Σε μια πολυκατοικία σε δύο διπλανά διαμερίσματα, κατοικούν δύο άντρες στο ένα και δύο γυναίκες στο άλλο. Στην πραγματικότητα πρόκειται για δύο ανδρόγυνα που ζουν κατ’ αυτό τον τρόπο γιατί οι γυναίκες είναι αεροσυνοδοί και η εταιρεία τους δεν τους επιτρέπει τον γάμο. Μια απόπειρα αεροπειρατείας θα δώσει τη λύση, επιτρέποντας στις δύο γυναίκες να παραιτηθούν χωρίς να δεχθούν καίριο πλήγμα τα οικονομικά τους και να ζήσουν την οικογενειακή ευτυχία που λαχταρούν.

Σκηνοθεσία:

Κώστας Καραγιάννης

Κύριοι Ρόλοι:

Κώστας Βουτσάς … Στέφανος Δρακάκης

Νίκος Ρίζος … Φάνης Φουρλής

Καίτη Παπανίκα … Μυρτώ Σγουρού-Δρακάκη

Γιάννης Βογιατζής … καπετάν Δρακάκης

Έλια Καλλιγεράκη … Τατιάνα Φουρλή

Μαρίκα Κρεββατά … Λουκία Σγουρού

Έλσα Ρίζου … Κα Μποσταντζή

Σταύρος Ξενίδης … Μισέλ Σαραντίδης

Νίκος Κυριακίδης … Άγγελος Ρόνγκας

Ρίτα Μπενσουσάν … Μάρτζορυ Λόντου

Ανδρέας Φιλιππίδης … ραδιοεκφωνητής (φωνή)

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Ασημάκης Γιαλαμάς, Κώστας Πρετεντέρης

Παραγωγή: Κώστας Καραγιάννης, Κώστας Καρατζόπουλος

Φωτογραφία: Βασίλης Βασιλειάδης

Μοντάζ: Ανδρέας Ανδρεαδάκης

Σκηνικά: Πέτρος Καπουράλης

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μη αρκούντα στοιχεία.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: Ένας Τρελλός Τρελλός Αεροπειρατής
  • Διεθνής Τίτλος: One Crazy, Crazy Skyjacker
  • Εναλλακτικός Τίτλος: Ένας Τρελός Τρελός Αεροπειρατής

Σεναριακή Πηγή

  • Θεατρικό: Πετάει, Πετάει των Κώστα Πρετεντέρη, Ασημάκη Γιαλαμά.

Παραλειπόμενα

  • Κόβοντας 116.465 εισιτήρια, ήρθε στη 17η θέση ανάμεσα σε 64 ελληνικές ταινίες της σαιζόν.

Κριτικός: Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 29/5/2016

Θεατρικού τύπου κομεντί, που παρεμβάλει μία σκηνή αεροπειρατείας (ήταν της «μόδας» εκείνη την εποχή), έτσι, για να χρυσώσει το κινηματογραφικό χάπι. Ο Κώστας Καραγιάννης μοιάζει απλά να στήνει μια κάμερα, και να περιμένει από τον Κώστα Βουτσά να τραβήξει κουπί. Αλλά ούτε αυτός είναι σε μεγάλη φόρμα, ούτε ο Γιάννης Βογιατζής και κυρίως ο Νίκος Ρίζος δίνουν τις σπουδαίες βοήθειες. Και σίγουρα, το θηλυκό δίδυμο Καίτη Παπανίκα-Έλια Καλλιγεράκη προσφέρει μονάχα εμφανισιακά, παρά κωμικά. Και γενικά η κωμωδία δεν βγαίνει εδώ νικητής, αφού περισσότερο έχουμε μια χαλαρή σάτιρα υπέρ της γυναικείας χειραφέτησης, με αρκετές σκηνές να κυλούν μάλλον ανιαρά κι αδιάφορα. Ίσως το πιο χαρούμενο μέρος του φιλμ να είναι η technicolor φωτογραφία, που εκμεταλλεύεται το για τότε μοντέρνα διακοσμημένο δωμάτιο, στο οποίο εξελίσσεται σχεδόν ολάκερο το έργο.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

20 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *