Η χήρα γιατρός Τες Κόλμαν και η δεκαπεντάχρονη κόρη της, Άννα, δεν συμφωνούν σε τίποτα και κυρίως στους άντρες. Ένα βράδυ Πέμπτης, η αντιπάθεια της Άννας για τον μέλλοντα σύζυγο της Τες οδηγεί σε έναν ομηρικό καυγά. Πάνω στον θυμό τους, οι δυο γυναίκες εύχονται να αλλάξουν θέσεις. Ένα μαγικό μπέρδεμα… και η ευχή τους πραγματοποιείται: το επόμενο πρωί θα βρει τη μια στο σώμα της άλλης. Καθώς η Τες πρόκειται να παντρευτεί το Σάββατο, αναζητούν επειγόντως τρόπο να ξαναβρούν τον κανονικό εαυτό τους.

Σκηνοθεσία:

Mark Waters

Κύριοι Ρόλοι:

Jamie Lee Curtis … Δρ Tess Coleman

Lindsay Lohan … Anna Coleman

Harold Gould … παππούς Alan

Mark Harmon … Ryan

Chad Michael Murray … Jake

Stephen Tobolowsky … Elton Bates

Ryan Malgarini … Harry Coleman

Christina Vidal … Maddie

Haley Hudson … Peg

Rosalind Chao … Pei-Pei

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Heather Hach, Leslie Dixon

Παραγωγή: Andrew Gunn

Μουσική: Rolfe Kent

Φωτογραφία: Oliver Wood

Μοντάζ: Bruce Green

Σκηνικά: Cary White

Κοστούμια: Genevieve Tyrrell

 

  • Κυριότερη Προβολή στην Ελλάδα: Διανομή στις αίθουσες.
  • Παγκόσμια Κριτική Αποδοχή (Μ.Ο.): Θετική.

Τίτλοι

Αυθεντικός Τίτλος: Freaky Friday

Ελληνικός Τίτλος: Απίστευτη Παρασκευή

Άμεσοι Σύνδεσμοι

Απίστευτη Παρασκευή (1976)

Σεναριακή Πηγή

  • Μυθιστόρημα: Freaky Friday της Mary Rodgers.

Κύριες Διακρίσεις

  • Υποψήφιο για Χρυσή Σφαίρα πρώτου γυναικείου ρόλου (Jamie Lee Curtis) σε κωμωδία/μιούζικαλ.

Παραλειπόμενα

  • Δεύτερη εκδοχή του παιδικού μυθιστορήματος του 1972, μετά το ομότιτλο φιλμ του 1976 με τη μικρή τότε Jodie Foster. Σύνδεσμος ανάμεσα στις δύο ταινίες είναι ο Marc McClure, που στο ορίτζιναλ ήταν το φλερτ της Άναμπελ, ενώ εδώ έχει ένα πέρασμα ως διανομέας πίτσας. Υπάρχουν ακόμα δύο ριμέικ εκδοχές, αλλά για τη μικρή οθόνη (1995 και 2018).
  • Τον ρόλο της μητέρας τον είχε αρχικά η Annette Bening, αλλά την τελευταία στιγμή αποχώρησε για άγνωστους λόγους, και βρέθηκε άμεσα η Jamie Lee Curtis.
  • Ο παραγωγός Andrew Gunn έλπιζε ότι η Jodie Foster θα δέχονταν να παίξει, αυτή τη φορά τον ρόλο της Τες. Εκείνη όμως απέρριψε την προσφορά, πιστεύοντας ότι η νέα της εμφάνιση στο ίδιο πρότζεκτ θα τραβούσε την προσοχή από τα υπόλοιπα στοιχεία του φιλμ.
  • Η Kelly Osbourne, κόρη του διάσημου Ozzy, αναγκάστηκε να αφήσει τον ρόλο της Μάντι, όταν η μητέρα της διαγνώστηκε με καρκίνο.

Μουσικά Παραλειπόμενα

  • Η Lohan ηχογράφησε το μόνο ορίτζιναλ τραγούδι της ταινίας, το Ultimate, που βγήκε και σε σινγκλ.

Εξωτερικοί Σύνδεσμοι

Κριτικός: Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 16/2/2009

Όταν είχε βγει το 1976 η αυθεντική ταινία με τη μικρούλα Τζούντι Φόστερ, το θέμα της ανταλλαγής ταυτότητας ανάμεσα σε παιδί-γονέα δεν ήταν ακόμα εξαντλημένο. Μάλιστα άνοιξε μια μίνι-μόδα στα 1980 με ταινίες όπως το Like Father Like Son και το Big. Στα 2000 πλέον, η Ντίσνεϊ προτίμησε να μην ανανεώσει τη μυθολογία, και ο Γουότερς δεν κάνει πολλές ουσιαστικές αλλαγές από το πρωτότυπο. Όμως, προς τιμή του, δεν πέφτει ποιοτικά κάτω από εκείνο, που δεν ήταν και κλασικό, και παρουσιάζει μια ταινία ευπρεπή ως προς τις προθέσεις της και ελαφρώς διασκεδαστική. Δεν αποφεύγονται κάποιοι χαζο-μοντερνισμοί, όπως η μουσική παρεμβολή, αλλά κυρίως η Λίντσεϊ Λόχαν -και αυτό είναι είδηση- είναι αληθινά καλή για τον συγκεκριμένο ρόλο. Μάλιστα, υποσκιάζει την έμπειρη Τζέιμι Λι Κέρτις και αδίκως οι Χρυσές Σφαίρες προτίμησαν το «σίγουρο» από το νέο στις υποψηφιότητες τους (να κι το φυσιολογικό θα ήταν να μην προτιμήσουν κανένα). Ανοιχτή και σε κάθε φύλο, αφού δεν επιμένει σε ένα κοριτσίστικο δόγμα, όπως κάνουν πολλές παραγωγές της Ντίσνεϊ.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

18 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.