Δεκαετία του 1960. Ο 14χρονος Τζο Μπρίνσον μετακομίζει με την οικογένεια του στη Μοντάνα. Η αλλαγή στην τοποθεσία δεν φαίνεται να βοηθά την οικογενειακή ένταση που έχει χτυπήσει κόκκινο, ιδίως μετά την ανακάλυψη του πατέρα του, ενός καθηγητή γκολφ, ότι η γυναίκα του έχει εραστή. Κι ενώ όλα αυτά μοιάζουν αρκετά για να οδηγήσουν τα πράγματα στα άκρα, η απειλή μιας επικείμενης φωτιάς δεν βοηθάει την κατάσταση να αμβλυνθεί.
Σκηνοθεσία:
Paul Dano
Κύριοι Ρόλοι:
Ed Oxenbould … Joe Brinson
Carey Mulligan … Jeanette Brinson
Jake Gyllenhaal … Jerry Brinson
Bill Camp … Warren Miller
Zoe Margaret Colletti … Ruth-Ann
Κεντρικό Επιτελείο:
Σενάριο: Paul Dano, Zoe Kazan
Παραγωγή: Paul Dano, Andrew Duncan, Jake Gyllenhaal, Riva Marker, Oren Moverman, Ann Ruark, Alex Saks
Μουσική: David Lang
Φωτογραφία: Diego Garcia
Μοντάζ: Louise Ford, Matthew Hannam
Σκηνικά: Akin McKenzie
Κοστούμια: Amanda Ford
Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Θετική.
Τίτλοι
- Αυθεντικός Τίτλος: Wildlife
- Ελληνικός Τίτλος: Άγρια Ζωή
Σεναριακή Πηγή
- Μυθιστόρημα: Wildlife του Richard Ford.
Κύριες Διακρίσεις
- Καλύτερη ταινία στο φεστιβάλ του Τορίνο.
Παραλειπόμενα
- Ντεμπούτο στη σκηνοθεσία για τον ηθοποιό Paul Dano.
- Η ταινία αφιερώθηκε στη μνήμη του συνθέτη Johann Johannsson, που έφυγε από τη ζωή τον Φλεβάρη του 2018.
Κριτικός: Σταύρος Γανωτής
Έκδοση Κειμένου: 14/6/2019
Ως ηθοποιός, ο Πολ Ντέινο χαρακτηρίζονταν από τις πολύ καλές επιλογές ρόλων του, χωρίς αυτό να προμήνυε ότι έκρυβε μέσα του έναν τόσο μεστό σκηνοθέτη. Με ατόφια την προσήλωση του στο ανεξάρτητο αμερικανικό σινεμά, πετυχαίνει να κάνει μια τόσο ήρεμη ιστορία να κοχλάζει από ένταση. Δεν είναι τόσο στο ότι πετυχαίνει να μας πείσει πάνω στη σημαντικότητα του στόρι, όσο στο ότι γνωρίζει τον καλύτερο ανά πλάνο τρόπο να στήνει την κάμερα του, και να αναπαράγει κάποιες πανέμορφες εικόνες, συμβατές πάντα με τα συναισθήματα των ηρώων του. Δεν θα πετύχει διάνα με την επιλογή του νεαρού Εντ Όξενμπουλντ, αλλά έχει έναν ισχυρό Τζέικ Τζίλενχααλ και μια οσκαρικής απόδοσης Κάρι Μάλιγκαν. Ένα φιλμ που διεισδύει μέσα σου, και ακόμα κι αν δεν έχει αυτό το κάτι που θα σου μείνει από την αφηγούμενη ιστορία, χαράζεται για τα καλά εν είδει εικόνων.
Βαθμολογία: