Η Κέιτ και ο Τζάστν περιμένουν το πρώτο τους παιδί. Είναι και οι δύο πάνω από 30, πετυχημένοι και κρατιούνται οικονομικά. Όλα στην επιφάνεια μοιάζουν τέλεια, αλλά η Κέιτ ζει με βαθιούς φόβους για τη δίαιτα της, αλλά και την ικανότητα της να αγαπήσει αυτό που έχει μέσα της. Μια ημέρα, ένα άλλο ζευγάρι, ο Τζον και η Τερέσα, μετακομίζουν στο από κάτω τους διαμέρισμα. Γίνονται «οι αποκάτω», οι οποίοι επίσης περιμένουν μωρό. Αντίθετα με την Κέιτ, η Τερέσα είναι γεμάτη χαρά στην προοπτική της μητρότητας. Η εγκυμοσύνη φέρει τις δύο γυναίκες κοντά, καθώς η Κέιτ μαγεύεται από τη νοοτροπία της νέας της φίλης. Μέχρι που ένα βράδυ ένα μεταξύ τους δείπνο αρχίζει να αποκαλύπτει ότι και με τους «αποκάτω» τα πράγματα δεν είναι όπως δείχνουν.

Σκηνοθεσία:

David Farr

Κύριοι Ρόλοι:

Clemence Poesy … Kate

David Morrissey … Jon

Stephen Campbell Moore … Justin

Laura Birn … Theresa

Deborah Findlay … Tessa

Anna Madeley … Abi

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: David Farr

Παραγωγή: Nikki Parrott

Μουσική: Adem Ilhan

Φωτογραφία: Ed Rutherford

Μοντάζ: Chris Wyatt

Σκηνικά: Francesca Di Mottola

Κοστούμια: Sarah Blenkinsop

 

  • Κυριότερη Προβολή στην Ελλάδα: Τηλεόραση.
  • Παγκόσμια Κριτική Αποδοχή (Μ.Ο.): Θετική.

Τίτλοι

Αυθεντικός Τίτλος: The Ones Below

Ελληνικός Τίτλος: Οι Από Κάτω

Παραλειπόμενα

  • Κόστισε μόλις 3,7 εκατομμύρια δολάρια, αλλά έβγαλε 42,9.

Εξωτερικοί Σύνδεσμοι

Κριτικός: Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 15/10/2017

Έχουμε ένα θριλερικό σενάριο που εκτός από το φινάλε, δεν παρέχει ιδιαίτερα πράγματα. Είναι ακόμα ένας επίγονος του κόσμου του Πολάνσκι και του Χίτσκοκ, από αυτούς που κάπου βαρεθήκαμε να παρακολουθούμε να ακμάζουν και να απογοητεύουν κατά τη δεκαετία του 1980 και αρχές των 1990. Αλλά εδώ είναι Βρετανία, κι εντέλει ως προς αυτό γίνεται η διαφορά. Όχι πως κάνει κάτι εξαιρετικά δύσκολο ή ευρεσιτεχνικό, αλλά ο Ντέιβιντ Φαρ πετυχαίνει με αρκετή οικονομία επί του υλικού του να κατασκευάζει μια κλιμακούμενη ταινία αγωνίας. Είναι αλήθεια ότι υπάρχουν σημεία που ίσως ακόμα και να προκαλέσουν μια κούραση στον θεατή, αλλά γενικά μπαίνει κανείς στο κόλπο του εφιαλτικού κόσμου των ηρώων. Δεν υποκύπτει ποτέ και στους εύκολους εντυπωσιασμούς, δεν δανείζεται στοιχεία από τον «εμπορικό» τρόμο, και έτσι, ήσυχα-ήσυχα, σε κερδίζει.

Βαθμολογία:


>>>>>>>>> Συνολικές Επισκέψεις: 213 || Επισκέψεις Βδομάδας: 1

Γκαλερι φωτογραφιων

12 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.