Ο Παύλος είναι ένα γεροντοπαλίκαρο που διευθύνει μια ασφαλιστική εταιρία, στην οποία ο υπάλληλος του, ο Μανωλιός Πετυχάκης, ετοιμάζεται να παρουσιάσει την αδελφή του, Εύα, για τη θέση της γραμματέως. Ο φίλος του Παύλου, ο Τάσος, τον παροτρύνει να απαντήσει σε μια αισθηματική αγγελία, πράγμα το οποίο κάνει. Τελικά κλείνει ραντεβού στον ιππόδρομο με την κοπέλα που υπογράφει “Ρόδον του Ισπαχάν”. Το ραντεβού όμως εξελίσσεται σε καυγά…

Σκηνοθεσία:

Ντίνος Δημόπουλος

Κύριοι Ρόλοι:

Λάμπρος Κωνσταντάρας … Παύλος Κουντουράς

Μάρω Κοντού … Εύα Πετυχάκη

Άννα Μαντζουράνη … Δανάη Κουντουρά

Γιώργος Μοσχίδης … Τάσος

Βίκυ Βανίτα … Ντίνα

Γιώργος Παπαζήσης … Μανωλιός Πετυχάκης

Μίτση Κωνσταντάρα … Αγλαΐα Τουρσή

Μπάμπης Ανθόπουλος … Ζήνων Σπετσοφάης

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Λάκης Μιχαηλίδης

Παραγωγή: Κώστας Καραγιάννης, Αντώνης Καρατζόπουλος

Μουσική: Γιώργος Κατσαρός

Φωτογραφία: Στέλιος Ραμάκης

Μοντάζ: Ανδρέας Ανδρεαδάκης

Σκηνικά: Πέτρος Καπουράλης

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μη αρκούντα στοιχεία.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: Πίσω μου σ’ Έχω Σατανά
  • Διεθνής Τίτλος: Behind Me, Satan

Σεναριακή Πηγή

  • Θεατρικό: Πίσω μου σ’ Έχω Σατανά των Νίκου Τσιφόρου, Πολύβιου Βασιλειάδη.

Παραλειπόμενα

  • Στην έναρξη της ταινίας, για το διαφημιστικό υποτίθεται των ασφαλιστικών επιχειρήσεων «Το Μέλλον», εμφανίζονται ως γκεστ-σταρ οι: Ρίκα Διαλυνά, Γιάννης Βόγλης, Ξένια Καλογεροπούλου, Γιάννης Γκιωνάκης, Κώστας Βουτσάς και Γιώργος Τσιτσόπουλος.
  • Με 243.212 εισιτήρια, ήρθε στη 18η θέση ανάμεσα σε 87 ελληνικές ταινίες της σαιζόν.

Μουσικά Παραλειπόμενα

  • Η Ελένη Ροδά ερμηνεύει ζωντανά το Κοινωνία, ενώ οι αδελφές Μπρόγιερ το Υπερβολές.

Κριτικός: Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 6/12/2016

Ο Ντίνος Δημόπουλος δεν δείχνει κέφι να παράγει κάτι το καινούργιο, αλλά πετυχαίνει να κάνει μια θεατρίζουσα κομεντί από αυτές που εύκολα παρακολουθείς στην τηλεόραση. Ο Λάμπρος Κωνσταντάρας είχε και καλύτερες στιγμές, αλλά κάποιοι δεύτεροι ρόλοι είναι που κερδίζουν το «στοίχημα». Ο Γιώργος Μοσχίδης και η Άννα Ματζουράνη κλέβουν τα φώτα όταν εμφανίζονται, και παράγουν στο πλάι του Λαμπρούκου κάποιες αξιομνημόνευτες ατάκες που σε κάνουν να γελάσεις. Η Μάρω Κοντού δεν κάνει τη διαφορά, γενικά το συναισθηματικό επίπεδο του φιλμ υποβιβάζει την όλη ατμόσφαιρα, αλλά έχει την άνεση που τη χαρακτήριζε πάντα, ειδικά στο πλάι του μόνιμου κινηματογραφικού της συντρόφου εκείνης της περιόδου. Τυπικό γενικά σινεμά για τον Κωνσταντάρα, αλλά χωρίς να αποτυγχάνει στους άμεσους σκοπούς του.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

19 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *