Ο Θανάσης είναι ένας δημοφιλής κωμικός του θεάτρου και της τηλεόρασης με μεγάλη αδυναμία στις γυναίκες. Είναι χωρισμένος και βλέπει τον 15χρονο γιο του, τον Αντώνη, μόνο κάθε Σάββατο. Το συγκεκριμένο Σάββατο είναι ιδιαίτερο τόσο για τον πατέρα, όσο και για τον γιο. Ο πατέρας έχει να αντιμετωπίσει μια σειρά από συναισθηματικά και επαγγελματικά προβλήματα, και ο γιος έχει να κανονίσει το πρώτο του ερωτικό ραντεβού. Θα μπορέσουν να βρουν ένα κοινό σημείο επαφής ή, ως συνήθως, θ’ αφήσουν τα σπουδαία για το επόμενο Σάββατο;

Σκηνοθεσία:

Βασίλης Βαφέας

Κύριοι Ρόλοι:

Κώστας Βουτσάς … Θανάσης Πάλλας

Νίκος Πουρσανίδης … Αντώνης Πάλλας

Ελευθερία Βιδάκη … Ρίτα

Περικλής Καρακωνστάντογλου … Φίλιππας

Ναταλία Καποδίστρια … Λευκή

Νικολέτα Νεφέλη … Κική

Άννα Μακράκη … η πρώην του Θανάση

Δημήτρης Κοτζιάς … Τζέισον

Ρήγας Αξελός … ο πατέρας της Λευκής

Αθηνά Μαυρομάτη … ηθοποιός

Στέλιος Παύλου … ιδιοκτήτης καφετέριας

Χριστίνα Κουτσουδάκη … κυρα-Πόπη

Γιώργος Γιαννούτσος … Αλέκος

Ελεάνα Ταχιάου … Ξένη

Elena Mirtchofska … Ελένη

Άλκης Ζερβός … πατέρας

Άννα Παϊταζή … η γιαγιά

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Βασίλης Βαφέας

Παραγωγή: Βασίλης Βαφέας, Κωστής Γκίκας

Μουσική: Μιχάλης Χριστοδουλίδης

Φωτογραφία: Κωστής Γκίκας

Μοντάζ: Κώστας Ιορδανίδης

Σκηνικά: Ιουλία Σταυρίδου

Κοστούμια: Ιουλία Σταυρίδου

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μέτρια.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: Κάθε Σάββατο
  • Διεθνής Τίτλος: Every Saturday

Παραλειπόμενα

  • Εμπνευσμένο από το Όπως σας Αρέσει του William Shakespeare.
  • Τρίτη αλλά και έσχατη κινηματογραφική ταινία για την Ελευθερία Βιδάκη, που το 2004 έφυγε νέα από τη ζωή.

Κριτικός: Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 20/7/2009

Τον Κώστα Βουτσά, μαλώστε με, αλλά ποτέ δεν τον σεβάστηκα για τις ένδοξες ημέρες των 1960-70. Πλάι, όμως, στον Βασίλη Βαφέα, με αρχή τον Έρωτα του Οδυσσέα (1984), είναι άλλος ηθοποιός. Η κωμική του υφή είναι αλληλένδετη με μια δραματουργία γνήσιου λαϊκού Έλληνα, κι αυτό που έμοιαζε με φάρσα είναι μια κωμωδία της ύπαρξης. Το Κάθε Σάββατο δεν είναι από τις καλύτερες ταινίες του Βαφέα, ίσως επειδή σεναριακά δεν δένει απόλυτα. Παρέχει, όμως, έναν απολαυστικό Κώστα Βουτσά, μια περίτεχνη σκηνοθετική γραμμή και τη σουρεαλιστική πραγματικότητα που ζούμε. Προσέξτε και τον μικρό Νίκο Πουρσανίδη, που το 2004 επιλέγηκε από τον Θόδωρο Αγγελόπουλο για το πρώτο μέρος της τριλογίας του, διόλου τυχαία.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

11 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *