Ο μεγαλύτερος μυστικός πράκτορας του πλανήτη, ο Τζακ Άργουιν, είναι αντιμέτωπος με την πλέον προκλητική υπόθεση της μακράς του καριέρας. Αλλά η απειλή του τέλους του κόσμου όπως τον ξέρουμε πρέπει να περιμένει, αφού ο Τζακ πρέπει πρώτα να εκπαιδεύσει τον μαθημένο στα κόλπα του δρόμου ανιψιό του, Γκάρι, ώστε αυτός να γίνει ο διάδοχος του στην υπηρεσία. Την ίδια στιγμή, διάσημοι απαγάγονται, μια ολόκληρη πόλη δολοφονείται και ένα σκοτεινό μυστικό τυλίγει τη βουνοκορφή του Έβερεστ. Το πρακτορικό δίδυμο ανακαλύπτει τι συνδέει όλα αυτά, αλλά αυτό έχει και το τίμημα του και κανείς γύρω τους δεν είναι άξιος εμπιστοσύνης.

Σκηνοθεσία:

Matthew Vaughn

Κύριοι Ρόλοι:

Taron Egerton … Gary ‘Eggsy’ Unwin

Colin Firth … Harry Hart/Galahad

Samuel L. Jackson … Richmond Valentine

Mark Strong … Merlin

Michael Caine … Chester King/Arthur

Sophie Cookson … Roxanne ‘Roxy’ Morton/Lancelot

Sofia Boutella … Gazelle

Samantha Womack … Michelle Unwin

Geoff Bell … Dean Baker

Edward Holcroft … Charles ‘Charlie’ Hesketh

Mark Hamill … καθηγητής James Arnold

Jack Davenport … James Spencer/Lancelot

Hanna Alstrom … πριγκίπισσα Tilde

Bjorn Floberg … πρωθυπουργός Morten Lindstrom

Ralph Ineson … αστυνόμος

Corey Johnson … θρησκευτικός ηγέτης

Velibor Topic … μπράβος

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Jane Goldman, Matthew Vaughn

Παραγωγή: Adam Bohling, David Reid, Matthew Vaughn

Μουσική: Henry Jackman, Matthew Margeson

Φωτογραφία: George Richmond

Μοντάζ: Eddie Hamilton, Jon Harris

Σκηνικά: Paul Kirby

Κοστούμια: Arianne Phillips

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Θετική.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: Kingsman: The Secret Service
  • Ελληνικός Τίτλος: Kingsman: Η Μυστική Υπηρεσία

Άμεσοι Σύνδεσμοι

Σεναριακή Πηγή

  • Σειρά κόμικς: Kingsman των Mark Millar, Dave Gibbons.

Παραλειπόμενα

  • Βασίζεται σε σειρά κόμικ βιβλίων της Marvel Comics. Το πρώτο εκδόθηκε τον Απρίλιο του 2012.
  • Όλη η ιδέα ξεκίνησε μέσα από μια κουβέντα σε μπαρ ανάμεσα στους Mark Millar και Matthew Vaughn με θέμα τις κατασκοπικές ταινίες, και το πώς αυτές έχουν σοβαρέψει υπερβολικά μέσα από την πάροδο του χρόνου.
  • Ο Matthew Vaughn χρειάστηκε να αφήσει τη σκηνοθεσία του X-Men: Ημέρες ενός Ξεχασμένου Μέλλοντος για χάρη αυτού του σχεδίου, κάτι που κατονόμασε ως σκληρή απόφαση.
  • Ο χαρακτήρας του Mark Hamill στα κόμικς λέγεται… Mark Hamill, κάτι που ώθησε τους παραγωγούς και στο συγκεκριμένο κάστινγκ.
  • Ο βασικός ρόλος προσφέρθηκε στον Aaron Taylor-Johnson, αλλά αυτός τον απέρριψε.
  • Emma Watson και Bella Heathcote ήταν υποψήφιες για τον κεντρικό γυναικείο ρόλο.
  • Αρχικά, τον ρόλο του κακού αναφέρθηκε ότι θα τον έχει ο Leonardo DiCaprio, αν και ο Vaughn αργότερα το διέψευσε και μάλιστα λέγοντας ότι ο DiCaprio ήταν τόσο κοντά στον ρόλο όσο ήταν εκείνος στο να γίνει πάπας.
  • Ο Samuel L. Jackson ικανοποίησε παίρνοντας τον ρόλο εδώ το όνειρο του να παίξει τον κακό κάποτε σε ταινία Τζέιμς Μποντ.
  • Ενώ οι φήμες ήθελαν κάμεο από τους Adele, Elton John, Lady Gaga και David Beckham, για κανέναν από αυτούς δεν αποδείχτηκε αληθινή.
  • Πολύ υψηλές οι εισπράξεις, φτάνοντας στα 414,4 εκατομμύρια δολάρια. Το φιλμ κόστισε 94.

Μουσικά Παραλειπόμενα

  • Πρώτα είχε ανακοινωθεί το όνομα του Gary Barlow για τη μουσική σύνθεση.

Κριτικός: Χάρης Καλογερόπουλος

Έκδοση Κειμένου: 10/2/2015

Μια αγγλική μυστική υπηρεσία εκπαιδεύει νέους πράκτορες, ενώ ένας πάμπλουτος επιστήμονας, οικολόγος και τρελός, έχει αποφασίσει ότι ο υπερπληθυσμός είναι μάστιγα και ότι η ανθρωπότητα πρέπει στο μεγαλύτερο μέρος της να αφανιστεί για το καλό του πλανήτη. Ο νεαρός νεοσύλλεκτος Γκάρι, του οποίου ο πατέρας είχε θυσιαστεί στο καθήκον, σώζοντας τη ζωή του υπ` αριθμόν 1 πράκτορα της υπηρεσίας, μαζί με μια άξια επίσης νεοσύλλεκτη και βέβαια με τη βοήθεια του βετεράνου, θα προσπαθήσουν να σώσουν την ανθρωπότητα. Το στόρι είναι και πάλι από κόμικ σειρά των Ντέιβ Γκίμπονς («Watchmen») και Μαρκ Μίλαρ («Kick-Ass»).

Μετά τα τόσο επιτυχημένα «Kick-Ass» και «X-Men: Η Πρώτη Γενιά», δεν είχα αμφιβολία ότι ο Μάθιου Βον θα μας έδινε κάτι καλό. Ο Βον έχει πιάσει έναν σφυγμό που τον βρίσκεις δύσκολα. Στο πεδίο της σύγχρονης περιπέτειας, άλλοι το ρίχνουν στη φαντασμαγορία και τη δράση-για τη δράση, άλλοι το μπολιάζουν με στοχασμούς και δράματα. Μια χαρά είναι και τα έπη του Νόλαν και τα νέα δραματικά θρίλερ του Μποντ. Αλλά είναι μεγαλύτερη μαγκιά να καταπιάνεσαι με την παλιά, παραμυθένια, αφελή φιλολογία των φιλμ αλά Τζέιμς Μποντ και να παράγεις κάτι που έχει ψυχή και σε νοιάζει. Να παρωδείς με τακτ το υλικό και ταυτόχρονα να παίρνεις στα σοβαρά, αλλά όχι με σοβαροφάνεια, τους ήρωες. Να σου κλείνουν το μάτι με αναφορές, αλλά και να σε κάνουν ξανά έφηβο που «θες να τα καταφέρει το παλικάρι». Η δράση, το θρίλερ υποτάσσεται στο στιλ, στην κομψότητα (όπως επί Σον Κόνερι), η πλοκή είναι διάφανη χωρίς μπερδέματα ώστε να μοιάζει σοφιστικέ. Και προπάντων, το σενάριο είναι απαλλαγμένο απ` τον βαρετό αμερικανικό διδακτισμό (Σούπερμαν, Σπάιντερ-μαν κ.λπ.) περί καλού και κακού. Εδώ, οι ήρωες μας μάχονται τον τρελό, όχι ακριβώς γιατί είναι τα καλά παιδιά, αλλά γιατί είναι, ή προσπαθούν να γίνουν, τζέντλεμεν, πράγμα που μας πηγαίνει στο «η αισθητική είναι η ηθική του μέλλοντος».

Ο νεαρός ηθοποιός Τάρον Έγκερτον δείχνει να έχει αυτό το κάτι του ήρωα-αντιήρωα, του παιδιού που προσπαθεί, ο Κόλιν Φερθ έρχεται γάντι στον ρόλο του ψύχραιμου πράκτορα, ο Σάμιουελ Τζάκσον μας δίνει έναν «εναλλακτικό» τρελό που δεν αντιγράφει κανένα πρότυπο και η μουσικός, χορεύτρια και ηθοποιός Σοφία Μπουτέλα είναι μια αποκάλυψη του styling. Ακόμα κι αν το φιλμ ξεχαστεί με το πέρασμα του χρόνου, δεν θα ξεχαστεί (όπως δεν ξεχάστηκε το χρυσό κορίτσι στον Χρυσοδάκτυλο) η πανέμορφη κοπέλα βοηθός του τρελού, που μάχεται αλά wuxia χρησιμοποιώντας ως όπλο προσθετικά πόδια -περίπου, καμπύλες λάμες παραολυμπιακών αγώνων. Αλλά και απλά περπατώντας με αυτά, είναι τόσο θελκτική που ξεχνάς και τις ωραιότερες γάμπες.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

15 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.