Αγάπης Δίλημμα
- Charlie St. Cloud
- The Death and Life of Charlie St. Cloud
- 2010
- ΗΠΑ
- Αγγλικά
- Αισθηματική, Δραματική, Φαντασίας
Ο Τσάρλι καταβάλλεται ψυχολογικά από τον θάνατο του νεότερου αδελφού του, και πιάνει δουλειά στο νεκροταφείο που εκείνος θάφτηκε για να είναι κοντά. Κάθε βράδυ, ο Τσάρλι επικοινωνεί με τον αδελφό του, αλλά όταν μια κοπέλα μπαίνει στη ζωή του, πρέπει να αποφασίσει να κάνει ένα βήμα μπρος με τη ζωή του.
Σκηνοθεσία:
Burr Steers
Κύριοι Ρόλοι:
Zac Efron … Charlie St. Cloud
Charlie Tahan … Sam St. Cloud
Amanda Crew … Tess Carroll
Kim Basinger … Claire St. Cloud
Ray Liotta … Florio Ferrente
Augustus Prew … Alistair Woolley
Donal Logue … Tink Weatherbee
Dave Franco … Timothy Patrick Sullivan
Κεντρικό Επιτελείο:
Σενάριο: Craig Pearce, Lewis Colick
Παραγωγή: Marc Platt
Μουσική: Rolfe Kent
Φωτογραφία: Enrique Chediak
Μοντάζ: Padraic McKinley
Σκηνικά: Ida Random
Κοστούμια: Denise Wingate
- Κυριότερη Προβολή στην Ελλάδα: Home Cinema.
- Παγκόσμια Κριτική Αποδοχή (Μ.Ο.): Μέτρια.
Τίτλοι
Αυθεντικός Τίτλος: Charlie St. Cloud
Ελληνικός Τίτλος: Αγάπης Δίλημμα
Διεθνής Εναλλακτικός Τίτλος: The Death and Life of Charlie St. Cloud [Μεγ. Βρετανία]
Σεναριακή Πηγή
- Μυθιστόρημα: The Death and Life of Charlie St. Cloud του Ben Sherwood.
Παραλειπόμενα
- Το 2003, και πριν το βιβλίο βγει για πώληση, ξέσπασε πόλεμος ανάμεσα σε τρία στούντιο, για το ποιος θα πάρει τα δικαιώματα για ταινία. Εντέλει νικητής ήταν η Universal Studios, με ποσό που άγγιζε το ένα εκατομμύριο δολάρια.
- Ο Joe Johnston ήταν ο πρώτος που είχε επιλεγεί για τη σκηνοθεσία.
- Ο Zac Efron προτίμησε να παίξει εδώ, αντί για το ριμέικ του Φουτλούζ.
- Υπήρχε και ρόλος για τον Τσάρλι σε νεαρή ηλικία (όπου τον είχε αναλάβει ο Chris Massoglia), αλλά οι φλας-μπακ σκηνές κόπηκαν στο τελικό μοντάζ.
Εξωτερικοί Σύνδεσμοι
Κριτικός: Σταύρος Γανωτής
Έκδοση Κειμένου: 14/9/2010
Οι Αμερικανοί έχουν καλή παράδοση στον συνδυασμό δράματος με φαντασία, αλλά δεν τη συνεχίζουν με αυτή την ταινία. Τα προβλήματα της είναι περισσότερα κι από αυτά που θα σας αναφέρω, αλλά έχει κάτι το θετικό. Ακόμα κι αν δεν πετυχαίνει να σε αγγίξει ολόψυχα, είναι καλοσυνάτη. Καλοσυνάτη στη γενική της εικόνα, καλοσυνάτη και στις προθέσεις της. Ακόμα και η συμμετοχή του Zac Efron, που υποψιάζει περί των προθέσεων της παραγωγής, δεν κάνει κακό στο έργο, παρά μόνο ερμηνευτικά. Δυστυχώς, ο νεαρός σταρ παίζει με την ομορφιά του παρά το ταλέντο του. Αν έχει, εντέλει, ταλέντο; Μέχρι στιγμής, δεν έχει αποδείξει κάτι τέτοιο.
Το βασικό πρόβλημα του έργου είναι η διαχείριση ενός σεναρίου, το οποίο δεν προσφέρει κίνηση. Θέτει ένα πολύ απλό δίλημμα στον ήρωα, ένα δίλημμα που λύνεται υπερβολικά εύκολα σε νορμάλ καταστάσεις. Η πλοκή δεν το βοηθάει να ξεδιπλωθεί, να μπλεχτεί, μάλλον, και τα πάντα ρέουν μονοδιάστατα και καλόβολα για έναν σκηνοθέτη που δεν έχει πολύ κέφι για δουλειά. Προσθέτουμε και την κακή διαχείριση των δεύτερων χαρακτήρων, κι απομένει ένα «μπράβο» στον διευθυντή φωτογραφίας που δίνει αληθινό νόημα ύπαρξης στο φιλμ. Ως καρτ-ποστάλ, η ταινία είναι μια χαρά. Καρτ-ποστάλ, όμως, παίρνουμε και μόνοι μας από ένα μαγαζί δώρων…
Βαθμολογία: