O Στου Σέπαρντ, ένας επιτυχημένος ατζέντης καλλιτεχνών, είναι εξίσου ανειλικρινής στην προσωπική του ζωή, όπως και στη δουλειά του. Κάθε μέρα, την ίδια ακριβώς ώρα, μπαίνει σ’ έναν τηλεφωνικό θάλαμο της Νέας Υόρκης και τηλεφωνεί στην ερωμένη του, Πάμελα, ούτως ώστε να μην μπορεί να εντοπίσει το τηλεφώνημα η γυναίκα του, Κέλι. Η σημερινή, όμως, παύει να είναι μια ακόμη συνηθισμένη μέρα για τον Στου, όταν το τηλέφωνο του θαλάμου χτυπάει ξαφνικά κι εκείνος αποφασίζει να το σηκώσει. Στην άλλη άκρη της γραμμής βρίσκεται ένας μυστηριώδης άντρας, που φαίνεται να γνωρίζει τα πάντα για τη ζωή του, και ο οποίος τον προειδοποιεί ότι τον σημαδεύει με το υψηλής τεχνολογίας όπλο του. Εάν ο Στου τολμήσει να κατεβάσει το ακουστικό, ο άγνωστος είναι αποφασισμένος να πατήσει τη σκανδάλη. Το κόκκινο φωτάκι λέιζερ που τον σημαδεύει δείχνει πως ο δολοφόνος μάλλον δεν αστειεύεται.

Σκηνοθεσία:

Joel Schumacher

Κύριοι Ρόλοι:

Colin Farrell … Stuart ‘Stu’ Shepard

Kiefer Sutherland … ο άντρας στο τηλέφωνο

Forest Whitaker … αστυνόμος Ed Ramey

Radha Mitchell … Kelly Shepard

Katie Holmes … Pamela McFadden

Paula Jai Parker … Felicia

Ben Foster … Big Q

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Larry Cohen

Παραγωγή: Gil Netter, David Zucker

Μουσική: Harry Gregson-Williams

Φωτογραφία: Matthew Libatique

Μοντάζ: Mark Stevens

Σκηνικά: Andrew Laws

Κοστούμια: Daniel Orlandi

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μέτρια.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: Phone Booth
  • Ελληνικός Τίτλος: Τηλε-Φονικός Θάλαμος
  • Εναλλακτικός Τίτλος: Τηλε… Φονικός Θάλαμος [Home Cinema]

Παραλειπόμενα

  • Τη δεκαετία του 1960, ο Larry Cohen είχε μιλήσει για το στόρι του στον Alfred Hitchcock. Εκείνος το βρήκε αρεστό, αλλά δεν κατάφεραν να βγάλουν ποτέ μια πλοκή ικανή να τραβήξει για ολόκληρη την ταινία.
  • Η παραγωγή καθυστέρησε να ξεκινήσει γυρίσματα λόγω του περιστατικού συνεχόμενων πυροβολισμών στο Μέριλαντ, όπου δέκα άνθρωποι βρήκαν τον θάνατο. Το τραγικό γεγονός πήγε πίσω και την έξοδο της ταινίας στις αίθουσες.
  • Γυρίστηκε σε μόλις 12 ημέρες, με συμπεριλαμβανόμενες τις επαναληπτικές λήψεις.
  • Όπως και στην τηλεοπτική σειρά 24, πάλι με τον Kiefer Sutherland, η χρονική διάρκεια του φιλμ είναι σε ζωντανό χρόνο σε σχέση με τα γεγονότα που βλέπουμε.
  • Ο Jim Carrey ήταν ο αρχικός Στου, αλλά προτίμησε να αποχωρήσει.
  • Ο Jared Leto είχε ένα πέρασμα ως Μπομπ, αλλά αυτό κόπηκε στο μοντάζ.

Κριτικός: Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 6/1/2009

Κλειστοφοβική ταινία (αν και σε ανοιχτό πεδίο) συνεχής έντασης, με μόνιμο ντεκόρ έναν δημόσιο τηλεφωνικό θάλαμο. Ο συμβολισμός αμαρτωλού ενώπιον του Θεού είναι ολοφάνερος, αν και η ταινία ενδιαφέρεται περισσότερο για την εξέλιξη του σασπένς. Γενικά, υπάρχουν περίπου εξήντα λεπτά που μπορούν να σας προσφέρουν συγκίνηση και σταθερό ενδιαφέρον, χωρίς να χρειάζεται να πάρετε τις σινε-ενοχές σας μαζί. Και το ταλέντο του Τζόελ Σουμάχερ γίνεται φανερό και παραπέμπει περίεργα στον Άλφρεντ Χίτσκοκ, ενώ ο Κόλιν Φάρελ παίρνει με άνεση όλο το έργο πάνω του. Αν κάτι χαλάει το γενικά καλό κλίμα, είναι το γεγονός πως έχουμε μια mainstream παραγωγή, ενώ η ταινία προσανατολίζονταν ορθότερα για cult. Κι από την άλλη, πάνω που αρχίζεις να «χαίρεσαι», το έργο τελειώνει…

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

11 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *