Ο Χρόνης εργάζεται σε εταιρία, ο πρόεδρος της οποίας είναι ένας σοβαροφανής, φοβερά ηθικολόγος άνθρωπος, που έχει τη γνώμη ότι οι υπάλληλοί του πρέπει να ακολουθούν τα δικά του πρότυπα ζωής και αντίληψης. Κάποια μέρα, η αδελφή του Χρόνη, η Εύα, διοργανώνει πάρτι σπίτι της (το… to know us better) και καλεί τον Αιμίλιο, τον γιο του προέδρου. Ανάμεσά τους αναπτύσσεται ένα φλογερό ειδύλλιο. Την άλλη μέρα ο πρόεδρος κάνει αυστηρές παρατηρήσεις στον Χρόνη, που δεν περιμένει τίποτα άλλο πια από την απόλυσή του.

Σκηνοθεσία:

Γιάννης Δαλιανίδης

Κύριοι Ρόλοι:

Χρόνης Εξαρχάκος … Χρόνης Βαρνής

Νόρα Βαλσάμη … Εύα Βαρνή

Γιάννης Μιχαλόπουλος … Μίλτος Κλαδαράς

Σπύρος Καλογήρου … Πλούταρχος Βαρνής

Κατερίνα Γιουλάκη … Τούλα Βαρνή

Λευτέρης Βουρνάς … Αιμίλιος Κλαδαράς

Καίτη Ιμπροχώρη … Λίτσα

Βασίλης Τσιβιλίκας … Μιχάλης Ψαρέλης

Δώρα Φύτιζα … Κική Βαρνή

Ειρήνη Κουμαριανού … Αρίστη Βαρνή

Νάσος Κεδράκας … Θρασύβουλος Τραγανόπουλος

Στράτος Παχής … Κος Γαλανόπουλος

Νικόλ Κοκκίνου … η φίλη της Εύας

Γιάννης Πουλόπουλος … τραγουδιστής

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Γιάννης Δαλιανίδης

Παραγωγή: Φιλοποίμην Φίνος

Μουσική: Μίμης Πλέσσας

Φωτογραφία: Νίκος Γαρδέλης

Μοντάζ: Πέτρος Λύκας

Σκηνικά: Μάρκος Ζέρβας

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μη αρκούντα στοιχεία.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: Ο Κατεργάρης
  • Διεθνής Τίτλος: The Dodger
  • Εναλλακτικός Τίτλος: Πάρτι για Νέους

Σεναριακή Πηγή

  • Θεατρικό: Πάρτυ για Δύο των Νίκου Τσιφόρου, Πολύβιου Βασιλειάδη.

Παραλειπόμενα

  • Τελευταία ασπρόμαυρη παραγωγή της Φίνος Φιλμ και η μοναδική της εταιρίας με πρωταγωνιστή τον Χρόνη Εξαρχάκο.
  • Από εδώ προέρχεται η “λέξη” αζμπέτε (από το to know us better), που γεννιέται μέσα από την έλλειψη γνώσεων των ηρώων στα αγγλικά.
  • Με 157.614 εισιτήρια, ήρθε στην 38η θέση ανάμεσα σε 87 ελληνικές ταινίες της σαιζόν.

Μουσικά Παραλειπόμενα

  • Ο Γιάννης Πουλόπουλος ερμηνεύει ζωντανά το Ποια Νύχτα σ’ Έκλεψε, σε μουσική Μίμη Πλέσσα και στίχους Λευτέρη Παπαδόπουλου.

Γκαλερι φωτογραφιων

18 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

5 Σχόλια

  1. Μανώλης 8 Μαΐου 2023

    Άλλο παραλειπόμενο, ότι η ταινία είναι σπάνιο -πιθανώς μοναδικό- παράδειγμα ταινίας που γυρίστηκε με δύο μηχανές λήψης ταυτόχρονα.

    1. Σταύρος Γανωτής 8 Μαΐου 2023

      Μανώλη μου, χαιρετώ! Εάν μου βρεις μια έγκυρη πηγή να το προσυπογράφει, ναι είναι ένα τρίβια που θα επιβάλλονταν να το προσθέσουμε. Λογικά από βιβλιογραφία, μια και δεν υπάρχει τίποτα στο νετ πάνω σε αυτό πέρα από μια στιγμιαία αναφορά, που όμως είναι ανώνυμη και ελεγχόμενη.

      1. Ανώνυμος 23 Ιουνίου 2024

        Δεν το είδα από καμμία πηγή. Με τα μάτια μου το είδα παρακολουθώντας την ταινία. Αν προσέξει κανείς, θα δει ότι πολλές σκηνές δεν είναι μονταρισμένες, αλλά τα πλάνα εναλλάσσονται με ακρίβεια. Σαν να γυρίστηκαν δηλαδή με δύο κάμερες, ένα γενικό πλάνο και ένα κοντινό.

        1. Σταύρος Γανωτής 23 Ιουνίου 2024

          Καλησπέρα!!! Δεν αμφισβητείται το ότι γυρίστηκε με δύο κάμερες (πράγματι φαίνεται), αλλά το πόσο σπάνιο ή μοναδικό ήταν αυτό στο ελληνικό σινεμά μέχρι τη συγκεκριμένη στιγμή. Εκεί χρειάζεται η πηγή. Και μόνο όμως που υπάρχει εδώ ως σχόλιο σου, είναι από μόνο του μια πληροφορία που αρμόζει να υπάρχει στη σελίδα της ταινίας.

          1. Μανώλης 14 Σεπτεμβρίου 2024

            Εϊναι πολύ σπάνιο και μάλιστα έχω δει και την άποψη ότι αν γυρίζεται έτσι μια ταινία, δεν είναι κινηματογράφος! Μία άλλη φορά που το έχω παρατηρήσει είναι στην ταινία "Εν ονόματι του νόμου" στην σκηνή του δικαστηρίου, όταν αν θυμάμαι καλά η Βαλσάμη έχει καταθέσει, αλλά παραμένει στο βήμα του μάρτυρα και ο Καζάκος απολογείται! Εντάξει, Φώσκολος. Όμως είναι εντελώς περιστασιακό και δεν αφορά όλη την ταινία. Πιθανώς δεν υπήρχε ο χρόνος για αντίθετη λήψη, υπήρχε όμως η δυνατότητα να μπει δεύτερη μηχανή.