Μπλε Βασίλισσα
- Μπλε Βασίλισσα
- Blue Queen
- 2017
- Ελλάδα
- Ελληνικά
- Γκανγκστερική, Δράσης, Θρίλερ, Νουάρ
- 19 Απριλίου 2018
Όλα ξεκινάνε με τη ληστεία της Μπλε Βασίλισσας, ενός από τα πολυτιμότερα διαμάντια του κόσμου, από μια ομάδα μαφιόζων που δουλεύουν για τον αδίστακτο Άγγελο. Ο Γιάννης, ένας από τους πιο έμπιστους ανθρώπους του, παροτρύνεται από τη σύζυγό του, Λένα, και συμμαχούν με τον ψυχρό εκτελεστή, Σταύρο, και προδίδει τον Άγγελο, κλέβοντάς του το δαχτυλίδι, με σκοπό να το πουλήσουν σε έναν μυστηριώδη «Αγοραστή». Ποια είναι όμως τα πραγματικά κίνητρα της Λένας; Τι κρύβει ο Σταύρος και ποιος είναι ο ρόλος του Νίκου, του φαινομενικά ήσυχου κι αμίλητου οδηγού του Άγγελου;
Σκηνοθεσία:
Αλέξανδρος Σιπσίδης
Κύριοι Ρόλοι:
Μιχάλης Οικονόμου … Γιάννης
Ράσμι Σούκουλη … Λένα
Δημήτρης Ήμελλος … Σταύρος
Γιώργος Αδαμαντιάδης … Νίκος
Φωτεινή Λεβογιάννη … Μαρία
Θέμης Πάνου … Άγγελος
Κεντρικό Επιτελείο:
Σενάριο: Δημήτρης Ευλαμπίδης, Απολλωνία Τσαντά
Παραγωγή: Αλέξανδρος Σιπσίδης
Μουσική: Αλέξανδρος Χρηστάρας
Φωτογραφία: Χριστίνα Μουμούρη
Μοντάζ: Χρήστος Γάκης
Σκηνικά: Ελευθερία Τζίβα-Πέτροβα
Κοστούμια: Ελευθερία Τζίβα-Πέτροβα
- Κυριότερη Προβολή στην Ελλάδα: Διανομή στις αίθουσες.
- Παγκόσμια Κριτική Αποδοχή (Μ.Ο.): Μέτρια.
Τίτλοι
Αυθεντικός Τίτλος: Μπλε Βασίλισσα
Διεθνής Τίτλος: Blue Queen
Εξωτερικοί Σύνδεσμοι
Κριτικός: Σταύρος Γανωτής
Έκδοση Κειμένου: 10/2/2019
Θα περίμενε κανείς το «νέο αίμα» του ελληνικού κινηματογράφου να πρόσφερε και κάτι το διαφορετικό στον βαλτωμένο από το δίπολο δράμα-κωμωδία χώρο. Και πράγματι, όντως βλέπουμε νέα ονόματα, όπως εδώ του Αλέξανδρου Σιπσίδη, να ασχολούνται με ταινίες είδους, ταινίες που αναζητούν πρότυπα εκτός Ελλάδας. Μα και σε αυτή την περίπτωση, όλα γίνονται άρπα-κόλα. Η «Μπλε Βασίλισσα» εξαντλεί όλη της την ελπιδοφόρα προοπτική της σε λίγα λεπτά επί της έναρξης και της λήξης, με το ενδιάμεσο να μην αποτελεί αυτό που θα ονομάζαμε ολοκληρωμένη δουλειά. Κάποιες έξυπνες σπίθες εδώ κι εκεί που δεν βρίσκουν στόχο, μερικές έξυπνες ατάκες, και μια γενική ιδέα που θα μπορούσε να κάνει το «μπαμ», παρουσιάζοντας όμως αφλογιστία. Όπως όμως και να έχει, δεν παύει να αναζωπυρώνεται η όλη ελπίδα για «άλλο» σινεμά κι από τα μέρη μας, κυρίως βλέποντας την τάση αυτών των δημιουργών για μοντέρνα σκηνοθετική βιρτουοζιτέ. Η συνέχεια θα δείξει.
Βαθμολογία: