Η Λόρα είναι μια δημοφιλής φοιτήτρια που ζει μια συνηθισμένη φοιτητική ζωή, μοιράζοντας τη με τους φίλους της στο Facebook. Όταν θα αποδεχθεί ένα αίτημα φιλίας από μια μοναχική κοπέλα στην τάξη της, τη Μαρίνα, χωρίς να το θέλει, θα θέσει σε κίνηση μια τρομακτική κατάρα. Η Μαρίνα πεθαίνει ξαφνικά, αλλά η σελίδα της στο Facebook συνεχίζει να παρενοχλεί τη Λόρα και τους φίλους της. Πολύ σύντομα, η online παρενόχληση τους γίνεται πραγματικός κίνδυνος για τις ζωές τους. Όταν, ένας μετά τον άλλο, οι φίλοι της αρχίζουν να παθαίνουν φρικιαστικά ατυχήματα, η Λόρα αποφασίζει να λύσει το μυστήριο της κατάρας, πριν το κακό που την καταδιώκει σκοτώσει εκείνη κι όλους τους αγαπημένους της ανθρώπους.

Σκηνοθεσία:

Simon Verhoeven

Κύριοι Ρόλοι:

Alycia Debnam-Carey … Laura Woodson

William Moseley … Tyler McCormick

Connor Paolo … Kobe

Brit Morgan … Olivia Mathison

Brooke Markham … Isabel

Sean Marquette … Gustavo Garcia

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Matthew Ballen, Philip Koch, Simon Verhoeven

Παραγωγή: Quirin Berg, Max Wiedemann

Μουσική: Gary Go, Martin Todsharow

Φωτογραφία: Jo Heim

Μοντάζ: Denis Bachter, Tom Seil

Σκηνικά: Sylvain Gingras, Tommy Stark

Κοστούμια: Wolfgang Ender, Reza Levy

 

  • Κυριότερη Προβολή στην Ελλάδα: Διανομή στις αίθουσες.
  • Παγκόσμια Κριτική Αποδοχή (Μ.Ο.): Αρνητική.

Τίτλοι

Αυθεντικός Τίτλος: Friend Request

Ελληνικός Τίτλος: Friend Request

Εναλλακτικός Τίτλος: Unfriend

Παραλειπόμενα

  • Δεν έχει άμεση σχέση με το παρόμοιας θεματικής Unfriended του 2014. Και μια και στη Γερμανία εκείνη η ταινία ονομάστηκε Unknown User, η εν λόγω βγήκε εκεί με τον τίτλο Unfriend, που προορίζονταν στην αρχή ως επίσημος.
  • Παρότι η ταινία είναι γερμανική μιλάει την αγγλική γλώσσα, μια και το καστ ως επί το πλείστον είναι αγγλόφωνο.

Εξωτερικοί Σύνδεσμοι

Κριτικός: Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 5/5/2016

Ως πρώτη σκέψη, ο γερμανός Simon Verhoeven μοιάζει να έχει κατά νου να κάνει κάτι που ο κορεσμένος οπαδός των θρίλερ δεν έχει ξαναδεί πέρα από το Unfriended. Όχι κάτι κλασικό, επ’ ουδενί δεν σκέφτεται προς αυτή την κατεύθυνση, αλλά κάτι το μοντέρνο. Τι πιο λογικό λοιπόν από το να στραφεί στον χώρο του ίντερνετ και να προσπαθήσει να τον ενσωματώσει όσο γίνεται πιο πρακτικά μέσα στην πλοκή του. Τα τεράστιο όμως πρόβλημα εμπίπτει από το γεγονός ότι ο γεννημένος στο Μόναχο σκηνοθέτης έχει την ιδέα, αλλά δεν έχει την ικανότητα να την υλοποιήσει. Ενσωματώνει μικρά «κόλπα» στην εικόνα του, πασχίζει να παρουσιάσει τον νέο του σήμερα ως έχει (κι όχι όπως τον βλέπουμε συχνά στο Χόλιγουντ), αλλά όταν πηγαίνει να υπηρετήσει τον όρο «θρίλερ», κάπου έχει χάσει την μπάλα.

Εδώ όλα τα έχουμε ξαναδεί. Και πάλι έχουμε το κλασικό πλέον «σκηνή προς σκηνή είναι από αλλού», και πάλι μια όμορφη πρωταγωνίστρια είναι σε κίνδυνο, και πάλι το σενάριο έχει πάρει τον δρόμο ενός βασικού άξονα που έχει κοπιαριστεί ήδη πολλές φορές. Αλλά η ταινία πάσχει κι από ατμόσφαιρα. Σαν ο σκηνοθέτης να μην έχει τον απόλυτο έλεγχο του τεχνικού επιτελείου (πρώτη διεθνή του προσπάθεια, βλέπετε), και ο τρόμος (που υπονοείται ότι θα έρθει) μετατρέπεται σε απλό θρίλερ. Την επιμέρους πλοκή μάλλον αδιάφορη θα την πεις κι αυτή, και είναι κρίμα γιατί ένα φιλότιμο να μην γίνει μία ακόμα κακή ταινία του είδους, φαίνεται να υπάρχει. Όχι, μετά από αυτή την ταινία, κανείς δεν θα φοβηθεί να χρησιμοποιήσει και πάλι τα social-media…

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

11 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *