
Fantasy Island
- Fantasy Island
- 2020
- ΗΠΑ
- Αγγλικά
- Θρίλερ, Μαύρη Κωμωδία, Μεταφυσικό Θρίλερ, Τρόμου, Φαντασίας
Σ’ ένα πολυτελές αλλά απομακρυσμένο θέρετρο, ο αινιγματικός Κος Ρορκ κάνει τις πιο κρυφές επιθυμίες των τυχερών επισκεπτών του πραγματικότητα. Αλλά όταν οι φαντασιώσεις γίνονται εφιάλτες, οι φιλοξενούμενοι θα πρέπει να λύσουν το μυστήριο του νησιού για να μπορέσουν να δραπετεύσουν από αυτό ζωντανοί.
Σκηνοθεσία:
Jeff Wadlow
Κύριοι Ρόλοι:
Michael Pena … Κος Roarke
Lucy Hale … Melanie
Maggie Q … Elena
Austin Stowell … Randall
Portia Doubleday … Sonja
Jimmy O. Yang … Brax
Ryan Hansen … Bradley
Michael Rooker … Morgan
Charlotte McKinney … Aphrodite
Parisa Fitz-Henley … Julia
Robbie Jones … Rocklin
Kim Coates … Devil Face
Κεντρικό Επιτελείο:
Σενάριο: Jillian Jacobs, Christopher Roach, Jeff Wadlow
Παραγωγή: Jason Blum, Marc Toberoff, Jeff Wadlow
Μουσική: Bear McCreary
Φωτογραφία: Toby Oliver
Μοντάζ: Sean Albertson
Σκηνικά: Marc Fisichella
Κοστούμια: Lisa Norcia
Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Αρνητική.
Τίτλοι
- Αυθεντικός Τίτλος: Fantasy Island
- Ελληνικός Τίτλος: Fantasy Island
Σεναριακή Πηγή
- Τηλεοπτική σειρά (χαρακτήρες): Fantasy Island (1977) του Gene Levitt.
Παραλειπόμενα
- Μια νέα ανάγνωση πάνω στη γνωστή και cult σειρά της δεκαετίας του 1970, που περιγράφηκε από τους δημιουργούς ως μια μίξη από Westworld και Το Μικρό Σπίτι στο Δάσος.
- Ο Dave Bautista ήταν στο αρχικά ανακοινωμένο καστ.
- Τα γυρίσματα έγιναν στα νησιά Φίτζι.
- Λόγω του αρκετά χαμηλού του κόστους (7 εκ. δολάρια), οι εισπράξεις των 49 εκατομμυρίων δολαρίων ήταν αρκετές για να χαροποιήσουν την Blumhouse Productions. Από την άλλη, όμως, οι κριτικές ήταν αρνητικότατες, και συνοδεύτηκαν από πέντε υποψηφιότητες στα Χρυσά Βατόμουρα.
Μουσικά Παραλειπόμενα
- Ο Matthew Margeson αντικαταστάθηκε την τελευταία στιγμή από τη σύνθεση του σκορ.
- Στους τίτλους τέλους ακούγεται το Don’t Wish Your Life Away με τον Jared Lee, που κυκλοφόρησε και σε σινγκλ.
Κριτικός: Σταύρος Γανωτής
Έκδοση Κειμένου: 3/5/2020
Η μόνη λέξη που θα μπορούσε απόλυτα να χαρακτηρίσει τη νέα προσπάθεια του Jeff Wadlow να μην ασχοληθεί με ένα πιο ταιριαστό για εκείνον επάγγελμα, είναι «βαρετή». Πολύ βαρετή, κιόλας. Σε σημείο να πηγαίνουν πίσω όλα τα μικρά ή μεγαλύτερα ελαττώματα ενός ακόμα φιλμ που τραβάει από τα μαλλιά τη σύνδεση του με έναν πιασάρικο τίτλο από τα παλιά, μπας και κάνει καριέρα.
Δεν έχει νόημα να προβούμε σε συγκρίσεις με το ορίτζιναλ, μια και τα πολλά χρόνια που παρεμβλήθηκαν, μας κάνουν να μην περιμένουμε κάτι που να μοιάζει με ριμέικ ή άμεση αναφορά. Έτσι κι αλλιώς, δεν είμαστε σε κανένα φανταστικό νησί, αλλά βρισκόμαστε στον πλανήτη της Blumhouse Productions, που έχει αναγάγει το θρίλερ σε κινηματογραφικό σούπερ-μάρκετ, δίχως απαιτήσεις ποιότητας επί των προϊόντων της. Η λογική είναι να ανήκουν όλα τα φιλμ της σε μια σφαίρα που να καλύπτει τους φίλους τους σύγχρονου τρόμου, κι από εκεί και πέρα ό,τι βρέξει ας κατεβάσει…
Όλα ξεκινάνε με τα γνώριμα μοτίβα, που θέλουν μια παρέα χαρακτηριστικών τύπων διαφόρων φύλων και φυλών να ωθούνται ως πρόβατα επί σφαγής σε ένα σκηνικό που να περιέχει όμορφα κορμιά, γραφική βία, ελεγχόμενο χαβαλέ και ανεγκέφαλες ατάκες. Και πάλι, όμως, οι φαν αυτό θα το προσπεράσουν, μια και δεν θα ήταν καν εδώ αν δεν το ανέχονταν το όλο ντέζα-βου. Μπαίνουμε λοιπόν πλέον σε ένα παιχνίδι άπλετης φαντασίας, όπου οι κανόνες δεν έχουν καμία σημασία, σε σημείο να μην ελέγχεται καν το σενάριο για παρατυπίες. Ακριβώς όμως επειδή γρήγορα οι κανόνες έχουν απασφαλιστεί, τίποτα δεν προκαλεί εντύπωση. Επιπλέον με αυτό, τίποτα δεν είναι ούτως ή άλλως εντυπωσιακό, με την πλοκή να θυμίζει ερασιτεχνικό βίντεο παρέας. Ούτε αγωνία, ούτε κανείς νοιάζεται για κάποιος από τους ήρωες, ούτε καν λίγος τρόμος για το θεαθήναι.
Όσοι έχουν διατηρήσει την παραμικρή απορία περί του πώς θα τελειώσει όλο αυτό, θα γίνουν μάρτυρες ενός σωρού ανατροπών, που πέφτουν με τέτοιο ρυθμό που καταντάνε ρουτίνα. Κι αφού όλα τελειώνουν και λέμε ένα μεγάλο «ουφ» που ήρθε σε πέρας ο χαμένος μας χρόνος, πέφτει το μοναδικό καλό ανέκδοτο: πάμε για σίκουελ! Κάπως έτσι, το σούπερ-μάρκετ ταινιών περιμένει την κίνηση στα ταμεία του καταστήματος, για να δει αν έπιασε καλή μπάζα, εμπαίζοντας τη νοημοσύνη των πελατών. Κι εμείς μένουμε να αναρωτιόμαστε αν όλες οι ταινίες ήταν έτσι, μήπως θα έπρεπε να αναθεωρηθεί η ορολογία από έβδομη τέχνη, σε προϊόν προς κατανάλωση…
Βαθμολογία: