοί με αυτό που τους δίνεται και δυστυχώς δε μπορούν κάνουν πολλά. Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από έναν αφηγητή που δεν είναι καλός αφηγητής, που δεν έχει δομή στο λόγο του και χάνεται στους διαδρόμους της ιστορίας που θέλει να πει, προσπαθώντας να μας δώσει διάφορα στοιχεία και να κάνει την ιστορία του μεγαλύτερη και πιο ενδιαφέρουσα, πετυχαίνοντας εν τέλει ακριβώς το αντίθετο. Ακριβώς αυτό συμβαίνει και στην ταινία μας. Θέλει να μπλέξει αρκετά πράγματα, χαρακτήρες και γεγονότα, χάνοντας την ουσία.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

7 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *