Ένας καπετάνιος αλιευτικού, που έχει αποσυρθεί σε ένα μικρό νησί της Καραϊβικής, θα έρθει αντιμέτωπος με το σκοτεινό παρελθόν του που έρχεται για να τον στοιχειώσει και να τον εγκλωβίσει σε μια νέα πραγματικότητα που δεν είναι αυτό που δείχνει.

Σκηνοθεσία:

Steven Knight

Κύριοι Ρόλοι:

Matthew McConaughey … Baker Dill

Anne Hathaway … Karen Zariakas

Diane Lane … Constance

Jason Clarke … Frank Zariakas

Djimon Hounsou … Duke

Jeremy Strong … Reid Miller

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Steven Knight

Παραγωγή: Guy Heeley, Steven Knight, Greg Shapiro

Μουσική: Benjamin Wallfisch

Φωτογραφία: Jess Hall

Μοντάζ: Laura Jennings

Σκηνικά: Andrew McAlpine

Κοστούμια: Danny Glicker

 

  • Κυριότερη Προβολή στην Ελλάδα: Διανομή στις αίθουσες.
  • Παγκόσμια Κριτική Αποδοχή (Μ.Ο.): Μέτρια.

Τίτλοι

Αυθεντικός Τίτλος: Serenity

Ελληνικός Τίτλος: Το Νησί της Αποπλάνησης

Παραλειπόμενα

  • Η Uma Thurman ήταν αρχικά να παίξει τον ρόλο που πήγε στην Diane Lane. Αποχώρησε η ίδια λόγω άλλων υποχρεώσεων.
  • Η ιστορία διαδραματίζεται σε κάποιο φανταστικό, τροπικό μέρος, το Πλίμουθ. Η ομάδα παραγωγής επισκέφθηκε διάφορα τροπικά μέρη όπως τα νησιά των Βερμούδων, τη Δομινικανή Δημοκρατία, τα Φίτζι, αλλά μόλις ο σκηνοθέτης έφτασε στον Μαυρίκιο ήξερε ότι είχε φτάσει στο Πλίμουθ. Αυτή είναι και η μεγαλύτερης κλίμακας ταινίας που γυρίστηκε ποτέ στο συγκεκριμένο νησί.

Εξωτερικοί Σύνδεσμοι

Κριτικός: Δημήτρης Κωνσταντίνου-Hautecoeur

Έκδοση Κειμένου: 23/1/2019

Μετά από το «Locke», ένα one-man-show πείραμα που στέφθηκε με επιτυχία χάρη στον μινιμαλισμό, την απλότητα και τον ρεαλισμό του, ο βρετανός Stephen Knight (σεναριογράφος του «Βρώμικα Όμορφα Πράγματα» και του τηλεοπτικού «Peaky Blinders») κάνει εδώ στροφή 180 μοιρών: μετακομίζει στο Χόλιγουντ και το γυρνάει στον μαξιμαλισμό, τη σεναριακή περιπλοκότητα και την κινηματογραφική επιτήδευση. Δίχως αντίσταση απέναντι στη Χολιγουντιανή αισθητική της μπλοκμπαστερίζουσας υπερδραματοποίησης, των βαρύγδουπων διαλόγων-ανταλλαγής τσιτάτων και της μουσικής επένδυσης ως δραματική «πατερίτσα», ο Knight δυστυχώς επιδεικνύει λίγη προσωπική άποψη στη διαχείριση ενός προϊόντος προοριζόμενου για ευρεία εμπορική κατανάλωση.

Η ιστορία διαθέτει, στην πραγματικότητα, μια εσωτερικότητα πιο σοφιστικέ αφηγήσεων. Σταδιακά, αποκαλύπτει πως στην καρδιά της κρύβεται μια ενδιαφέρουσα κι ομολογουμένως πρωτότυπη ιδέα, μια ψυχολογική αλληγορία σε ένα εξπρεσιονιστικό, «καουφμανίζον» σύμπαν. Κι αν τούτη η ιδέα αφήνει υποσχέσεις μιας ουσιωδέστερης προσέγγισης πάνω στο λεπτό θέμα της οικιακής βίας (που όσο είναι κινηματογραφικά χιλιοειπωμένο, άλλο τόσο του λείπουν οι πραγματικά ευαίσθητες απεικονίσεις), η χολιγουντιανά επιτηδευμένη οδός που ακολουθεί ο Knight δεν την τιμά. Από τη διάχυτη, εν μέρει εσκεμμένα, υπερβολή σε κάθε επίπεδο (ερμηνείες, κάμερα, μοντάζ, sound design) μέχρι την αφόρητη σοβαροφάνεια, από τις αμπελοφιλοσοφικές στα όρια παρωδίας ατάκες μέχρι την ακραία μελοδραματικότητα κι από τις περιττά περίπλοκες λεπτομέρειες της πλοκής μέχρι την αμετροεπή επεξηγηματικότητα προς εύκολη μαζική πέψη, η επιτήδευση του φιλμ δυστυχώς επισκιάζει την ενδιαφέρουσα καλλιτεχνική σύλληψη που αχνοφαίνεται κάπου βαθιά στον (χολιγουντιανά πολύχρωμο) ορίζοντα.

Βαθμολογία:


Συνολικές επισκέψεις: 1.248 || Επισκέψεις Βδομάδας: 6

Γκαλερι φωτογραφιων

13 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.