
Εκδίκηση με Στυλ
- Going in Style
- 2017
- ΗΠΑ
- Αγγλικά
- Αστυνομική, Κωμωδία
- 22 Ιουνίου 2017
Οι Γουίλι, Τζο και Αλ αποφασίζουν να πάνε κόντρα στα στερεότυπα της συνταξιοδότησης και να ξεστρατίσουν για πρώτη φορά στη ζωή τους, όταν τα χρήματα των συντάξεων τους θα χαθούν, απόρροια εταιρικής κακοδιαχείρισης. Απελπισμένοι να ανταπεξέλθουν στις οικονομικές και οικογενειακές τους υποχρεώσεις, οι τρεις φίλοι θα ριψοκινδυνέψουν τα πάντα, προκειμένου να απαντήσουν µε το ίδιο νόμισμα στην τράπεζα που έφαγε τα χρήματα τους.
Σκηνοθεσία:
Zach Braff
Κύριοι Ρόλοι:
Michael Caine … Joe Harding
Morgan Freeman … Willie Davis
Alan Arkin … Albert Garner
Matt Dillon … πράκτορας Arlen Hamer
Ann-Margret … Annie Santori
Christopher Lloyd … Milton Kupchak
Joey King … Brooklyn Harding
John Ortiz … Jesus Garcia
Josh Pais … Chuck Lofton
Kenan Thompson … Keith Schonfeld
Siobhan Fallon Hogan … Mitzi
Κεντρικό Επιτελείο:
Σενάριο: Theodore Melfi
Παραγωγή: Donald De Line
Μουσική: Rob Simonsen
Φωτογραφία: Rodney Charters
Μοντάζ: Myron Kerstein
Σκηνικά: Anne Ross
Κοστούμια: Gary Jones
Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μέτρια.
Τίτλοι
- Αυθεντικός Τίτλος: Going in Style
- Ελληνικός Τίτλος: Εκδίκηση με Στυλ
Άμεσοι Σύνδεσμοι
- Ληστές για Κλάματα (1979)
Σεναριακή Πηγή
- Στόρι: Ληστές για Κλάματα του Edward Cannon.
Παραλειπόμενα
- Αρχικά προορίζονταν να το σκηνοθετήσει ο Don Scardino, κι έπειτα ο σεναριογράφος Theodore Melfi.
- Ο Dustin Hoffman ήταν σε συζητήσεις για να πάρει τον ρόλο που πήγε στον Alan Arkin.
- Ο Tony Bill, γνωστός ηθοποιός αλλά και παραγωγός της ορίτζιναλ ταινίας του 1978, συμμετέχει κι εδώ από το team της παραγωγής.
- Κόστισε μόλις 24 εκατομμύρια δολάρια, εισπράττοντας από τα ταμεία 84,9.
Κριτικός: Σταύρος Γανωτής
Έκδοση Κειμένου: 22/6/2017
Επειδή μιλάμε για ριμέικ, η προσοχή πέφτει πάνω στον τρόπο που θα έρχονταν μια ταινία του 1979 στο σήμερα. Ο Zach Braff έχει στα χέρια του ένα καλά μεταλλαγμένο σενάριο ως προς αυτό, τουλάχιστον όσον αφορά τα γενικά. Οι τρεις γηραιοί του ήρωες δεν θέλουν πλέον να σπάσουν την ανία τους, αλλά να τραυματίσουν το σύστημα που πρώτο τους λάβωσε. Έξυπνη μεταλλαγή, μια και μιλάμε για περίοδο κρίσης, αλλά ο Braff δεν είναι Martin Brest, και η διαχείριση του υλικού του είναι σαφέστατα κατώτερη. Η ταινία σε σχέση με το ορίτζιναλ έχει χάσει τη γοητεία του σκοτεινού, κυρίως πάνω στη μορφολογία των χαρακτήρων. Φαντάζει περίεργο, αλλά εκείνη η ταινία ήταν πιο σατιρική από τη σημερινή. Μα όχι, ευτυχώς, σε σημείο απόρριψης του έργου του Braff.
Κι αυτό επειδή οι τρεις πρωταγωνιστές έχουν απάνω τους τόσα καντάρια ερμηνευτικής ευφυίας, που δεν θα μπορούσε να συμβεί το αντίθετο. Και οι τρεις, δε, μοιάζουν σαν το καλό κρασί που γίνεται καλύτερο με τα χρόνια, ειδικά στην περίπτωση του Freeman (θα λέγαμε και του Michael Caine, αλλά αυτός ήταν δέκα αστέρων από τα πολύ νιάτα του). Βέβαια, η εξέλιξη της πλοκής έρχεται μεν ως ένα καλοπροαίρετο συνονθύλευμα από ένα σωρό heist-ταινιών που έχουμε αγαπήσει (ακόμα και σε τεχνικές λεπτομέρειες), αλλά δυστυχώς είναι άτολμη και θυμίζει στα περισσότερα σημεία τις σύγχρονες παραγωγές συνταγής που τείνουν να μας κουράσουν απελπιστικά. Έτσι έρχεται κι ένα φινάλε που ελάχιστα προσθέτει ως προς μια θετική εικόνα, χωρίς όμως να έχει σωριάσει μια καλή γενικά διάθεση.
Συγκεντρωτικά, δεν θα σας αποτρέπαμε να παρακολουθήσετε αυτή την υπέροχη τριπλέτα εν δράσει, απλά αν υποθετικά παίζονταν κάπου παραδίπλα το φιλμ του 1979, φοβάμαι ότι θα σας σπρώχναμε με το ζόρι να στρίψετε προς τα εκεί…
Βαθμολογία: