
Επικίνδυνη Συμμορία
- The Bad Batch
- 2016
- ΗΠΑ
- Αγγλικά
- Αισθηματική, Δράσης, Επιστημονικής Φαντασίας, Θρίλερ, Μαύρη Κωμωδία, Τρόμου
Ο κόσμος έχει πλέον καταστραφεί και το Τέξας είναι μια απέραντη έρημος. Εκεί περιφέρεται μια κοπέλα, η Αρλέν, αλλά στην περιοχή υπάρχει και μια ομάδα κανιβάλων. Ένας από αυτούς, ο Μαϊάμι Μαν, θα καταφέρει να την αιχμαλωτίσει. Αλλά επειδή ξεχνάει τον βασικό κανόνα που λέει «να μην παίζεις με το φαΐ σου», ο Μαϊάμι ερωτεύεται την Άρλεν.
Σκηνοθεσία:
Ana Lily Amirpour
Κύριοι Ρόλοι:
Suki Waterhouse … Arlen
Jason Momoa … Miami Man
Keanu Reeves … The Dream
Jim Carrey … ο ερημίτης
Yolonda Ross … Maria
Giovanni Ribisi … Bobby
Jayda Fink … Honey
Diego Luna … Jimmy
Κεντρικό Επιτελείο:
Σενάριο: Ana Lily Amirpour
Παραγωγή: Danny Gabai, Sina Sayyah
Φωτογραφία: Lyle Vincent
Μοντάζ: Alex O’Flinn
Σκηνικά: Brandon Tonner-Connolly
Κοστούμια: Natalie O’Brien
Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μέτρια.
Τίτλοι
- Αυθεντικός Τίτλος: The Bad Batch
- Ελληνικός Τίτλος: Επικίνδυνη Συμμορία
Κύριες Διακρίσεις
- Συμμετοχή στο διαγωνιστικό τμήμα του φεστιβάλ Βενετίας. Ειδικό βραβείο επιτροπής.
Παραλειπόμενα
- Γυρισμένο μέσα σε 28 ημέρες.
- Όλα τα γυρίσματα έγιναν σε υπαίθριους χώρους της Καλιφόρνιας, και υπό συνθήκες υψηλών θερμοκρασιών.
- Η σκηνοθέτιδα ήθελε μονάχα πρακτικά εφέ, κρατώντας συνεχώς σε εγρήγορση τον εξπέρ επικεφαλής των εφέ μακιγιάζ, Tony Gardner.
- Πρώτος ρόλος για τον Jim Carrey στον οποίο δεν λέει ούτε μία λέξη.
- Ενώ είχε ένα κόστος 6 εκατομμυρίων δολαρίων, οι εισπράξεις έπιασαν πάτο: 201 χιλιάδες δολάρια.
Κριτικός: Σταύρος Γανωτής
Έκδοση Κειμένου: 26/8/2018
Εάν η Άνα Λίλι Αμιρπούρ είχε να παραθέσει ένα κάτω κείμενο ισάξιο με την επιφάνεια που προβάλει, θα μιλούσαμε ήδη για την κορυφαία ελπίδα της έβδομης τέχνης. Σε έναν ανακατεμένο συνδυασμό σινεφιλισμού και κινηματογράφου νέα γενιάς, η βρετανή σκηνοθέτιδα πετυχαίνει πλήρη έλεγχο πάνω σε κάτι που θα μπορούσε να είναι ασύδοτο, κάτι που εύκολα θα μπορούσε να παρεκτραπεί είτε στο κιτς, είτε στο «δήθεν». Ο δυστοπικός της κόσμος έχει μια μοναδικότητα, παρότι μοιάζει σε σημεία με άλλες ταινίες αναφοράς. Μα αντί να συγκεντρώνει όλα αυτά τα υλικά για κάτι το φιλοσοφικά γεμάτο, οδεύει κατευθείαν στην επανάπαυση του cult χαρακτηρισμού. Ούτε λίγο ούτε πολύ, τα πάντα είναι στην επιφάνεια. Τέρπουν το μάτι, αλλά όχι την ψυχή. Αφήνουν εικόνες να θυμάσαι όταν έπειτα πέφτεις στο κρεββάτι σου, αλλά καμία που να βοηθήσει σε κάποιον διαλογισμό σου. Μια ποιήτρια μιας «εικονικής γενιάς»;
Βαθμολογία: