Ο Χάρβεϊ ζει στη Νέα Υόρκη και εργάζεται ως συνθέτης μουσικής για τηλεοπτικά σποτ. Απειλείται όμως με απόλυση από το αφεντικό του, ο οποίος του δίνει μια τελευταία ευκαιρία για να τα καταφέρει εντός ορισμένης προθεσμίας. Μετά από αυτό, ο Χάρβεϊ ταξιδεύει στο Λονδίνο το σαββατοκύριακο για να παραστεί στον γάμο της κόρης του, αλλά υπόσχεται να γυρίσει Δευτέρα πρωί για μια σημαντική συνάντηση. Φτάνοντας στο Λονδίνο, διαπιστώνει ότι η κόρη του επέλεξε τον πατριό της ως το άτομο που θα τη συνοδέψει στην εκκλησία. Προσπαθεί να κρύψει την απογοήτευσή του και φεύγει για το αεροδρόμιο πριν από τη δεξίωση του γάμου. Χάνει όμως την πτήση του και ταυτόχρονα τη δουλειά του. Απελπισμένος πλέον καταλήγει στο μπαρ του αεροδρομίου, όπου συναντά την Κέιτ, μια 40χρονη υπάλληλο της εθνικής στατιστικής υπηρεσίας, που δεν έχει ελεύθερο χρόνο παρά για τα ατελείωτα τηλεφωνήματα που δέχεται από την μητέρα της. Η αμοιβαία συμπάθεια που δημιουργείται θα καταλήξει σε μια ιδιαίτερη σχέση που θα μεταμορφώσει τη μονότονη ζωή και των δυο.

Σκηνοθεσία:

Joel Hopkins

Κύριοι Ρόλοι:

Dustin Hoffman … Harvey Shine

Emma Thompson … Kate Walker

Eileen Atkins … Maggie Walker

Kathy Baker … Jean

Liane Balaban … Susan Shine

James Brolin … Brian

Richard Schiff … Marvin

Daniel Lapaine … Scott Wright

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Joel Hopkins

Παραγωγή: Tim Perell, Nicola Usborne

Μουσική: Dickon Hinchliffe

Φωτογραφία: John de Borman

Μοντάζ: Robin Sales

Σκηνικά: Jon Henson

Κοστούμια: Natalie Ward

 

  • Κυριότερη Προβολή στην Ελλάδα: Διανομή στις αίθουσες.
  • Παγκόσμια Κριτική Αποδοχή (Μ.Ο.): Μέτρια.

Τίτλοι

Αυθεντικός Τίτλος: Last Chance Harvey

Ελληνικός Τίτλος: Η Τελευταία Ευκαιρία

Κύριες Διακρίσεις

  • Υποψήφιο για Χρυσή Σφαίρα πρώτου αντρικού ρόλου (Dustin Hoffman) σε κωμωδία/μιούζικαλ, και πρώτου γυναικείου ρόλου (Emma Thompson) στην ίδια κατηγορία.

Παραλειπόμενα

  • Ο Joel Hopkins προώθησε το σενάριο στην Emma Thompson, κι αυτή άμεσα του πρότεινε να προσεγγίσει και τον Hoffman, με τον οποίο επεδίωκε να συνεργαστεί εκ νέου μετά το 2006. Αυτός έδωσε το οκ, με την προϋπόθεση πως θα είχαν την ευκαιρία σε κάποιες σκηνές να αυτοσχεδιάσουν.

Εξωτερικοί Σύνδεσμοι

Κριτικός: Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 3/7/2009

Η δεύτερη ταινία του Joel Hopkins δεν δίνει τόσα πολλά. Δεν έχει σπινθηροβόλο σενάριο, δεν γίνεται πουθενά το «μπαμ» που θα σε διεγείρει. Ακόμα και για αισθηματικό δράμα είναι πολύ στρωτό. Κι όμως… Αυτά που σου δίνει στα δίνει με όλη του την καρδιά και με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Χρόνια ολόκληρα αναζητούσα τέτοια ιδανική χημεία ανάμεσα σε ζευγάρι πρωταγωνιστών. Ο Dustin Hoffman και η Emma Thompson δεν πετυχαίνουν δύο φοβερές ερμηνείες, αλλά μία…

Το στόρι του έργου είναι μια απορρόφηση του παλιού Love Affair (ή An Affair to Remember, αν προτιμάτε). Δύο παντελώς άγνωστοι γνωρίζονται και ερωτεύονται μέσω της σύζευξης και της αντίθεσης των προσωπικοτήτων τους και της κουλτούρας τους. Όμως, αντίθετα με τα έργα που ανέφερα, εδώ έχουμε την έσχατη ευκαιρία και των δυο για έρωτα. Ο Hopkins σκηνοθετεί με αξιοζήλευτη σταθερότητα και κυρίως ωριμότητα το αποκορύφωμα δύο ζωών, ακόμα και την ύστατη τους στιγμή. Οι χαρακτήρες των δύο ηρώων είναι ορθάνοιχτοι σε εμάς, κι όμως σοφά η Thompson παρατηρεί στο φινάλε ότι «δεν γνωριζόμαστε καθόλου». Η ταινία θα μιλούσε με άνεση σε όλες τις ηλικίες, αλλά η ηλικία των δύο μεγάλων ερμηνευτών είναι απαγορευτική για κάποιες από τις μικρότερες. Αντίθετα, ένας ώριμος άνθρωπος θα τη λατρέψει και ίσως είναι η ταινία που του έλειπε για να αναθεωρήσει πολλά πράγματα που τον αφορούν.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

11 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *