Κάποιος φαίνεται ότι βρήκε το ευαίσθητο σημείο του βετεράνου, αδιάφθορου και ανένδοτου πράκτορα του FBI, Τέρι ΜακΚάλεμπ -του καλύτερου στο είδος του, να κυνηγά δηλαδή και να εντοπίζει δολοφόνους. Καθώς όμως βρίσκεται στα ίχνη του τελευταίου αντιπάλου του, ενός ψυχοπαθή δολοφόνου, τον οποίο τα ΜΜΕ έχουν βαφτίσει ως «Δολοφόνο με τον Κώδικα», ο ΜακΚάλεμπ παθαίνει καρδιακή προσβολή και αναγκάζεται να βγει πρόωρα στη σύνταξη. Δύο χρόνια αργότερα, μια γοητευτική άγνωστη του αποκαλύπτει ότι ένας δολοφόνος εμπλέκεται, κάτω από περίεργες συνθήκες, στο προσωπικό του ιατρικό ιστορικό και την ανάλυση αίματος. Τώρα, ενάντια στις συμβουλές της καρδιολόγου του και με τη βοήθεια ενός πρόθυμου φίλου, ο ΜακΚάλεμπ βάζει κυριολεκτικά τη ζωή του σε κίνδυνο, προκειμένου να εντοπίσει αυτό το μυστηριώδες πρόσωπο. Και είναι μόλις μια ανάσα μακριά από τον δολοφόνο…

Σκηνοθεσία:

Clint Eastwood

Κύριοι Ρόλοι:

Clint Eastwood … Terry McCaleb

Jeff Daniels … Jasper ‘Buddy’ Noone

Anjelica Huston … Δρ Bonnie Fox

Wanda De Jesus … Graciella Rivers

Tina Lifford … ντετέκτιβ Jaye Winston

Paul Rodriguez … ντετέκτιβ Ronaldo Arrango

Dylan Walsh … ντετέκτιβ John Waller

Igor Jijikine … Mikhail Bolotov

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Brian Helgeland

Παραγωγή: Clint Eastwood

Μουσική: Lennie Niehaus

Φωτογραφία: Tom Stern

Μοντάζ: Joel Cox

Σκηνικά: Henry Bumstead

Κοστούμια: Deborah Hopper

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Θετική.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: Blood Work
  • Ελληνικός Τίτλος: Ένοχο Αίμα

Σεναριακή Πηγή

  • Μυθιστόρημα: Blood Work του Michael Connelly.

Παραλειπόμενα

  • Γυρίστηκε μέσα σε 38 ημέρες. Και λόγω γρήγορου μοντάζ, βρέθηκε μέσα σε 4 μήνες στις αίθουσες απ’ όταν ολοκληρώθηκαν τα γυρίσματα.
  • Μέσω και άλλων δουλειών του Michael Connelly, ανήκει στο ίδιο σύμπαν χαρακτήρων με το Δικηγόρος Σκοτεινών Υποθέσεων του Brad Furman.
  • Αποτυχία στα ταμεία, με έσοδα 31,8 εκατομμύρια δολάρια έναντι μπάτζετ των 50.

Κριτικός: Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 26/4/2009

Ένα έξυπνο μυθιστόρημα από τον Μάικλ Κόνελι γίνεται ένα καλύτερο, ακόμα, σενάριο από τον Μπράιαν Χέλγκελαντ, αλλά το αναλαμβάνει ένας Κλιντ Ίστγουντ που, ευτυχώς, έχουμε πια αφήσει στο παρελθόν. Ακούγομαι υπερβολικός, και πράγματι είμαι, αλλά μια απλά στρωτή διαχείριση υλικού δεν πλησιάζει το ύψος των μεταγενέστερων δουλειών του «βρώμικου Χάρι». Η ταινία είναι ενδιαφέρουσα, οι δεύτεροι ρόλοι είναι καλοστημένοι και νουαρικοί, υπάρχει μια δόση αγωνίας, αλλά ο Ίστγουντ δεν το δουλεύει νοηματικά καθόλου. Περισσότερο δείχνει να χτίζει τον χαρακτήρα που ο ίδιος ερμηνεύει, υπερτονίζοντας τον σε σχέση με το σύνολο. Και η ειρωνεία είναι ότι πουθενά δεν κρύβεται ότι του ταιριάζει το θέμα, απλά δεν μοιάζει να το διαχειρίζεται με την απόλυτη δημιουργική σοβαρότητα που του πρέπει. Γενικά έχουμε κάτι το καλοστεκούμενο, μα και μια χαμένη ευκαιρία ως προς αυτό που η ιστορία ήταν έτοιμη να δώσει εξαρχής. Ευτυχώς, το μίνι χαλάρωμα τελείωσε με αυτό το φιλμ για τον Ίστγουντ, ίσως τον ταρακούνησε και η εμπορική αποτυχία του φιλμ, και την επόμενη χρονιά ανέβασε πολύ ψηλά τον πήχη.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

8 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.